مردی در ژاپن پس از کشته شدن چهار نفر در حمله نادر با چاقو دستگیر شد | اخبار جنایی

[ad_1]

مظنون پس از سد کردن خود در ساختمانی در درگیری 12 ساعته با پلیس دستگیر شد.

یک مرد 31 ساله در روستاهای ژاپن پس از کشته شدن چهار نفر در یک حمله نادر با اسلحه و چاقو که شامل درگیری 12 ساعته با پلیس بود، دستگیر شد.

این مظنون به ظن قتل پس از سد کردن خود در خانه پدری خود در نزدیکی شهر ناکانو، شمال غربی پایتخت توکیو، حوالی ساعت 4:30 صبح (19:30 به وقت گرینویچ) روز جمعه بازداشت شد.

او به شبکه تلویزیونی ملی NHK گفت: حمله بعد از ظهر پنجشنبه زمانی آغاز شد که یک مرد محلی که در یک مزرعه کار می کرد، زنی را دید که «از جاده فرار می کرد و فریاد می زد کمکم کن».

این شاهد 72 ساله افزود: پشت سر او مردی استتار شده و چاقوی بزرگی بود که از پشت به او ضربه زد.

مظنون متهم به تیراندازی به دو افسر پلیس است که پس از تماس شاهد با 911 در محل حاضر شدند.

دو افسر که گفته می‌شود در خودرویشان مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و زن به بیمارستان منتقل شدند و طی چند ساعت مرگ آنها اعلام شد.

یک زن سالخورده دیگر نیز پس از تهاجم آشکار جان خود را از دست داد. رسانه ها گفتند که او از بعدازظهر پنجشنبه بیرون از خانه روی زمین دراز کشیده بود و پلیس نتوانسته بود به او برسد.

شیوع در یک منطقه روستایی در منطقه غربی یک مورد نادر از جنایات خشونت آمیز در ژاپن بود، که دارای نرخ پایین قتل و برخی از سخت ترین قوانین اسلحه در جهان است.

نمایی از خانه دو طبقه ای که مظنون از دید پلیس مخفی شده بود.  یک گروه خبری تلویزیونی از ساختمان عکس گرفتند.  یک میدان در جلو وجود دارد.
مظنون در یک درگیری 12 ساعته با پلیس به خانه ای در ناکانو پناه برد [Jiji Press via AFP]

هنوز هیچ انگیزه ای از این قتل ها کشف نشده و مظنون نیز به طور رسمی شناسایی نشده است، اگرچه چندین رسانه محلی گزارش داده اند که او پسر رئیس شورای شهر ناکانو است.

هیروکازو ماتسونو، سخنگوی ارشد دولت به خبرنگاران گفت: ما برای روح آن مرحوم دعا می کنیم و از صمیم قلب به خانواده های داغدار ابراز همدردی می کنیم.

پلیس در حال بررسی برای کشف تصویر کامل این حادثه، از جمله چگونگی وقوع جنایت و منشاء آن است.»

جزئیات کمی از این حمله از جمله انگیزه مظنون در دست است.

پلیس استان ناگانو قرار است در روز جمعه یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کند.

ژاپن در ژوئیه گذشته هنگامی که نخست وزیر سابق شینزو آبه در مسیر مبارزات انتخاباتی به ضرب گلوله کشته شد، تکان خورد.

ماه گذشته، مردی به اتهام پرتاب یک “بمب دودزا” به سمت نخست وزیر فومیو کیشیدا در جریان مبارزات انتخاباتی در شهر غربی واکایاما دستگیر شد.

دادگاه منطقه ای این هفته گفت که کیشیدا آسیبی ندیده است و مردی که در صحنه دستگیر شده است تحت ارزیابی روانپزشکی سه ماهه قرار خواهد گرفت.

[ad_2]