موسسات مالی آمریکایی متاثر از فرار سپرده ها | اخبار تجارت و اقتصاد

[ad_1]

سقوط دو بانک آمریکایی در ماه گذشته باعث شد تا سرمایه‌های بانک‌های کوچک منطقه‌ای خارج شود، زیرا سرمایه‌گذاران در جستجوی امنیت به بانک‌های بزرگ‌تر هجوم آوردند.

سپرده ها در سه موسسه مالی ایالات متحده در سه ماهه اول کاهش یافت زیرا بزرگترین بحران صنعت در بیش از 10 سال گذشته باعث فرار سرمایه ها شد زیرا مشتریان به دنبال بازدهی بهتر در جاهای دیگر بودند.

سپرده‌ها در بانک نگهبان State Street Corp و بانک منطقه‌ای M&T Bank Corp هر کدام 3 درصد کاهش یافت، در حالی که سپرده‌ها در Charles Schwab Corp 11 درصد نسبت به سه ماهه قبل کاهش یافت.

سهام استریت استریت 11 درصد سقوط کرد و رقبای North Trust Corp و Bank of New York Mellon Corp را پایین آورد. سهام شرکت کارگزاری و مشاوره مالی شواب در معاملات بعد از ظهر 2.8 درصد و سهام M&T Bank 7 درصد افزایش یافت.

نتایج شروعی متفاوت برای هفته شلوغی بود که در آن انتظار می‌رود تعدادی از وام دهندگان منطقه‌ای ایالات متحده درآمد و تأثیر سقوط دو بانک در این کشور را در ماه گذشته گزارش کنند.

سرمایه‌گذاران همچنین تفسیرهای اجرایی را برای جزئیات بیشتر در مورد تأثیر اقتصادی تسهیل کمی فدرال رزرو، که درآمد حاصل از وام‌دهی را افزایش داده است، بررسی می‌کنند، اما به عدم اطمینان نیز دامن می‌زند.

هر دو بانک شواب و ام اند تی جهشی در درآمد بهره برای غلبه بر انتظارات درآمدی ثبت کردند، اما استریت استریت پس از خروج سرمایه های مشتری که به کارمزدها آسیب رساند، سقوط کرد.

سوزان کاتزکه، تحلیلگر Credit Suisse در یادداشتی تحقیقاتی نوشت که درآمد استیت استریت به دلیل درآمد خالص بهره کمتر از حد انتظار کمتر از برآوردها بوده است. کاتزکه نوشت، این شرکت جریان خروجی بیشتری از حساب‌های بدون بهره را نشان داد.

داده‌های فدرال رزرو آمریکا که روز جمعه منتشر شد نشان داد که سپرده‌ها در تمام بانک‌های تجاری این کشور در هفته منتهی به 5 آوریل به 17.43 تریلیون دلار افزایش یافت، افزایشی که به طور کلی به طور مساوی بین 25 بانک بزرگ و همچنین بانک‌های کوچک و متوسط ​​توزیع شد.

این باعث شد که سپرده‌های بزرگ‌ترین بانک‌ها در بانک سیلیکون ولی و سیگنچر بانک بالاتر از سطح قبل از سقوط باشد. سپرده های بانکی کوچک همچنان پایین تر از سطح قبلی خود هستند.

شواب که ماه گذشته درگیر بحران بود، بازخرید سهام را متوقف کرد اما اقداماتی را برای رفع نگرانی‌ها در مورد قدرت مالی خود انجام داد. مدیر اجرایی آن، والتر بتینگر، در مورد پرتفوی اوراق بهادار بدهی بانک‌ها، از جمله شواب، که به‌عنوان زیان‌های محقق نشده در درآمدشان افشا شده بود، اظهار نظر کرد.

بتینگر در کنفرانسی گفت: “من مطمئناً امیدوارم که تا این مرحله گمانه زنی های کوتاه مدت مبنی بر اینکه ما در موقعیتی قرار خواهیم گرفت که مجبور به فروش اوراق بهاداری که زیان موقت روی کاغذ دارند، از بین رفته باشد.” زنگ زدن.

مدیر ارشد Fitch Bain Rumor گفت که درآمد خالص شواب ممکن است در سال 2023 تحت فشار متوسطی قرار گیرد زیرا منابع مالی بالاتر بر درآمد خالص بهره تأثیر می گذارد، “اما اندازه و مقیاس شرکت … باید حاشیه سود را در سطوحی مطابق با سطوح تاریخی پشتیبانی کند”.

[ad_2]