هانتر بایدن می گوید “پرونده های مالیاتی او” در دست بررسی است آمریکا و کانادا

[ad_1]

پسر رئیس جمهور منتخب جو بایدن تحت کارهای تحقیقاتی در خارج از کشور در حالی که بایدن معاون رئیس جمهور بود تحت بازجویی است.

پسر رئیس جمهور منتخب جو بایدن هانتر روز چهارشنبه گفت که “پرونده های مالیاتی” وی تحت تحقیقات فدرال است ، و تمرکز جدیدی بر روی موضوعات معاملات مالی وی دارد ، که باعث مبارزات انتخاباتی پدرش شد.

در یک بیانیه توسط دفتر انتقالی رئیس جمهور منتخب ، بایدن جوان گفت که او از تحقیقات در روز سه شنبه مطلع شد. وی جزئیات این موضوع را اعلام نکرد.

وی در بیانیه ای گفت: “من این مسئله را بسیار جدی می گیرم ، اما اطمینان دارم كه بررسی تخصصی و عینی این موضوعات نشان خواهد داد كه پرونده های خود را از جمله به نفع مشاوران مالیاتی حرفه ای به طور قانونی و كافی رسیدگی كرده ام.”

مدتهاست که هانتر بایدن هدف رئیس جمهور دونالد ترامپ و متحدانش قرار گرفته است ، که وی را به سودآوری از روابط سیاسی خود متهم می کنند. ترامپ و حامیان وی همچنین ادعاهای بی اساس فساد را در ارتباط با کار هانتر بایدن در اوکراین در زمان پدر وی معاون رئیس جمهور و رهبری روابط دولت اوباما با این کشور در شرق اروپا مطرح کردند.

افشاگری تحقیقات فدرال ، به رهبری دادستانی ایالات متحده در دلاور ، در زمان نامناسبی برای رئیس جمهور آینده ، که در حال جمع آوری کابینه خود است ، انجام شد. انتخاب وی به عنوان دادستان کل می تواند تحقیقات در مورد پسر رئیس جمهور جدید را کنترل کند ، اگر این امر همچنان ادامه داشته باشد که بایدن در 20 ژانویه سوگند یاد کند.

تیم انتقال در بیانیه ای اظهار داشت: “بایدن رئیس جمهور منتخب به شدت به پسر خود افتخار می کند ، که در چالش های دشواری از جمله حملات شخصی وحشیانه در ماه های اخیر مبارزه کرده است تا قویتر ظاهر شود.”

وکلای هانتر بایدن بلافاصله پیام های تلفنی را برای جستجوی نظر پس ندادند.



[ad_2]