ما 50 درصد از مرگ و میرها را در سراسر کشور در بهشت ​​زهرا می گیریم / همچنین برای روزهای سخت تر آماده می شویم

[ad_1]

مدیر کل سازمان بهشت ​​زهرا (پولیس ملی) با تأکید بر اینکه تلاش کارکنان بهشت ​​زهرا (س) بیش از هشت ماه سخت را سپری کرده است ، گفت: ما آماده روزهای سخت تر هستیم.

سعید هال در تشریح روند کار سازمان بهشت ​​زهرا (س) ، به ویژه پس از شیوع ویروس تاج ، گفت: کشور و جهان ما برای اولین بار در تاریخ بشر در یک بحران پیش بینی نشده به نام تاج قرار گرفته است. این بحران از اوایل اسفند سال گذشته و به طور طبیعی ، شهر تهران وارد کشور شد که دارای چندین ویژگی بود.

وی افزود: اول از همه ، این مسئله بی سابقه بود و در تاریخ 50 ساله بهشت ​​زاگری چنین شرایطی وجود نداشت.

ویژگی دوم غیر قابل تصور بودن آمار بود ، بنابراین این اعداد از 1،2،3 ، 20 ، 40 و 80 تا روز چهارم فروردین آغاز شد که به 119 رسید. اعداد در تهران غیر قابل تصور بود زیرا میزان مرگ و میر در تهران یک تا دو درصد بود سالانه

وی ادامه داد: ویژگی سوم این بود که این بحران بیش از 8 ماه پیش آغاز شده و بیش از 250 روز از آن زمان می گذرد و پایان آن مشخص نیست و نمی دانیم چه زمانی پایان می یابد. همه بحران های تاریخ 50 ساله بهشت ​​زهرا سرانجام در 6 روز به پایان رسید. حتی در هنگام زلزله در باما ، بحران بیش از 8 روز جمع شد ، اما بحران در تاج بیش از 250 روز طول کشید و هیچ تصوری از اندازه و چشم انداز آینده آن وجود ندارد. هیچ چیز مشخص نیست

بهشت زهرا ، مدیر عامل سازمان ، در بخش دیگری از سخنان خود ، در تشریح دیدگاه های سازمان پس از شیوع بیماری ، گفت: “این روزها ملاحظات جدی را در نظر گرفته ایم. ابتدا با پیروی از پروتکل های پزشکی که از زندگی کارکنان و افراد زنده محافظت می کند ، در بهشت ​​زهرا ». آنها آمدند ، بنابراین آموزش و تجهیزات لازم فراهم شد و یکی از نقاط قوت سازمان این است که خدا را شکر تاکنون 7 بار کارکنان بازرسی شده اند و هر بار تعدادی را که برای درمان مثبت بود استخراج کردیم و On تا به امروز ، اگر چه 150 کارمند آلوده شده اند ، اما خدا را شکر با عنایت شهردار و دعای خیر مردم هنوز درگذشتیم ، که می تواند به تشخیص به موقع و م ofثر بیماری از طریق غربالگری مربوط شود.

در بهشت ​​زهرا به دلیل تاج کشته نشدیم

وی افزود: از نظارت بر پروتکل ها برای افراد مراجعه کننده به سازمان نیز بسیار قدردانی شد ، قبل از اینکه این سازمان 7 بار در روز ضدعفونی شود و استانداردهای بهداشتی در سطح بالایی انجام شود.

نظراتی که در ایران بود و در سایر نقاط جهان نبود. تأملاتی از قبیل مسائل شرع ، که منجر به تصفیه آب و تصفیه تاج سقوط کرده در 6 آوریل 2010 برای به حداکثر رساندن اجرای فتوای مقام معظم رهبری شد ، چالش جدیدی در میان بقیه جهان بود.

COD ، BOD آب هر 15 روز اندازه گیری می شود

وی ادامه داد: در این راستا ، بهترین و مجهزترین سیستم کلرزنی و پایش آب در خروجی حمام “بهشت-زهرا” (س) بررسی می شود و هر 15 روز یکبار اندازه گیری COD ، آب BOD و حتی مطالعات ویروس شناسی نشان می دهد که در خروجی بدون ویروس “. وجود ندارد و کیفیت آب در سازمان بالاتر از حد استاندارد است و اداره محیط زیست و آب و فاضلاب تهران مرتباً از سازمان بهشت ​​زهرا بازدید می کند و وضعیت آب را رصد می کند و به سازمان کمک می کند.

وی تأکید کرد: طبق آمارهای رسمی وزارت بهداشت ، بالاترین میزان انطباق با پروتکل های بهداشتی مربوط به سازمان تهران بهشت ​​زهرا در این استان است ، در حالی که این مکان ممکن است به محل تولد اپیدمی های جدید تبدیل شود اما از آن جلوگیری کنید. پذیرفته شد نکته دیگر دفن اموات بود که با برنامه ریزی لازم از اسفند انجام شد. ما یک سازمان عملیاتی هستیم و اکنون طی چند روز در ماه نوامبر مرگ شهر تهران به دلیل تاجگذاری به بیش از 350 نفر رسیده است ، بنابراین این مسئله نیاز به برنامه ریزی دقیق داشت.

هال اظهار داشت: همکاران سخت کوش و مجاهدان ساکت من از بهشت ​​زهرا هر روز از ساعات اولیه صبح با تلاش مضاعف شروع به کار می کنند و مراسم خاکسپاری را تا پایان روز و بعد از شب و در حالی که مشتری در سازمان است برگزار می کنند. می دهند. حتی نظافت در شب انجام می شود ، بنابراین فردا خانواده ها مشکلی نخواهند داشت. در تمام این 250 روز کارکنان سازمان در روزهای تعطیل مشغول انجام وظیفه بودند و با کار و تلاش مثال زدنی در آن حضور داشتند.

