موارد مربوط به COVID در کره جنوبی بیش از 200 مورد ، مانند جریمه های اعمال شده برای ماسک صورت کره جنوبی

[ad_1]

مقامات بهداشتی می گویند گردهمایی های خصوصی رویدادهای عمومی برای تقویت رشد در موارد خوشه ای است که پیگیری آنها دشوار است.

کره جنوبی 205 مورد جدید ویروس کرونا را تأیید کرده است – برای اولین بار بیش از 200 مورد از اوایل سپتامبر – آژانس پیشگیری و کنترل بیماری کره (KDCA) روز شنبه اعلام کرد قانون جدید جریمه افرادی را که در جامعه ماسک ندارند جریمه می کند ، مجبور شد

از موارد جدید ، 166 مورد به صورت محلی تحویل داده شده و 39 مورد وارد شده است. بیش از 65 درصد موارد منتقل شده محلی از استان های سئول و گیونگی است که یک منطقه پرجمعیت در نزدیکی پایتخت است.

مقامات بهداشتی افزایش موارد ابتلا به گروه های عفونت مربوط به اجتماعات خصوصی و اماکن عمومی را توضیح می دهند که این امر تلاش برای شناسایی مسیرهای انتقال را پیچیده می کند. هر دو جدی ترین شیوع COVID-19 در کره جنوبی ، در ماه فوریه و آگوست ، مربوط به مراسم کلیسا است.

در حال حاضر ، محدودیت های ویروس کرونا در کره جنوبی در پایین ترین سطح است [File: Ed Jones/AFP]

به دنبال افزایش تدریجی موارد ویروس کرونا در روزهای گذشته ، که در هفت روز گذشته سه رقمی شده است ، جریمه های افرادی که بدون ماسک در معرض دید عموم قرار گرفتند ، از روز جمعه آغاز شد.

افرادی که بدون ماسک در مکان های عمومی ، از جمله کلوپ های شبانه ، مراکز خرید ، پارک های تفریحی و آرایشگاه های مو گرفتار می شوند ، تا 100000 بوی بد (89.75 دلار) جریمه می شوند ، در حالی که اپراتورها در این مکان ها می توانند تا سه میلیون جریمه پرداخت کنند.

خبرگزاری یونهاپ روز شنبه با استناد به اتحادیه فوتبال کره گزارش داد که چهار فوتبالیست کره جنوبی و یک نفر از کارکنان آزمایش COVID-19 را دارند.

براساس KDCA ، آخرین آمار روزانه کمی بیشتر از 191 روز جمعه است ، و تعداد کل موارد در این کشور 28338 مورد با 492 مرگ است.

دولت در حال مذاکره نهایی با تولیدکنندگان داروها برای واکسن های احتمالی علیه COVID-19 است ، زیرا در سال جاری سعی در تأمین تجهیزات 60٪ از جمعیت خود دارد.



[ad_2]