مقامات فدرال در حال تحقیق درباره قتل پلیس یک مرد سیاه پوست در اوهایو توسط پلیس هستند آمریکا و کانادا

[ad_1]

مقامات فدرال تحقیقات را در مورد تیراندازی پلیس علیه مرد 23 ساله سیاه پوستی آغاز کردند که هفته گذشته هنگامی که با ساندویچ برای خانواده خود وارد خانه اش در کلمبوس ، اوهایو شد ، کشته شد.

دیوید دیویلرز ، دادستان ایالت اوهایو آمریکا روز سه شنبه گفت که دفتر وی ، به همراه وزارت دادگستری و بخش حقوق مدنی FBI ، در مورد تیراندازی کیسی گودسون ، که روز جمعه توسط معاون کلانتری کشته شد ، تحقیق می کنند.

این حادثه آخرین حادثه از سری تیراندازی های پلیس و قتل مردان سیاه پوست در ایالات متحده است.

چندین حادثه برجسته اعتراضات گسترده ای را در پی داشته است که خواستار پایان استفاده غیرقانونی از نیروی کشنده توسط پلیس در جوامع اقلیت است.

بعد از ظهر جمعه گذشته ، معاون کلانتر شهرستان فرانکلین ، جیسون مید ، برای سرویس مارشال ایالات متحده کار می کرد و به جستجوی یک فراری کمک می کرد ، وقتی مردی را با اسلحه در محله شمالی کلمبوس دید ، یک اداره پلیس کلمب در بیانیه ای گفت. در این بیانیه آمده است: مید هنگامی كه مرد پس از سفارش اسلحه خود را به زمین انداخت ، آتش گشود.

خانواده گودسون گفتند که وی با سه ساندویچ مترو برای خانواده اش که در دست داشت از یک دندانپزشک به خانه برمی گشت که هنگام ورود وی به منزل توسط مید مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

شان والتون ، وکیل خانواده ، در صبحانه کلاب ، یک برنامه رادیویی سندیکای ملی گفت: “این یک اعدام صریح یک انسان بی گناه است.” “ما برای کیسی به عدالت احتیاج داریم.”

نتایج تحقیقات کالبد شکافی اولیه نشان داد که گودسون بر اثر اصابت چندین گلوله به تنه خود درگذشت. نتایج نهایی حداقل به مدت سه ماه انتظار نمی رود.

علت مرگ به عنوان قتل ذکر شده است ، یک تعریف پزشکی در مواردی استفاده می شود که کسی به دست دیگری فوت کرده باشد ، اما این یک کشف قانونی نیست و به معنای قصد مجرمانه نیست.

پلیس فقط گفت که معاون گودسون را “شلیک کرد” ، بدون اینکه مشخص کند چند شلیک شده است.

پلیس کلمبوس ، که تحقیقات محلی را رهبری می کند ، گفت که اسلحه در محل پیدا شد. پلیس گفت که هیچ افسر یا غیرنظامی دیگر تیراندازی را مشاهده نکرده و هیچ فیلم دوربین از این حادثه وجود ندارد.

“من پاسخ می خواهم. من سزاوار پاسخ هستم در این مرحله ، من پاسخ می خواهم. “پین در مصاحبه ای با آسوشیتدپرس گفت.

با توجه به نسخه هایی از تماسهایی که بعد از ظهر چهارشنبه منتشر شد و توسط AP بررسی شد ، دو تماس گیرنده 911 گفتند که در آن روز چندین تیراندازی شنیده اند.

یکی از تماس گیرندگان گفت: “چهار شلیک از آنچه شبیه سلاح خودکار است.”

مارشال آمریکایی پیتر توبین در روز تیراندازی گفت ، پس از عبور گودسون ، که تحت تعقیب نیست ، مید در مقابل منزل خود با گودسون روبرو شد ، که تحت تعقیب نیست و به سمت مید اسلحه زد.

توبین گفت ، شاهد شاهد مید بود كه به گودسون دستور داد اسلحه خود را به زمین بیندازد و وقتی این كار را نکرد ، معاون به وی شلیك كرد. گودسون به بیمارستان منتقل شد و در آنجا درگذشت.

پین و وكالت والتون روز چهارشنبه گفتند كه گودسون مجوز اسلحه پنهان داشت و امیدوار بود كه بتواند مربی سلاح گرم شود.

پین گفت که او می خواهد معاون درگیر زندانی شود و گفت که او هرگز قادر نخواهد بود پسرش را حفظ کند مگر “در مراسم تشییع جنازه اش.”



[ad_2]