هالند پنجاهمین گل قابل توجه فصل را به ثمر رساند که من سیتی به صدر جدول رسید | اخبار فوتبال

[ad_1]

مهاجم سیتی به اولین بازیکن فوتبال انگلیس تبدیل شد که از سال 1931 تاکنون 50 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده است.

منچسترسیتی پس از اینکه ارلینگ هالند یک نقطه عطف 92 ساله را شکست، در حالی که جولیان آلوارز یک گل خیره کننده به ثمر رساند تا 2-1 مقابل فولام به پیروزی برسد، به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.

هالند مهاجم نروژی روز یکشنبه در کریون کوتیج پنالتی دقیقه سوم خود را به گل تبدیل کرد و اولین بازیکنی شد که از سال 1931 تاکنون 50 گل در تمام رقابت‌ها به ثمر رسانده است.

قبل از اینکه وینستون چرچیل نخست وزیر شود؟ ایها به نظر خیلی وقت پیشه به ارلینگ تبریک می گویم. پپ گواردیولا، سرمربی سیتی گفت: بهترین هدفی که به ما کمک می کند به آنچه می خواهیم برسیم، همچنان وجود دارد.

هالند همچنین با رکورد ترکیبی آلن شیرر و اندی کول در یک فصل لیگ برتر برابری کرد.

شیرر در سال 1995 برای بلکبرن روورز 34 گل زد و کول در سال 1994 هم همین کار را برای نیوکاسل یونایتد انجام داد.

با این حال، درصد ضربه زدن بازیکن نروژی حتی پیشینیان بسیار مورد تحسین او را که در دوره 42 بازی بازی کردند، در سایه قرار می دهد.

شیرر تمام 42 بازی فصل 95-1994 را با اخراج بلکبرن به عنوان قهرمانی آغاز کرد، در حالی که کول سال قبل 40 بازی برای نیوکاسل انجام داد.

هالند برای رسیدن به 34 گل تنها به 30 بازی نیاز داشت و پیش از این از محمد صلاح از لیورپول سبقت گرفته بود تا رکورد جدیدی را برای یک فصل 38 بازی ثبت کند.

شیرر به The Athletic گفت: “اگر از ابتدا یک مهاجم مرکزی می ساختید، ارلینگ همان چیزی است که باقی می ماند.”

او یک ماشین گلزنی است، کسی که سریع و مستقیم است، از نظر بدنی قوی و در هوا خوب است، که می تواند با هر دو پا گلزنی کند و موقعیتش فوق العاده است.”

منچسترسیتی به تقلید از سه گانه تاریخی منچستریونایتد در فصل 99-1998 نزدیک می شود.

سیتی که اکنون برای اولین بار در 10 هفته گذشته صدرنشین لیگ برتر است، در 8 بازی اخیر خود در لیگ پیروز شده و در 18 بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها شکست نخورده است.

قهرمان انگلیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید و در فینال جام حذفی منچستریونایتد در 3 ژوئن خواهد رفت.

تیم سرخپوش گواردیولا که یک بازی مقابل آرسنال در پیش دارد، باید در پنج بازی از شش بازی اخیر خود پیروز شود تا پنجمین عنوان قهرمانی در شش فصل را قطعی کند.

آرسنال بدون پیروزی در چهار بازی اخیر خود، سه شنبه میزبان چلسی و روز چهارشنبه سیتی میزبان وستهم است.

[ad_2]