نوجوان متهم به قتل کنوشا با انتشار اوراق قرضه 2 میلیون دلاری | آمریکا و کانادا

[ad_1]

کایل ریتنهاوس ، متهم به کشته شدن دو نفر در تظاهرات در ماه آگوست ، پس از انتشار وکلا ، وکلا از زندان آزاد شد.

به گفته آژانس های خبری متعدد ، كایل ریتنهاوس ، نوجوانی كه متهم به تیراندازی مرگبار دو نفر و زخمی كردن یك نفر در تظاهراتی در كنوشا ، ویسكسین بود ، روز جمعه با وثیقه 2 میلیون دلاری آزاد شد.

این نوجوان پس از آزادی وثیقه از سوی وكلا و سایر اتهامات ناشی از تیراندازی در تاریخ 25 آگوست كه در تابستان تظاهرات گسترده عدالت نژادی در ایالات متحده رخ داد ، آزاد شد.

مشخص نبود که این پول از کجا تهیه شده است ، اما وکلای وی وی را مجبور به جمع آوری پول از محل کمک های مالی کرده اند.

خواهرش وندی ریتنهاوس نیز در رسانه ها ظاهر شد و از مردم خواستار کمک های مالی برای تضمین وی شدند.

ریتن هاوس 17 ساله در ارتباط با وقایعی که در تظاهرات پس از تیراندازی مرگبار ژاکوب بلیک توسط افسر پلیس روزهای قبل رخ داد ، متهم است.

این تیراندازی در حالی صورت گرفت که اعتراضات گسترده ای در ایالات متحده رخ داد که پس از مرگ جورج فلوید در پلیس مینیاپولیس آغاز شد.

پس از رد تلاش وكیل وی برای جلوگیری از استرداد بین ایالتی ، ریتن هاوس در 30 اكتبر از ایلینوی همسایه به ویسكونسین تحویل داده شد.

وكیل این نوجوان ، جان پیرس گفت كه این ادعاها با انگیزه های سیاسی بوده و استرداد ریتنهاوس به ویسكونسین به اتهام قتل موجب نقض حقوق اساسی وی می شود.

دادستان ها همچنین یکی از دوستان ریتنهاوس را متهم می کنند که به طور غیرقانونی تفنگی را در اختیار نوجوان قرار داده است که ادعا می کند در تیراندازی های مهلک استفاده کرده است.

ریتن هاوز روز پنجشنبه به واشنگتن پست گفت که برای یک دوست مسن ترتیب خرید تفنگ را با چک تشویقی دولتی تنظیم کرده است.

ریتن هاوس همچنین به روزنامه گفت که از خرید اسلحه پشیمان نیست.



[ad_2]