همه چیز در مورد آیین نامه رانندگی

اگر چه با داشتن گواهینامه بینالمللی به مدت سه ماه میتوان در ونکوور رانندگی کرد، اما توصیه میشود به دلیل آشنا نبودن با قوانین رانندگی در کانادا هر چه سریعتر نسبت به دریافت گواهینامه این کشور اقدام شود. اگر سوئیچ در وضعیت ACC قرار بگیرد چه اتفاقی میافند؟ روی هر سوال زمان کافی برای فکر کردن داشته باشید و با منطق خود و تمامی آنچه یاد گرفتید سوالات را جواب دهید و سعی کنید سوالی را بی پاسخ نگذارید حتی اگر به پاسختان شک داشته باشید

سایت درایورنگ  آیین نامه رانندگی یک سری نکات مهم آیین نامه رانندگی در قسمت وبلاگ به صورت رایگان برای هنرجویان قرار داده که شما می توانید از این مطالب استفاده کنید  در یک مجموعه کامل و بی نظیر مهم ترین و پرتکرارترین نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی با جواب و به صورت تستی را برای متقاضیان گواهینامه رانندگی آماده کرده است . دانلود نمونه سوالات آیین نامه رانندگی 97 – درس کدهدر اولین مطلب از این سایت برای شما نمونه سوال رایگان آیین نامه راهنمایی و رانندگی را با فرمت آماده ی دانلود کرده ایم. تمامی مواردی که از آنها امتحان گرفته میشود، همانهایی هستند که مربی در طول کلاسهای عملی به شما میآموزد. یعنی با مطالعه جواب چندانی نخواهید گرفت و تنها در حین رانندگی میتوانید از مربی بپرسید و او پاسخ را در اختیارتان قرار بدهد.

گواهینامه رانندگی

گرفتن گواهینامه

روی سوالی که جواب آن را نمیدانید زیاد توقف نکنید. که مسیر عبور آنها باز یا سهم عبور بیشتری را دارا میباشد. با دارا بودن این شرایط و در دست داشتن مدارک مورد نیاز برای دریافت گواهینامه به آموزشگاه های رانندگی که دوره های گواهینامه موتورسیکلت ارایه میدهند مراجعه کنید. نوع اول – آزمون شبیه سازی شده: در این آزمون سئوالاتی دقيقاً مشابه سئوالات آزمون آئيننامه مطرح می شوند و پس از اتمام آزمون ،نتيجه كلی آزمون و پاسخهای صحيح و نادرست برای آگاهی هنرجو نمايش مييابد ، به اين ترتيب هنرجو ميتواند علاوه بر آشنا شدن با اشتباهات خود و رفع آنها، از طريق اين آزمون آزمايشی دانستههای خود را مَحكی جدی بزند و با افزايش اعتماد به نفس در هنگام جلسهی آزمون، سوالات را با تسلط پاسخ دهد. نحوه انتخاب سئوالات به گونهايست كه كاملاً مشابه آزمون تئوری باشد. البته مقدار آن تا حد زیادی به آموزشگاهی که انتخاب کرده اید بستگی دارد.!

سوالات ایین نامه رانندگی

هدف اصلی از آزمون های اصلی و مقدماتی آشنایی رانندگان با مقررات رانندگی و آموزش انتخاب بهترین و درست ترین روش برای رانندگی در جاده ها و خیابان ها در هر شرایطی است. داوطلب پیش از هر چیز میخواهد بداند که روش صحیح مطالعه نمونه سوالات آیین نامه اصلی چگونه است. سلامت چشمها و عملکرد صحیح آنها طبق استانداردهای موجود سنجیده میشود. 3- در شب زمان کمتری طول می کشد تا راننده موانع موجود را ببیند. رانندگی با انواع دوچرخههای موتوردار در شب با سرعتی بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت مجاز نیست مگر این که نور چراغ جلوی آنها برای تشخیص اشیا و انسان از فاصله یکصد متری کافی باشد که در این صورت هم نمیتوانند از حداکثر سرعت مقرر تجاوز نمایند. خودرویی است که برای حمل انسان ساخته شده و ظرفیت آن با راننده حداکثر 6 نفر است. در این شرایط مسلما مدتهاست که از مرحله درس خواندن و امتحان دادن فاصله گرفتهاید اما مطمئن باشید که شرکت در آزمونهای آزمایشی و حل سوالات آیین نامه اصلی شما را برای شرکت در آزمون آماده میکند 

برای این بخش نیز ما برای شما یک سورپرایز داریم. چنانچه به هر دلیلی نمیتوانید این محصول رو خریداری کنید، اصلا نگران نباشید، ما در سایت کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی را به صورت رایگان برای دانلود گذاشته ایم. شیوه پیشنهادی ما این است که ابتدا نمونه سوالات آیین نامه اصلی را دانلود کنید، در گام نخست به دقت و با آرامش آنها را مطالعه کنید و با توجه به آنچه آموختهاید به آنها پاسخ دهید. نمونه سوالات آزمون فنی می باشد که ما یک آزمون را برای شما عزیزان برای مطالعه قرار میدهیم. • اصل و کپی گواهینامه رانندگی ایرانی که حداقل یک ماه و یک روز اعتبار داشته باشد (برای گرفتن گواهینامه ی رانندگی بین المللی یکساله) و یا گواهینامه رانندگی ایرانی که حداقل سه سال اعتبار داشته باشد(برای گرفتن گواهینامه ی رانندگی بین المللی سه ساله). چنانچه بخواهیم پاسخ صحیحی ب پرسش هزینه گرفتن گواهینامه ایزو چقدر هست بدهیم ، میتوانیم پاسخ دهیم گواهینامه ایزو د رایران ا ز 500 هزار تومان صادر میگردد تانهایتا 8 میلیون تومان تحت اعتبار(های) متفاوت . برای گرفتن گواهینامه چند آزمون آیین نامه داریم ؟