هدف هکرها غول لیگ برتری منچستر یونایتد است بریتانیای کبیر

[ad_1]

این باشگاه فوتبال اعلام کرد سیستم های آسیب دیده را خاموش کرده است ، اما تأیید کرده است که اطلاعات شخصی مشتریان و هواداران نقض نشده است.

مجرمان سایبری در یک عملیات هک “پیشرفته” سیستم های IT منچستر یونایتد را هدف قرار دادند ، اما تیم لیگ برتر انگلیس اعلام کرد اعتصاب خود را پس داده است.

طبق بیانیه منتشر شده در اواخر روز جمعه ، “امنیت سایبری” “یک عملیات پیشرفته توسط مجرمان سایبری سازمان یافته” را شناسایی کرد و باشگاه سیستم های آسیب دیده را برای “محدود کردن آسیب و محافظت از داده ها” خاموش کرد.

در این گزارش آمده است: “این باشگاه اقدامات مهمی را برای مهار این حمله انجام داده است و در حال حاضر با مشاوران متخصص در حال تحقیق در مورد حادثه و به حداقل رساندن قطع جریان اطلاعات IT است.”

در این بیانیه آمده است “تمام” سیستم های حیاتی “مورد نیاز برای برگزاری مسابقات اولدترافورد ایمن است و افزود كه بازی برابر وست برومویچ طبق برنامه پیش بینی شده ادامه خواهد یافت.

وی افزود: “ما در حال حاضر از نقض اطلاعات شخصی مربوط به طرفداران و مشتریان خود بی اطلاع هستیم.”

سخنگوی باشگاه به PA گفت: “این نوع حمله در حال رایج شدن است و چیزی است که شما باید برای آن تمرین کنید.”

یونایتد جایگاه چهاردهم جدول لیگ برتر را از دست داد و شروع شگفت انگیز رقابت های خود در لیگ قهرمانان اروپا را با شکست 2-1 برابر استانبول باشاک شهیر شکست داد.



[ad_2]