مرغ داری؟ سنگاپور اولین کسی است که گوشت کشت شده در آزمایشگاه را تأیید می کند اخبار سنگاپور

[ad_1]

Eat Just goat در ایالات متحده از سلولهای حیوانی ساخته می شود نه از گیاهان جایگزین. بعد از مرغ ، ممکن است بعدی باشد.

شرکت Eat Just Inc. ، تولید کننده گوشت و جایگزین تخم مرغ ، مجاز به فروش مرغ آزمایشگاهی ایجاد شده در سنگاپور شده است و به عنوان اولین دولتی مجاز به فروش گوشت پرورشی شده است.

این محصول که از قفس حیوانات بدون ذبح مرغ ایجاد شده است ، در سنگاپور با نام تجاری GOOD Meat به عنوان لقمه مرغ همراه با نان و ادویه در یک رستوران آغاز به کار خواهد کرد. Eat Just در ابتدا برای تهیه مرغ پرورشی با تولیدکننده محلی مرکز نوآوری و منابع غذایی کار کرد. علاوه بر این ، این شرکت تجهیزات بیشتری را برای گسترش فروش به سایر رستوران ها – و احتمالاً فروشگاه های مواد غذایی – خریداری می کند.

مدیر عامل شرکت جوش تتریک در مصاحبه ای گفت: “ما می خواهیم سنگاپور کانون تولید جهانی ما باشد.” “آنها واقعاً در فکر ایجاد فضایی مناسب برای این نوع کارها هستند.”

وی افزود طعم و مزه مرغ همان طعم واقعی است.

سنگاپور در حال حرکت سریع است تا فروش گوشت پرورشی را مجاز کند ، اقدامی که در دستور کار گسترده تری برای امنیت غذایی آن قرار دارد. ملت پرجمعیت ، که به شدت به سایر کشورها برای تهیه غذا متکی است ، تمرکز خود را در مورد تأمین غذای کافی برای 5.7 میلیون نفر جمعیت خود عمیق تر کرده است ، زیرا بحران Covid-19 بی ثباتی در زنجیره های تأمین در سراسر جهان را نشان می دهد.

در پاسخ به همه گیری ، سنگاپور در تلاش است تا سال 2030 30٪ از غذای خود را تولید کند ، در حالی که امروز کمتر از 10٪ است. اخیراً بودجه مزارع محلی را تسریع کرده است.

تتریک گفت: “سنگاپور واقعاً زمان و انرژی بسیار بیشتری برای رسیدن به این هدف نسبت به اروپای غربی و ایالات متحده صرف کرده است.”

تتریک گفت ، محصول جدید مرغ مشابه قیمت مرغ درجه یک در شش ماه اول خواهد بود و افزود که با ساخت شرکت در سطح جهانی ، قیمت به مرور کاهش می یابد. “در نهایت ، ما می خواهیم به جایی برسیم که این به طور قابل توجهی مقرون به صرفه تر از تولید معمولی باشد.”

این می تواند مدتی طول بکشد ، زیرا مرغ یکی از ارزان ترین پروتئین ها است. در ایالات متحده ، این محبوب ترین است – زیرا مصرف آن از گوشت های دیگر بیشتر است. در فروشگاه های مواد غذایی بطور منظم 5 دلار مرغ به فروش می رسد و برخی از رستوران ها ساندویچ مرغ را با قیمت 1 دلار ارائه می دهند.

انسانی ، پایدار

در همان زمان ، فروشگاه های فست فود و فروشگاه های مواد غذایی به سرعت گزینه های گوشتی را به فهرست های خود اضافه می کنند. گوشت پرورشی در حالی که یک گوشت واقعی است نه یک جایگزین گیاهی ، می تواند به عنوان انسانی و زیست محیطی تر به بازار عرضه شود.

در سنگاپور ، همبرگرهای فرهنگی در رتبه های بعدی قرار دارند. Eat Just قصد دارد در نیمه اول سال آینده برای گوشت گاو مبتنی بر آزمایشگاه اقدام کند. روند تأیید محصولات گوشتی پرورش یافته در اروپا و ایالات متحده به کندی پیش می رود

Eat Just مستقر در سانفرانسیسکو ، که هنوز سودآوری ندارد ، در برخی مواقع در حال برنامه ریزی برای عرضه اولیه در ایالات متحده است.

تریک گفت: “برنامه ما دستیابی به سودآوری عملیاتی قبل از پایان سال آینده است” ، افزود: به نظر می رسد این شرکت پس از آن در مقاطعی عمومی شود.



[ad_2]