هنگ کنگ ، سنگاپور ، بالون مسافرتی با تاخیر COVID-19 به تأخیر افتاد هنگ کنگ

[ad_1]

یک بالون مسافرت هوایی پس از اعلام هنگ کنگ در 43 مورد ویروس کرونا در روز شنبه حداقل دو هفته به تأخیر افتاده است.

یک بالون مسافرتی بین هنگ کنگ و سنگاپور ، که قرار بود از روز یکشنبه آغاز شود ، در اوج عفونت ها در شهر نیمه خودمختار چین به تعویق افتاد.

ادوارد یاو ، وزیر تجارت و توسعه اقتصادی هنگ کنگ روز شنبه در یک کنفرانس خبری گفت ، بالون هوایی که برای تقویت گردشگری هر دو شهر طراحی شده است ، حداقل دو هفته به تأخیر می افتد.

هدف این توافق نامه این است که مسافران بین دو شهر بتوانند بدون قرنطینه وارد شوند ، به شرطی که آزمایش ویروس کرونا را قبل و بعد از رسیدن به مقصد انجام دهند و پروازهای خاصی انجام دهند.

هنگ کنگ 43 مورد جدید ویروس کرونا را در روز شنبه گزارش کرد که شامل 13 مورد عفونت محلی غیر قابل ردیابی است.

یاو گفت: “برای موفقیت هر طرح ، آنها باید شرایط حفاظت از سلامت عمومی را داشته باشند و همچنین اطمینان حاصل کنند که هر دو طرف در مورد این طرح احساس راحتی و امنیت می کنند.”

“با توجه به اوضاع در هنگ کنگ ، من فکر می کنم این یک روش مسئولانه برای بازگرداندن این وضعیت برای مدتی و سپس راه اندازی مجدد آن در زمان مناسب است.”

وی افزود ، این طرح در ماه دسامبر بررسی خواهد شد.

https://www.youtube.com/watch؟v=EakBMd1rBYs

طبق توافق اولیه ، اگر تعداد عفونت های محلی غیرقابل ردیابی در سنگاپور یا هنگ کنگ با میانگین متحرک هفت روزه از 5 مورد عبور کند ، حباب سفر باید متوقف شود. میانگین فعلی در هنگ کنگ تقریباً چهار است و باعث می شود که یائو و وزیر حمل و نقل سنگاپور ، اونگ کونگ ، پرواز افتتاحیه را به تعویق بیندازند.

روز جمعه ، یک مقام ارشد بهداشت در هنگ کنگ گفت که این شهر “احتمالاً” وارد موج جدیدی از موارد شده است. جدیدترین خوشه ها رانندگان تاکسی ، استودیوی رقص و هتل ها را در بر می گرفت.

هنگ کنگ در مجموع 5،561 مورد از جمله 108 مورد مرگ را تایید کرد. سنگاپور 58 هزار و 148 مورد را گزارش کرد ، اما فقط 28 مورد را فوت کرد.

قبل از تأخیر ، سنگاپور صبح روز شنبه گفت مسافرانی که از طریق بالون از هنگ کنگ می رسند باید هنگام ورود آزمایش ویروس کرونا را انجام دهند. در ابتدا فقط افرادی که در هنگ کنگ فرود می آمدند باید آزمایش شوند.

اونگ در یک پست فیس بوکی گفت که به تعویق انداختن “یک یادآوری هوشیارانه است که ویروس COVID-19 هنوز با ماست”.

“من کاملاً ناامیدی و ناامیدی مسافرانی را که سفرهای خود را برنامه ریزی کرده اند درک می کنم. اما ما فکر می کنیم بهتر است از منظر بهداشت عمومی عقب نشینی کنیم. “



[ad_2]