مدارس ایالات متحده با افزایش موارد COVID-19 کلاس ها را متوقف می کنند: اخبار زنده | ایالات متحده

[ad_1]

افزایش مداوم موارد ویروس کرونا ، دولت ها را وادار به اتخاذ تدابیر جدید قوی برای مبارزه با بیماری همه گیر می کند.

  • طبق اعلام دانشگاه جان هاپکینز ، بیش از 52 میلیون نفر در سراسر جهان به COVID-19 مبتلا شده اند و حداقل 1،290،000 نفر فوت کرده اند.
  • خبر موفقیت آمیز بودن واکسن Pfizer امیدواری بسیاری را در مردم ایجاد کرده است ، گرچه قیمت و در دسترس بودن آن هنوز مورد بحث و بررسی است.
  • دولت ها در ایالات متحده و اروپا همچنان گزارش می کنند که با افزایش اقدامات جلوگیری کننده ، تعداد نگران کننده ای از عفونت ها گزارش می شود.

سلام و خوش آمدید به پوشش مداوم همه گیری ویروس کرونا ویروس الجزیره. این کرید نیوتن است.


روسیه با رشد سریع پرونده ها ، تعطیلی بارها و رستوران ها را یک شبه آغاز می کند

روسیه روز جمعه با اعلام 21983 مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا ، در حالی که مسکو برای تلاش برای مهار بیماری همه گیر COVID-19 آماده است یک شب رستوران ها و بارها را تعطیل کند.

علی رغم جهش اخیر ، مقامات روسی با اعمال محدودیت در مسدود کردن ، همانطور که در اوایل سال جاری انجام دادند ، مخالفت کرده و در عوض بر اهمیت بهداشت ، فاصله اجتماعی و مقدمات اقدامات هدفمند در مناطق خاص تأکید کردند.

مسکو ، که طی 24 ساعت گذشته 5974 مورد جدید را گزارش کرده است ، دستور داده است که بارها ، رستوران ها و کلوپ های شبانه از جمعه تا اواسط ژانویه بین ساعت 11 و 6 صبح بسته شوند. مقامات در مورد حمله و جریمه به موسسات غیرمجاز هشدار دادند.


اسرائیل برای واکسن احتمالی علیه COVID-19 با Pfizer قرارداد می بندد

بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر ، گفت كه اسرائیل قراردادی را برای دریافت هشت میلیون دوز واكسن احتمالی سازنده علیه COVID-19 با Pfizer امضا كرده است ، كافی برای پوشش دادن تقریبا نیمی از جمعیت اسرائیل.

Pfizer و شریک آلمانی آن BioNTech SE واکسن بالقوه به احتمال زیاد یک دوره درمانی دو دوزه است ، به این معنی که 8 میلیون دوز 4 میلیون نفر از تقریبا 9 میلیون جمعیت اسرائیل را پوشش می دهد.


صنعت ساختمان سازی ایتالیا از کاهش سرعت ویروس ها رنج می برد

گروه زیرساخت های ایتالیایی آتلانتیا روز جمعه با کاهش رتبه چشم انداز خود گفت ویروس کرونا باعث کاهش درآمد تا سال 2020 3.5 میلیارد یورو (4.1 میلیارد دلار) در مقایسه با سال گذشته می شود.

در ماه آگوست ، این گروه کاهش احتمالی فروش را به دلیل همه گیری سه میلیارد یورویی اعلام کرد.

این گروه همچنین گفت که جریان نقدی عملیاتی پس از هزینه های سرمایه ای 2.2 میلیارد یورو کاهش می یابد.


مدارس در سراسر جهان در حال بازگشت به یادگیری از راه دور هستند

سیستم های مدرسه ای در ایالات متحده و خارج از کشور با مواجهه با ارقام ناخوشایند آلودگی و بستری شدن در بیمارستان در نتیجه COVID-19 ، شروع به لغو دستورالعمل های شخصی به نفع آموزش از راه دور می کنند.

بوستون ، دیترویت ، ایندیاناپولیس و فیلادلفیا از جمله کسانی هستند که کلاسهای درس را تعطیل می کنند و یا برنامه هایی را برای ارائه درس بعداً در سال تحصیلی رها می کنند ، و ممکن است نیویورک بعدی باشد.

مراجعان از غذا و نوشیدنی در The Brass Rail در هوبوکن ، نیوجرسی لذت می برند ، زیرا سیستم های مدارس در چندین ایالت کلاس ها را رها می کنند و برخی از فرمانداران محدودیت هایی را برای بارها و رستوران ها اعمال می کنند. [File: Seth Wenig/AP Photo]

به نظر نمی رسد انتقال ویروس در خود مدارس گسترده باشد. در عوض ، اعتقاد بر این است که بسیاری از عفونت هایی که اثبات می کنند بسیار مخرب هستند ، در جامعه رخ می دهند.

معلمان می ترسند که در تعطیلات تعطیلات آینده ، هنگامی که دانش آموزان و کارمندان با خانواده و دوستانشان متحد می شوند یا به نقاط دیگر می روند ، اوضاع بدتر شود.



[ad_2]