وی افزود: شهر تهران و بهشت ​​زهرا (ANP) برای بزرگداشت و احترام به مردم رنج دیده تهران برنامه ریزی کرده اند. در همین حال ، شنیده ایم که محصولات تاج از ابتدا تا امروز تولید شده اند. در بهشت ​​زهرا ، هر کسی می تواند مرده خود را در هر کجا که بخواهد دفن کند ، طبق پروتکل های مراقبت های بهداشتی.

شهردار حرم مطهر امام خمینی (ره) و مدیر بهشت ​​زهرا (س) در بخشی دیگر از سخنان خود به شرایط سخت سازمان و مردم توجه کردند و افزودند: امروزه بسیاری از افراد غریبه می روند و خانواده ها نمی توانند با درد و رنج در این مراسم شرکت کنند. حاتم ، هفت و … اما کارکنان بهشترا زهرا به شایستگی در کنار این شهروندان هستند. فرزندان سازمان محل کار خود را قرنطینه کرده و سعی در داشتن روحیه بالا دارند و اگر بخواهند در بندهای شهدا جمع می شوند و قسم می خورند که در کنار مردم باشند.

وی ادامه داد: ما همچنین باید به آنچه در جهان اتفاق می افتد بررسی کنیم. بیشتر کشورهای پیشرفته برای دفن مردگان خود با مشکل روبرو شده اند و تصاویر زیادی در این منطقه منتشر شده است ، از جمله دفن اجساد در پارک های نیویورک در اوکراین. ایتالیا ، مصر و … “ما همچنین شاهد رویدادهای مشابه هستیم ، در حالی که یک روز کار در اینجا نمی تواند تعطیل شود.

وی تأکید کرد: گاهی اخبار به صورت شایعات منتشر می شود که بهشت ​​زهرا مشکل دارد و ظرفیت اتاق درمان نیز به اتمام رسیده است ، چنین گفتگوهایی براساس شایعات انجام می شود و افراد باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و به این گفتگوی بی اساس توجه نکنند. ما تجربه فروردین را داشتیم که با مشاهده و قرنطینه در ماه مه ، در یک روز در تهران به 9 نفر رسید و در کل کشور دو رقمی شد. بر این اساس ، من ناامیدانه می خواهم تاج را جدی بگیرم. این بیماری شوخی نیست ، از رگ گردن به ما نزدیکتر است و جان بسیاری از افراد را گرفته است ، از هنرمندان گرفته تا فرماندهان و کارمندان.

این روزها مرگ ارزان و ناچیز شده است

هال گفت: “این روزها مرگ ارزان ، ناچیز و نزدیک به ما شده است ، اما ما نسبت به مرگ بی تفاوت نیستیم و هر عزیزی که می میرد ، کودکان همدردی می کنند و اشک می ریزند.” تقریباً 1.5 میلیون مسلمان در اینجا دفن شده اند. شرایط دشوار است و امیدوارم هر چه زودتر این وضعیت پایان یابد و جامعه پزشکی از این بحران خلاص شود.

اگر مردم ما نگران کادر پزشکی هستند ، باید نگران کودکان سخت کوش و گمنام بهشت ​​زهرا نیز باشند. ما باید پروتکل ها را با عزم جدی برای شکستن بیماری دنبال کنیم. شهروندان ما به صورت رایگان نابود می شوند ، بنابراین ما باید به فکر راه حل باشیم.

وی ادامه داد: “بچه های ما خسته اند و روح درد می کند.” هر روز یک مرگ جدید است ، اما برای ما شهروندان هرگز مرگ طبیعی نیست.

کارکنان ما همچنین در خاکسپاری سایر ادیان الهی ، مشکلی که در تأملات دینی به آن پرداخته شد ، کمک کردند. بهشت زهرا سازمانی استخوانی و بی وقفه است که به روزهای سخت تبدیل شده و خود را برای روزهای سخت تری آماده می کند ، اما امیدواریم روزی اعلام کنیم که کنترل خود را از دست داده ایم و این فقط با خواست مردم. .

هال با تمجید از حضور اصحاب رسانه به همراه سازمان “بهشت زهرا” که مجاهدت کارکنان این سازمان را پوشش می دهد ، از حضور خبرگزاری ایسنا به همراه بهشت ​​زهرا و خدمات نظافت طی 8 ماه گذشته تشکر کرد و افزود: بوسه به همه کارکنان حرم در سراسر کشور با تشکر از همه همکاران من در سازمان که به مدت 8 ماه در شرایط ناامن کار قرنطینه شده بودند.

تاکنون 50٪ کشته شدگان در ایران به سایت رایانه ای بهشت ​​زهرا منتقل شده اند

وی ادامه داد: طبق آماری که وزارت بهداشت منتشر کرده ، تاکنون 50 درصد مرگ و میر در ایران به سایت رایانه ای بهشت ​​زهرا منتقل شده است و مدیریت شهری تهران 50 درصد مرگ و میر را طبق آمار رسمی وزارت بهداشت پوشش داده و تلاش کرده است این کار را انجام دهد. با احترام همراه باشید.

وی تأكید كرد: “ما مرتباً جلسات مدیریت بحران را برگزار می كنیم و نقاط قوت و ضعف را برای حفظ آمادگی برای شرایط دشوارتر بررسی می كنیم. از نظر نیروی انسانی ، گورها ، تجهیزات و غیره ، حتی اعلام كرده ایم كه در صورت لزوم ، نمایندگان مجلس ، مدیران و کارکنان سازمان وارد حوزه امور اجرایی می شوند و برنامه های لازم را برای این کار ارائه می دهند ، اما امیدواریم تهران مشکلی نداشته باشد.

[ad_2]