مالیات بر ثروتمندان: مالیات بر دارایی چگونه می تواند در انگلستان کار کند | اخبار از انگلستان

[ad_1]

گزارش جدید کمیسیون در مورد مالیات ، چگونگی اعمال مالیات بر دارایی های مختلف برای تقویت خزانه داری انگلیس را تخلیه می کند.

وادار کردن ثروتمندان به پرداخت مالیات بیشتر بر ثروت خود – به ویژه دارایی هایی مانند املاک و سهام که ممکن است با گذشت زمان افزایش یابد – از حمایت گسترده عموم برخوردار است. اما چه کسی ثروتمند تلقی می شود و چگونه دولت ها می توانند این مالیات را به بهترین وجه وضع کنند؟

گزارش جدیدی که روز چهارشنبه منتشر شد ، توصیف می کند که چگونه انواع مختلف مالیات بر املاک می تواند به تقویت خزانه داری انگلیس کمک کند ، زیرا با بیشترین کسری از زمان صلح مواجه است.

به عنوان مثال ، یک بار مالیات یک درصدی که از پنج سال ثروت فردی بیش از 500000 پوند (668،882 دلار) گرفته می شود ، 260 میلیارد پوند (347،8 میلیارد دلار) درآمد برای انگلیس ، یک کشور مستقل ، ایجاد می کند. کمیسیون مالیات ثروت.

آستانه را به 2 میلیون پوند افزایش دهید و مالیات پیشنهادی منجر به خسارت بسیار کمتری 80 میلیارد پوندی (107 میلیارد دلار) برای خزانه داری انگلیس خواهد شد.

آستانه نیم میلیون پوند 8246 نفر از ساکنان انگلیس را تحت تأثیر قرار خواهد داد ، در حالی که نوار دو میلیون پوندی 626 نفر را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

یک مزیت اساسی مالیات یکبار مصرف ثروت این است که اجتناب از آن برای ثروتمندان دشوارتر است ، زیرا این امر براساس ثروت فردی ارزیابی شده در یک تاریخ معین است.

در این گزارش آمده است: “اجتناب از مالیات های یکبار مصرف خوب طراحی شده بسیار دشوار است زیرا براساس رفتاری است که قبلاً رخ داده و مقادیر گذشته است.”

برخلاف مالیات یکبار مصرف ، مالیات سالانه املاک یکی از عناصر دائمی کد مالیاتی انگلستان خواهد بود (البته مگر اینکه اصلاح شود).

این کمیسیون تخمین می زند که 0.6 درصد مالیات بر ثروت سالانه بیش از 2 میلیون پوند ، پس از هزینه های اداری ، 10 میلیارد پوند (13.38 میلیارد دلار) افزایش می یابد.

این گزارش به نقایص مالیات سالانه ثروت از جمله هزینه های بالای اداری مرتبط با نیاز به ارزیابی منظم ثروت فردی و توانایی افراد در یافتن راهی برای دور زدن آن اشاره کرده است.

در این گزارش آمده است: “شواهد از كشورهايي كه ماليات سالانه ثروت دارند حاكي از آن است كه حدود 7 تا 17 درصد از پايه مالياتي اصلي براي اجتناب از نرخ مالياتي 1 درصد از بين مي رود.”

بعلاوه ، این کمیسیون توصیه می کند که اگر هدف از مالیات سالانه املاک ، جمع آوری درآمد بیشتر از محل رفاه است ، پس مالیات جدید راهی نیست.

در این گزارش آمده است: “مالیات های موجود ثروت به سادگی قابل تعدیل هستند و این امر درآمد بیشتری از افراد ثروتمند به همراه خواهد داشت.”

با این حال ، اگر هدف از مالیات بر ثروت سالانه مقابله با نابرابری مداوم با اجبار ثروتمندان به پرداخت سهم منصفانه آنها باشد ، در این گزارش “مالیات بر نرخ بالای ثروت می تواند به این هدف برسد” ، اما تنها در صورت رفتار برای جلوگیری از آن می تواند به حداقل برسد. “



[ad_2]