مهاربندهای آمریکایی برای پرش طول در موارد COVID-19 ، بستری شدن در بیمارستان آمریکا و کانادا

[ad_1]

همزمان با افزایش موارد ویروس کرونا در بسیاری از ایالات متحده ، با شکستن سوابق بستری در بیمارستان ، برخی از رهبران محلی اقدامات لازم را برای اعمال محدودیت های شدیدتر انجام می دهند.

مقامات آمریكایی از آمریكایی ها خواسته بودند كه با ورود ملت به فصل تعطیلات زمستانی خود ، از مسافرت خودداری كنند و اجتماعات اجتماعی را محدود كنند.

اما به نظر می رسد بسیاری در آخر هفته طولانی شکرگذاری این درخواست ها را نادیده نگرفته اند ، زیرا اداره امنیت حمل و نقل روز یکشنبه نزدیک به 1.2 میلیون مسافر هواپیمایی را بررسی کرد که بالاترین میزان از اواسط ماه مارس است.

یک مسافر قبل از شکرگذاری در شیکاگو ، ایلینوی ، ایالات متحده برای پرواز در فرودگاه بین المللی اوهار ثبت نام می کند [Kamil Krzaczynski/Reuters]

این تعداد هنوز حدود 60 درصد کمتر از روز مشابه سال گذشته است که 2.88 میلیون مسافر بررسی شده است که بالاترین میزان ثبت شده توسط آژانس است.

مقامات بهداشتی می گویند که اکنون در حال آماده شدن برای موجی از پرونده های حقوقی در طی دو یا سه هفته آینده هستند که می تواند به اجتماعات تعطیلات مرتبط باشد.

دکتر آنتونی فاوچی ، یکی از بهترین متخصصان بیماری های عفونی کشور ، روز یکشنبه به ABC گفت: “تقریباً به طور حتم از آنچه در این سفر اتفاق افتاده است هیجان ایجاد خواهد شد.”

طبق اعلام دانشگاه جان هاپکینز ، بیش از 13 میلیون نفر در ایالات متحده به COVID-19 مبتلا شده اند و حداقل 267000 نفر درگذشته اند. تعداد موارد جدید COVID-19 گزارش شده در ایالات متحده برای اولین بار در روز جمعه به 200000 مورد رسید. به گفته هاپکینز بالاترین تعداد قبلی روزانه 196،000 در 20 نوامبر بود.

بستری شدن در بیمارستان در بالاترین سطح یک بیماری همه گیر است و مرگ و میر آن حداکثر شش ماه است.

وقتی بانک غذا منطقه ای لس آنجلس غذا را مقابل کلیسایی در لس آنجلس ، کالیفرنیا ، ایالات متحده توزیع می کند ، مردم در صف منتظر می مانند [Mike Blake/Reuters]

هفته گذشته ایالات متحده روزانه به طور متوسط ​​162000 مورد جدید داشت و رکورد 93،000 نفر با این ویروس در بیمارستان بستری شدند.

این ویروس چنان تاثیری در زندگی آمریکاییان داشته است که کلمه “همه گیری” روز دوشنبه به عنوان کلمه سال توسط Merriam-Webster و Dictionary.com اعلام شد.

هر دو فرهنگ لغت گفتند که این کلمه محبوب ترین جستجو در وب سایت های آنها است. Dictionary.com آن را “کلمه بعدی برای سال آینده” خواند و گفت همه گیر خود شیوه استفاده مردم از زبان روزمره را تغییر داده است.

همچنان زندگی روزمره را تغییر می دهد.

بیش از 20 کشور با افزایش موارد ، محدودیت های جدید یا اصلاح شده ای در زمینه تجارت ، مدارس و زندگی اجتماعی وضع کرده اند.

محدودیت های جدید در کالیفرنیا

شهرستانهای کالیفرنیا پس از شکستن رکورد ایالت با بیش از 7400 مورد بستری شدن در ویروس کرونا ، محدودیت های شدیدتری را برای اعمال از روز دوشنبه اعمال کردند.

شهرستان لس آنجلس پرجمعیت ترین کشور در این کشور است و قوانین جدیدی را وضع کرده است که 10 میلیون نفر را به “در حد امکان” در خانه ماندن ترغیب می کند.

شهرستانهای سانفرانسیسکو و سان ماتئو به محدودترین لایه بنفش در برنامه اقتصادی همه گیر کشور منتقل شده اند. این سطح ، از دوشنبه شب ، بیشتر فعالیت های داخلی را مجبور به تعطیلی می کند و ساکنان را تحت ممنوعیت رفت و آمد قرار می دهد.

همچنین در شمال کالیفرنیا ، استان سانتا کلارا ، خانه سیلیکون ولی ، تمام دبیرستان ها ، کالج ها و ورزش های حرفه ای را ممنوع کرده و قرنطینه را برای افرادی که از مناطق بیش از 241 کیلومتری به این منطقه سفر می کنند ، وضع کرده است.

بیل دو بلازیو ، شهردار نیویورک در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از تبریک روز اول پیش دبستانی به دانش آموزان در منطقه کوئینز ، نیویورک ، ایالات متحده صحبت می کند [Brendan McDermid/Reuters]

اما در نیویورک ، شهردار بیل دی بلازیو روز یکشنبه این دوره را تغییر داد و اعلام کرد که مدارس دولتی پنج روز در هفته بازگشایی برای آموزش کلاس برای دانش آموزانی که می خواهند به صورت تمام وقت شرکت کنند آغاز می شود. پیش از این ، ترکیبی از یادگیری آنلاین و شخصی به دانش آموزان پیشنهاد می شد.

مدارس در بزرگترین سیستم کشور کمتر از دو هفته پیش بعد از درصد کلی آزمایشات ویروس کرونا که مثبت اعلام شده بود بیش از 3 درصد مورد توافق شهردار و اتحادیه معلمان تعطیل شد.

د بلاسیو گفت: مدارس برای آموزش شخصی در 7 دسامبر آغاز می شود ، با شروع مدارس ابتدایی برای دانش آموزانی که والدین آنها موافقت خود را با برنامه تست هفتگی ویروس کرونا می دانند.



[ad_2]