نظارت دولت می گوید ، آمار بیکاری هفتگی ایالات متحده می گوید که داده ها ناکافی هستند | اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

GAO گفت: بیانیه های هفتگی بیکاری وزارت کار ایالات متحده حاوی تعدادی نادرست است که پاسخگویی به بحران بیکاری ناشی از بیماری همه گیر را برای سیاستمداران دشوار می کند.

یک ناظر دولتی دریافت که داده های هفتگی مزایای بیکاری که توسط وزارت کار کنترل می شود ، داده های نادرستی از تعداد کارگران تازه اخراج شده به دلیل کمبودهای جمع آوری داده های دولت ارائه می دهد.

سرویس گزارشگری دولت روز دوشنبه در گزارشی اعلام كرد كه گزارش هفتگی وزارت كار در مورد تعداد افرادی كه متقاضی مزایای بیكاری هستند و افرادی كه ادعاهای مداوم دریافت می كنند حاوی تعدادی عدم دقت است.

GAO گفت: مشکلات مربوط به جمع آوری و گزارش گیری داده ها ، سیاستمداران را برای دستیابی به تصویری قابل اعتماد از کاری که بیکاری در طی یک بیماری همه گیر انجام می دهد ، دشوار می کند.

GAO گفت این مشکل به این دلیل بوجود آمده است که وزارت کار از تعداد افرادی که در هر ایالت ادعا می کنند به عنوان وکالت تعداد افرادی که به دنبال مزایا در سراسر کشور هستند استفاده کرده است. با این حال ، این امر منجر به یک سرشماری نادرست به دلیل تأخیر طولانی در پردازش سطوح تاریخی ادعاها و سایر مشکلات جمع آوری داده ها شد.

در گزارش GAO آمده است: “بدون محاسبه دقیق تعداد افرادی كه به این مزایا نزدیكتر از زمان واقعی نزدیك هستند ، سیاستمداران ممكن است با چالش پاسخگویی به بحران فعلی روبرو شوند.”

GAO به وزارت کار توصیه کرد که گزارش های هفتگی اخبار خود را بازبینی کند تا روشن شود که ارقام موجود در گزارش ها برآورد دقیقی از تعداد افراد مدعی مزایا نیست.

ممکن است سیاستمداران برای پاسخگویی به بحران کنونی به چالش کشیده شوند

دفتر پاسخگویی دولت

GAO همچنین به این اداره توصیه کرده است که روشهای دیگری را برای بدست آوردن نشانه های دقیق تر برای برنامه های سود ، مانند استفاده از داده های اضافی جمع آوری شده توسط ایالات ، دنبال کند.

گزارش GAO می گوید که وزارت کار با تجدید نظر در گزارش های خبری هفتگی خود موافقت کرده و موافقت کرده است که فرصت هایی را برای به دست آوردن اطلاعات دقیق تر از ایالت ها بدست آورد. اما وزارت کار با یک پیشنهاد برای جستجوی داده های ایالتی از ژانویه 2020 موافقت کرد ، و استدلال می کند که جمع آوری داده ها باعث سنگینی بیش از حد خدمات بیکاری ایالت پرتنش می شود.

در پاسخ به همه گیری ، که باعث تعلیق و از بین رفتن میلیون ها شغل شد ، کنگره از طریق سه برنامه پشتیبانی کرد. این کمک از طریق برنامه بیکاری منظم هفته ای 600 دلار برای حمایت بیشتر افزایش می یابد. وی همچنین این تخفیف را از 26 هفته معمول به 39 هفته افزایش داد و همچنین برنامه حمایت از بیکاری همه گیر را تنظیم کرد که مزایایی را برای کارگران در اقتصاد غول پیکر و خود اشتغالی فراهم می کند.

این برنامه که 600 دلار اضافی در هفته برای مزایا در نظر می گیرد ، در اواخر ژوئیه منقضی شد ، در حالی که برنامه کمک های کارگری و خود اشتغالی و برنامه مزایای تمدید قرار است در اواخر دسامبر منقضی شود.

تاکنون ، مذاکره کنندگان کنگره نتوانسته اند در مورد احیای این برنامه های منافع به توافق برسند ، دموکرات ها و جمهوری خواهان از نظر اندازه لایحه تخفیف دیگر بسیار عقب هستند.

گزارش GAO همچنین نشان می دهد که پرداخت هزینه های مزایای تحت برنامه کمک های کارگری و خود اشتغالی نشان می دهد که اکثر ایالت ها در این برنامه ها به جای مبلغی که مستحق دریافت می کنند ، به بیکاران در این برنامه ها حداقل سود مجاز پرداخت می کنند. بر درآمد قبلی آنها

یافته های GAO بخشی از بررسی کنگره سازمان نظارت بر برنامه کنگره بود که کنگره اوایل سال جاری تصویب کرد تا پس از ورود اقتصاد به رکود اقتصادی ، از کشور حمایت کند.

سخنگوی دموکرات ، جیمز کلیبرن ، رئیس کمیته فرعی انتخاب اتاق بحران ویروس کرونا ، گفت که گزارش جدید برجستگی بر ادامه ناکامی های دولت ترامپ در پاسخگویی به چالش های همه گیر است.

كلیبرن در بیانیه ای گفت: “از آنجا كه ویروس كرونا هر روز بیش از هزار آمریكایی را می كشد ، من كاملاً با GAO موافق هستم كه برای جلوگیری از از دست دادن بیشتر زندگی و معیشت آمریكایی ها به اقدامات فوری نیاز داریم.”



[ad_2]