مبارزات انتخاباتی بایدن و ترامپ وارد دوی نهایی می شوند: اخبار زنده انتخابات ایالات متحده | آمریکا و کانادا

[ad_1]

تنها دو روز مبارزات انتخاباتی باقی مانده است ، نامزدها در کشورهای مهم میدان جنگ دو برابر می شوند.

  • جو بایدن ، نامزد حزب دموکرات ، باقی مانده از رقابت های ریاست جمهوری را در پنسیلوانیا ، ایالتی در میدان جنگ می گذراند که برای هر دو نامزد اهمیت بیشتری پیدا می کند.
  • دونالد ترامپ روز یکشنبه پنج تجمع در پنج ایالت برگزار می کند ، در آخرین لحظه جنون خواستار انرژی دادن به رای دهندگان است – استراتژی ای که به او کمک کرد تا در سال 2016 به پیروزی برسد.
  • رئیس جمهور جمهوری خواه کاروان حامیان آزار و اذیت اتوبوس بایدن را ستایش کرد که منجر به لغو یک واقعه در تگزاس شد.
  • تنها در دو روز مانده به روز انتخابات ، بیش از 92 میلیون آمریکایی قبلاً رأی داده اند که بسیار بالاتر از رای گیری زودهنگام در همه انتخابات های قبلی است و 67 درصد از کل آرا count شمارش شده در سال 2016 را تشکیل می دهد.

سلام و خوش آمدید به پوشش مداوم الجزیره در مورد انتخابات ایالات متحده. این جوزف استپانسکی است.

ترامپ با توئیت حمایت از کاروانی را که اتوبوس بایدن را آزار می دهد ، اعلام کرد

ترامپ با توئیت حمایت از کاروان هواداران خود را که در راه یک رویداد در آستین ، تگزاس ، اتوبوس مبارزات انتخاباتی بایدن را آزار می دهند ، اعلام کرد.

شاهدان و کسانی که در این اتوبوس بودند گفتند که کاروان وانت ها ، بسیاری با پرچم ترامپ ، سعی کردند سرعت اتوبوس را در بزرگراه کاهش دهند و احتمالاً آن را از مسیر خارج کنند.

بعداً مبارزات انتخاباتی بایدن گفت رویدادی که بایدن ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری وی ، کمالا هریس یا یکی از همسرانشان نباید در آن شرکت کند ، به دلایل ایمنی لغو شده است. به گزارش تگزاس تریبون ، FBI در حال تحقیق درباره این حادثه است.

شنبه شب ، ترامپ در توییتر ویدئویی از اتوبوس احاطه شده توسط کاروان منتشر کرد. وی نوشت: “من عاشق تگزاس هستم.”


ده تجمع در دو روز برای ترامپ

ترامپ طی دو روز گذشته از مسابقه ، چندین ایالت را در میدان جنگ منفجر خواهد کرد و 10 رالی عظیم برگزار می کند که امیدوار است شور و شوق او را در سال 2016 به پیروزی برساند.

روز یکشنبه ، ترامپ در میشیگان ، آیووا ، کارولینای شمالی ، جورجیا و فلوریدا تجمع هایی برگزار می کند.

روز دوشنبه ، ترامپ برنامه هایی را در کارولینای شمالی ، پنسیلوانیا و ویسکانسین و دو رویداد در میشیگان ترتیب داد. او نوبت دو روزه را با یک رالی دیرهنگام در روز دوشنبه در گرند راپیدز ، میشیگان ، در همان مکانی که مبارزات انتخاباتی خود را در سال 2016 به پایان رساند ، پایان می دهد.

ترامپ در پیروزی باورنکردنی خود چهار سال پیش ، میشیگان ، پنسیلوانیا و ویسکانسین ، سه ایالت شمالی کمربند زنگ را که برای دهه ها به دموکرات ها پیوسته بود ، تصاحب کرد. تحقیقات جامعه شناسی در حال حاضر نشان می دهد که بایدن در همه این ایالت ها رهبر است و پنسیلوانیا بیشترین رقابت را برای ترامپ دارد.

در همین حال نظرسنجی ها به دو کاندیدا نشان می دهد که دری و دروازه ای به فلوریدا وجود دارد ، کشوری که برای پیروزی ترامپ ضروری است.



[ad_2]