ماکرون فرانسوی از ضرب و شتم پلیس سیاه پوستان “بسیار شوکه” شد فرانسه

[ad_1]

قربانی ادعا شده به نام میشل گفت که در استودیوی موسیقی وی توسط پلیس تحت تعقیب قرار گرفته است.

تلویزیون BFM با استناد به اظهار نظرهای ریاست جمهوری گزارش داد ، امانوئل مکرون ، رئیس جمهور فرانسه از تصاویری که ادعا می شود یک موسیقی دان سیاه پوست توسط پلیس در پاریس مورد ضرب و شتم و آزار نژادی قرار گرفته است ، “بسیار شوکه شده” بود.

مقامات فرانسه در حال تحقیق در مورد ادعاها مبنی بر تعرض جسمی و تولید نژاد سازنده موسیقی در هنگام بازرسی پلیس پس از انتشار تصاویر دوربین مداربسته از این حادثه بودند.

ضرب و شتم در ورودی یک ساختمان بر روی تصاویر بسته تلویزیونی و تصاویر تلفن های همراه گرفته شده است که به صورت آنلاین توزیع می شود و خبرهای اصلی کانال های تلویزیونی فرانسه است.

وزیر کشور جرالد دارمانین روز پنجشنبه به تلویزیون France 2 گفت که در صورت تأیید غیرقانونی بودن ادعا ، افسران پلیس مجازات می شوند.

قربانی ادعا شده ، که هویت خود را به عنوان میشل اعلام کرد ، به خبرنگاران گفت که در 21 نوامبر توسط پلیس در استودیوی موسیقی خود در منطقه 17 پاریس (منطقه) تحت تعقیب قرار گرفت.

وی گفت که بدون ماسک صورت در خیابان قدم زد – برخلاف پروتکل های بهداشتی COVID-19 فرانسه – و پس از دیدن ماشین پلیس ، برای جلوگیری از جریمه وارد استودیوی مجاور وی شد. به گفته وی ، با این وجود پلیس در داخل بدنبال او آمد و شروع به حمله به وی و آزار و اذیت نژادی کرد.

وی روز پنجشنبه در یک سخنرانی در جمع خبرنگاران گفت: “من کاری برای استحقاق این کار انجام ندادم … برخلاف بسیاری دیگر خوش شانس هستم ، زیرا این فیلم را برای محافظت از من در اختیار دارم.”

ویدیوی این حادثه که توسط سایت خبری آنلاین Loopsider به اشتراک گذاشته شده است ، بیش از 70 هزار بار به اشتراک گذاشته شده است.

Waqas Tufail ، یک معلم ارشد جرم شناسی ، در توئیتر خود نوشت: “با این وجود خشونت بیشتر پلیس در فرانسه ، تولید کننده موسیقی سیاه ، میشل توسط گروهی از افسران پلیس که نمی دانستند از آنها فیلمبرداری می شود ، بیش از 15 دقیقه مورد ضرب و شتم و آزار نژادی قرار گرفت. طبق قانون جدید پیشنهادی ، افسران پلیس جرم محسوب می شوند. “



[ad_2]