مردی که در هواپیمای پرنده را باز کرد عجله داشت پیاده شود: رسانه | اخبار جنایی

[ad_1]

مسافر درب اضطراری ایرباس A321 خطوط هوایی آسیانا را زمانی که حدود 213 متر (700 فوت) از سطح زمین بالاتر بود باز کرد.

رسانه های محلی گزارش دادند که مسافر یک پرواز خطوط هوایی آسیانا که هنگام ورود هواپیما برای فرود در کره جنوبی درب خروج اضطراری را باز کرد به پلیس گفت که این کار را انجام داد زیرا احساس ناراحتی می کرد و می خواست سریع پیاده شود.

این مرد 30 ساله در روز جمعه هنگامی که ایرباس A321 در ارتفاع 213 متری (700 فوت) از سطح زمین قرار داشت، هنگام فرود در فرودگاه بین‌المللی دایگو، در اضطراری را باز کرد و باعث وحشت در هواپیما شد.

“در حین [police] خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی روز شنبه گزارش داد که این مرد هنگام بازجویی به افسران گفت که پس از از دست دادن شغل خود تحت استرس زیادی بوده است و به دلیل اینکه می خواست پس از احساس خفگی سریع خارج شود، در را باز کرد.

به گزارش یونهاپ، پلیس قصد دارد این مرد را که شناسایی نشده است، به نقض قانون امنیت هوانوردی کشور متهم کند.

پس از این حادثه 9 مسافر با مشکلات تنفسی به بیمارستان اعزام شدند که بسیاری از مسافران را وحشت زده کرد. یک مقام آتش نشانی گفت: همه پس از حدود دو ساعت از بیمارستان مرخص شدند.

فیلم ویدیویی که ظاهراً توسط یک نفر در هواپیما گرفته شده و در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، موی سر مسافران را نشان می دهد که در هوا وزیده شده و با باز شدن درب اضطراری به داخل کابین هجوم آورده است.

جین سونگ هیون، افسر سابق ایمنی کابین هواپیمای کره ای، گفت که طبق اطلاعات او این مورد بی سابقه بوده است، اما مسافران بدون اجازه در حالی که هواپیماها روی زمین بودند، خروجی های اضطراری را باز کرده بودند.

یکی از مقامات وزارت حمل و نقل کره جنوبی دیروز گفت که امکان باز کردن خروجی های اضطراری در سطح زمین یا نزدیک به آن وجود دارد زیرا فشار داخل و خارج کابین مشابه است.

[ad_2]