والدین ، ​​فرزندان شما در YouTube چه چیزی تماشا می کنند؟ تبلیغات ، تحقیق اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

وقتی والدینشان از خانه شام ​​، رانندگی یا کار می کنند ، کودکان خردسال چه چیزی را در YouTube تماشا می کنند؟ بسیاری از تحقیقات و محتوای آموزشی بسیار اندک ، یک تحقیق جدید را نشان می دهد.

بر اساس یک مطالعه مشترک مشترک ، در حدود 95 درصد از فیلم های مورد استفاده برای کودکان هشت ساله و بالاتر در YouTube حاوی تبلیغات است و بسیاری از آنها محصولاتی برای مخاطبان بسیار بیشتر ، از جمله ویسکی ، لباس زیر و بازی های ویدیویی خشن هستند. سنس مدیا و محققان دانشگاه میشیگان.

بیش از نیمی از این فیلم های اوایل کودکی حاوی حداکثر دو تبلیغ بود ، در حالی که یک سوم حاوی سه تبلیغ یا بیشتر بود – و 20 درصد از این تبلیغات حاوی محتوای کودک نامناسب بود ، از جمله خشونت ، رابطه جنسی ، مواد مخدر یا الکل.

کودکان زیر هشت سال اکنون طبق سرشماری عمومی رسانه عقل سال 2020 ، روزانه به طور متوسط ​​39 دقیقه فیلم آنلاین می بینند که دو برابر بیشتر از سال 2017 است.

زمان نمایش نیز به طور قاطع بر اساس خطوط نژادی ، قومی و اقتصادی – اجتماعی تقسیم شده است. کودکان در خانوارهای کم درآمد روزانه به طور متوسط ​​دو ساعت بیشتر از همتایان پردرآمد خود با رسانه های صفحه نمایش می گذرانند و به طور متوسط ​​کودکانی که دارای رنگ صفحه نمایش هستند بیشتر از کودکان سفیدپوست هستند. طبق گزارش Common Sense Media ، این اختلافات همچنان بیشتر می شود.

تمام این مدت حضور در صفحه به معنای قرار گرفتن در معرض بیشتر تبلیغات است و محققان همچنین دریافتند که طراحی آنها مشکل ساز است. تبلیغات بانری محتوای آموزشی را مسدود کرد ، نوارهای کناری به گونه ای طراحی شده بودند که به نظر می رسد پیشنهادات ویدیویی توصیه شده است و برخی از تبلیغات بازی های ویدیویی “نسخه های دکترا” شخصیت های محبوب کودکان مانند Peppa Pig را نشان می دهد تا کودکان را کلیک کنند.

این گزارش تحت عنوان “کودکان خردسال و یوتیوب: چگونه تبلیغات ، اسباب بازی ها و بازی ها بر تماشا مسلط می شوند” ، بیش از 1600 فیلم YouTube را که توسط 191 والدین و فرزندان آنها از هشت سال به پایین جمع آوری شده است ، مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.

فیلم های این نظرسنجی به دلیل تعداد زیاد خانواده هایی که از سایت اصلی پلتفرم استفاده می کنند ، در اوایل سال جاری از سایت اصلی YouTube و نه YouTube Kids پخش شد.

از آنجا که ویروس کرونا ویروس مدارس را تعطیل می کند و والدین را مجبور به کار در خانه و مراقبت از کودکان خردسال می کند ، بسیاری خود را در حال پخش تلفن های هوشمند به فرزندان خود یا پخش فیلم در یوتیوب در تلویزیون برای انجام کار می دانند.

اما تبلیغات نامناسب بین 9 تا 22 درصد از مواقع در ویدیوهایی نشان داده می شود که در غیر این صورت هدف قرار گرفته و برای کودکان خردسال مناسب است.

بیش از یک چهارم ویدئوهای مشاهده شده توسط کودکان خردسال حاوی تبلیغاتی بود که مخاطبان بزرگتر را هدف قرار می داد ، مانند بازی هایی با بازی های مناسب سن مانند Fortnite ، واقعیت های واقعیت مجازی با شوخی و رفتارهای بی ادبانه ، و فیلم های موسیقی یا مجموعه های حاوی خشونت.

این مطالعه نشان داد که حدود 30 درصد از فیلم ها حداقل دارای خشونت جسمی خفیف هستند.

جنی رادسکی ، یکی از نویسندگان ، محقق در دانشگاه میشیگان گفت: “در مطالعه ما ، بیشتر کودکان فیلم هایی با محصولات مارک دار یا محتوای رسوایی ارسال شده توسط سازندگان را مشاهده می کردند تا منجر به درآمد بیشتر از تبلیغات و درج در نمایش های پیشنهادی شود.” ، در بیانیه ای گفت.

وی افزود: “اگرچه محتوای بسیار خوبی برای کودکان در YouTube وجود دارد ، اما به بالای صفحه نمی رسد.”

سال گذشته ، یوتیوب و شرکت مادر ، گوگل ، توافق کردند که رکورد 170 میلیون دلار جریمه را بپردازند تا ادعاهای مربوط به نقض قانون توسط کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده با جمع آوری اطلاعات کودکان زیر 13 سال بدون رضایت والدین آنها را پرداخت کند. سپس از این داده ها برای انتخاب تبلیغات استفاده شد.

پس از توافق ، یوتیوب گفت که جمع آوری داده های ویدئویی کودکان “فقط به آنچه برای ادامه کار سرویس ضروری است” محدود می شود و از سازندگان محتوا می خواهد ویدیوها را به عنوان کودک تنظیم کنند یا نه.

اما این گزارش می گوید YouTube می تواند برای محافظت از کودکان کارهای بیشتری انجام دهد ، مانند انتقال تمام محتوای هدف کودک از سایت اصلی YouTube Kids برای اطمینان از مناسب بودن سن تبلیغات و والدین کنترل بیشتر بر نحوه تهیه غذای کودک آنها. “

این گزارش همچنین پیشنهاد می کند که یوتیوب با سازندگان محتوا همکاری کند تا کیفیت فیلم های ایجاد شده برای کودکان را بهبود بخشد و شاخص هایی را برای ارزیابی آنها تهیه کند.



[ad_2]