مبارزات انتخاباتی ترامپ بیش از 100000 رای در جورجیا به دست می آورد آمریکا و کانادا

[ad_1]

دادخواست جدید آخرین مورد از چالش های نتایج انتخابات ترامپ در ایالات متحده است که اکثر آنها رد شده است.

مبارزات انتخاباتی روز جمعه اعلام کرد ، مبارزات انتخاباتی رئیس جمهور دونالد ترامپ ، دادخواست دیگری را به دنبال لغو نتایج انتخابات در ایالات متحده تشکیل داده است ، این بار بیش از 100000 رای در ایالت جورجیا را به چالش می کشد.

در دادخواست جدید که توسط مبارزات انتخاباتی ترامپ و حزب جمهوری خواه جورجیا تنظیم شده ، ادعا می شود که “بی نظمی های گسترده ، اشتباهات و کلاهبرداری های احتمالی” در این کشور رخ داده است.

این آخرین چارچوب حقوقی طولانی است که توسط ترامپ از زمان انتخابات 3 نوامبر به پیروزی جو بایدن رئیس جمهور منتخب دموکرات منجر شده است که در مجموع 306 رأی را در کالج انتخاباتی بدست آورد در مقایسه با 232 رأی برای ترامپ.

بایدن در گرجستان ، که دارای 16 رأی انتخاباتی است ، با کمتر از 15000 رأی ، 0.02 درصد پیروزی کسب کرد. از سال 1992 این اولین باری بود که این کشور به کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دموکرات می رفت.

مبارزات انتخاباتی ترامپ در بیانیه ای روز جمعه گفت که دادخواست آن در جورجیا شامل اظهارات سوگند یاد شده توسط افراد محلی مبنی بر کلاهبرداری است.

ری اسمیت سوم ، وکیل مدافع ترامپ در این کارزار گفت: “آنچه امروز ارسال شد به وضوح اسنادی را نشان می دهد که به معنای واقعی کلمه ده ها هزار رأی غیرقانونی وجود دارد ، شمارش شده و در جداول گنجانده شده است که وزیر امور خارجه آماده تأیید آنها است.” در بیانیه ای می گوید.

کمپین گفت این پرونده بیش از 100000 رأی را به چالش خواهد کشید.

این وکیل دادگستری گفت: “بی نظمی های گسترده ، اشتباهات و تقلب های احتمالی قانون انتخابات گرجستان را نقض می کند ، بنابراین شناخت دقیق نتیجه واقعی انتخابات ریاست جمهوری گرجستان غیر ممکن است.”

مقامات گرجی قبلاً دو بار آرا را محاسبه کرده اند و رسانه های محلی گزارش داده اند که آنها شمارش سوم را تقریباً به پایان رسانده اند.

آنها اتهامات مربوط به کلاهبرداری گسترده یا بی نظمی رای دهندگان را انکار کردند – و بارها گفتند که این سرشماری تایید کرد که بایدن برنده این ایالت شده است.

چالش مبارزات انتخاباتی ترامپ در حالی است که دیوید پوردو و کلی لوفلر جمهوریخواهان گرجستان برای دور دوم سنای آمریکا آماده می شوند. جمهوری خواهان باید هر دو را برنده شوند تا اکثریت خود را در سنا حفظ کنند.

اگر دموکرات ها در هر دو مسابقه پیروز شوند ، که در 5 ژانویه با رأی گیری تصمیم گیری می شود ، اتاق 100 کرسی به طور مساوی بین جمهوری خواهان و دموکرات ها تقسیم می شود. هرگونه برابری در سنا که به طور مساوی تقسیم شده باشد ، پس از روی کار آمدن کمالا هریس ، معاون رئیس جمهور تازه منتخب آمریکا تصمیم می گیرد.

الجزیره روز جمعه گفت جمهوری خواهان ابراز نگرانی کرده اند که ادعاهای ترامپ در مورد نتایج “جعلی” انتخابات می تواند میزان مشارکت در مرحله دوم انتخابات گرجستان را کاهش دهد.

یک زن در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره نتایج انتخابات در آلفارتا ، جورجیا ، ایالات متحده آمریکا ، 2 دسامبر 2020 ، از لین وود به عنوان وکیل استقبال می کند. [Elijah Nouvelage/Reuters]

دو وکیل مورد حمایت ترامپ ، لین وود و سیدنی پاول ، در مورد یکپارچگی سیستم انتخابات ایالات متحده ابراز تردید کرده اند.

وود در اوایل این هفته در آتلانتا ، جایی که بار دیگر ادعاهای تقلب در رای دهندگان را تکرار کرد ، گفت: “ما به خودمان اجازه نمی دهیم که به صندوق های رای برگردیم.”

“آنها رأی شما را به دست نیاوردند … چرا در انتخابات تقلبی جدید بازمی گردید و رأی می دادید؟”



[ad_2]