“نبوغ ابدی”: دنیا در سوگ مرگ دیه گو مارادونا سوگواری می کند اخبار

[ad_1]

دنیای فوتبال پس از مرگ افسانه فوتبال آرژانتین ، دیگو آرماندو مارادونا ، با ادای احترام از سراسر جهان ، به سوگ نشست.

لانگ یکی از بزرگترین بازیکنان محسوب می شد ، سوپراستار 60 ساله که کشور خود را به جام جهانی 1986 رساند ، روز چهارشنبه در اثر حمله قلبی در شهر تیگر درگذشت.

واکنش جهان در اینجا است:

رئیس جمهور آرژانتین آلبرتو فرناندز با ابراز ناراحتی از دست دادن و تشکر از مارادونا “برای وجودش” سه روز عزای ملی اعلام کرد.

“شما ما را به بالای دنیا بردید. شما ما را فوق العاده خوشحال کردید تو از همه بزرگتر بودی با تشکر از وجود شما ، دیگو. ما تا آخر عمر دلتنگ شما خواهیم شد. “

در همین حال ، در پایتخت آرژانتین ، بوینس آیرس ، جایی که مدتهاست او را به عنوان El Dios ، خدا می پرستیدند ، مردم شروع به ریختن در خیابان ها کردند و در محله San Andres محل زندگی او جمع شدند ، و همچنین در La Plata ، جایی که او اخیرا مدیر فنی تیم محلی Gimnasia y Esgrima بود.

فوق ستاره فوتبال آرژانتین لئو مسی، که به عنوان بهترین بازیکن فعال در جهان شناخته می شود ، گفت که “یک روز بسیار ناراحت کننده برای همه آرژانتینی ها و فوتبال است”.

“او ما را ترک کرده است ، اما هرگز ما را ترک نخواهد کرد ، زیرا دیگو ابدی است. تمام لحظات زیبایی را که با او زندگی کرده ام حفظ خواهم کرد و می خواهم به تمام خانواده و دوستان وی تسلیت بگویم. روحش شاد.”

ستاره بازنشسته فوتبال برزیل پلهاز نظر بسیاری تنها بازیکن نزدیک به سطح مهارت مارادونا بود ، در میان کسانی بود که ناراحتی خود را ابراز داشتند.

“امروز خبر غم انگیز. من یک دوست عزیز را از دست دادم و جهان یک افسانه را از دست داد “، پله 80 ساله در اینستاگرام به همراه عکسی از مارادونا در حال برافراشتن جام جهانی 1986 نوشت.

“هنوز چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد ، اما در حال حاضر ، خدا به خانواده اش قدرت بدهد. امیدوارم روزی ما در آسمان با هم فوتبال بازی کنیم. “

سوپراستار پرتغال و یوونتوس کریستیانو رونالدو او مارادونا را “جادوگر بی نظیر” توصیف کرد.

“امروز من با یک دوست خداحافظی می کنم ، و جهان با یک نبوغ ابدی خداحافظی می کند. یکی از بهترین ها در زمان ما. یک شعبده باز بی نظیر. او خیلی زود می رود ، اما میراثی بدون محدودیت و خلا a بر جای می گذارد که هرگز پر نخواهد شد. روحش شاد. شما هرگز فراموش نخواهید شد. “

ویکتور هوگو مورالسمحبوب ترین ورزشکار آرژانتین گفت که مارادونا سرانجام به خاطر یک سبک بازی مهیج که هرگز تکرار نشد ، از او یاد می شود.

“او یکی از بزرگترین هنرمندان زمان من است. مورالس گفت: “او مانند استادان بزرگ موسیقی و نقاشی ، با عقل ما مخالفت کرد و روح انسان را غنی کرد.” “هیچ کس مرا بیشتر هیجان زده نکرده و من را با هیبت دیه گو رها نکرده است.”

مهاجم سابق انگلیس گری لینکر وی با اشاره به گل مفتضح آرژانتینی “دست خدا” در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 1986 مقابل انگلیس ، در توییتر گفت که امیدوار بود مارادونا اکنون “سرانجام به دست خدا تسلی یابد”.

وی با انتشار توئیت دیگری در ملاقات دو بازیکن در سال 2006 ، افزود: “از راه دور ، بهترین بازیکن نسل من و شاید بهترین بازیکن در همه زمان ها.”

ایتالیایی باشگاه فوتبال ناپولی، جایی که مارادونا از سال 1984 تا 1991 بازی کرد ، گفت که توصیف غم و اندوه پس از انتشار خبر مرگ مارادونا غیرممکن است.

“چه کلماتی را می توانیم استفاده کنیم؟ [to describe] غم و اندوهی مانند آنچه ما تجربه می کنیم؟ اکنون زمان اشک است. در آن زمان زمان کلمات فرا خواهد رسید. “

مارادونا پس از هدایت تیم به دو عنوان قهرمانی سری A در ناپولی مورد ستایش قرار گرفت.فیلم های شبکه های اجتماعی نشان می دهد مردم در جنوب شهر در حال عزاداری ستاره فوتبال در مقابل نقاشی های دیواری مارادونا هستند

ترجمه: ناپولی برای پسر عزادار است.

وزیر ورزش ایتالیا وینچنزو اسپادافورا ، اهل ناپل ، همچنین به مارادونا ادای احترام کرد.

“مرگ مارادونا خبر وحشتناکی است. او بیش از یک قهرمان بود ، او یک نابغه فوتبال ، یک قهرمان مطلق بود ، “گفت اسپادافورا. “در یک فصل منحصر به فرد ، او آرزوها و امیدهای مردم شهر من را نشان داد. ناپل امشب گریه می کند. “

فوتبال فرانسه عالی است میشل پلاتینی او گفت ، “کمی از گذشته ما از بین رفته است.”

پلاتینی ، که در دهه 1980 در فرانسه بازی می کرد و در یوونتوس مقابل ناپولی در مارادونا ، مقابل ایستگاه رادیویی RTL فرانسه بازی می کرد ، گفت: “من بسیار ناراحت هستم. من برای دوره فوق العاده دلتنگ هستم.” دیگو در زندگی من اثری برجای گذاشته است.

اتحادیه فوتبال آرژانتین، از طریق رئیس آن کلودیو تاپیا ، عمیق ترین غم و اندوه خود را ابراز کرد. توییتر گفت: “شما همیشه در قلب ما خواهید بود.”

مارادونا در تیم اسپانیا نیز بازی می کرد بارسلونا به مدت دو سال ، از سال 1982 آغاز شد.

“از همه چیز متشکرم ، دیگو. در بیانیه بارسلونا آمده است: “باشگاه بارسلونا درگذشت دیه گو آرماندو مارادونا ، بازیکن باشگاه ما (1984- 1982) و نماد فوتبال جهان را تسلیت می گوید.”

رئیس جمهور سابق بولیوی اوو مورالس مارادونا را به عنوان مردی که “برای افراد فروتن می جنگد” ستود.

“من با درد در جانم در مورد مرگ برادرم دیگو آرماندو مارادونا یاد گرفتم. مردی که مردم فروتن را درک و برای آنها جنگید. بهترین بازیکن جهان. “

بازیکن سابق آرژانتین خاویر ماسکرانو از ستاره فوتبال قدردانی کرد.

“از دیگو به خاطر همه چیزهایی که به ما دادید تشکر می کنم !!! روحش شاد. شما بیش از اندازه کافی برنده شدید. “



[ad_2]