نیوزیلند 13 حزب را عامل فوران جزیره سفید می داند نیوزلند

[ad_1]

تنظیم کننده محل کار اتهامات فوران آتشفشان را که منجر به کشته شدن 22 نفر و زخمی شدن دهها نفر دیگر شده است ، تشکیل داده است.

یک مقام نظارت نیوزیلند 13 حزب را به کشتن 22 نفر در طی آتشفشان در جزیره سفید در سال گذشته متهم کرده است.

در بیانیه روز دوشنبه ، WorkSafe گفت تحقیقات سالانه خود نشان می دهد که 10 سازمان و سه نفر با بردن گردشگران به آتشفشان فعال ، معروف به Whakaari در مائوری ، نتوانسته اند به تعهدات بهداشتی و ایمنی عمل کنند.

این نگهبان در حال تحقیق است که چرا سه هفته پس از آنکه متخصصان آتشفشانی سطح هشدار فوران را افزایش دادند ، اپراتورهای مسافرتی مردم را به جزیره سفید می برند ، که به عنوان “در دسترس ترین آتشفشان دریایی جهان” به بازار عرضه می شود.

در دسامبر سال 2019 ، هنگام فوران آتشفشان ، 47 نفر در این جزیره زندگی می کردند که خاکستر و بخار را بر روی جزیره می پاشیدند. بیشتر آنها جهانگردان استرالیایی بودند.

بر اساس گزارش WorkSafe ، علاوه بر مرگ ، ده ها نفر دیگر در طی فوران “آسیب جدی و ضربه” دیده اند.

فیل پارک ، مدیر عامل شرکت WorkSafe ، در بیانیه ای گفت: “این یک اتفاق غیرمنتظره بود ، اما این به این معنی نیست که پیش بینی نشده بود و اپراتورها مسئولیت محافظت از کسانی را دارند که از آنها مراقبت می کنند.”

“این فاجعه تأثیر گسترده ای بر قربانیان ، خانواده ها ، جوامع و آیوی داشته است … کسانی که به این جزیره رفته اند این کار را انجام داده اند با انتظار معقول از وجود سیستم های مناسب برای اطمینان از سالم بودن خانه خود. و ایمن است. “

سازمان تنظیم مقررات گفت که تمام اسامی کشورهای مربوطه بازداشت شده است ، اما گفت که این 10 سازمان با جریمه های حداکثر 1.5 میلیون دلار (1 میلیون و 100 هزار دلار) برای نیوزیلند و افرادی که با حداکثر 300 هزار جریمه برای نیوزیلند روبرو هستند. دلار (211،026 دلار). به گزارش نیوزلند هرالد ، در میان آنها یک شرکت هلی کوپتر مستقر در روتوروا به نام Volcanic Air وجود دارد.

مطب پزشكي قانوني در حال انجام تحقيقات جداگانه اي براي بررسي اينكه آيا بايد پرونده هاي كيفري مانند آدم كشي تشكيل شود يا نه.

مردیت دالو ، که برادر دوقلوی خود ، گاوین را از دست داد ، به فاجعه نیوزیلند هرالد گفت که از این اتهامات “کاملاً خوشحال است”.

وی گفت: “این به ما آرامش می بخشد ، به ویژه هنگامی که به 12 ماهگی نزدیک می شویم.” با این حال ، وی گفت که تا زمان رسیدگی به پرونده های دادگاه و تحقیقات پزشکی قانونی ، تعطیلی وجود نخواهد داشت.

TVNZ اعلام کرده است که پرونده های قضایی از 15 دسامبر در اوکلند آغاز می شود.



[ad_2]