واکسن پیشرفت می کند ، خبرهای انتقال بایدن باعث افزایش سهام می شوند | اخبار ایالات متحده

[ad_1]

ذخایر انباشته شده در روز سه شنبه ، مانند سبز رسمی جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده ، برای شروع انتقال خود ، به حال و هوای درخشان تری نسبت به پیشرفت در واکسن های COVID-19 و چشم انداز بهبود سریع اقتصاد جهانی افزود.

بازارهای اروپا سود سهام سهام آسیا و ایالات متحده را افزایش دادند ، در حالی که شاخص STOXX 600 پان اروپایی در آغاز معاملات 0.8٪ افزایش یافت و با اوج گرفتن قیمت های نفت خام ، رشد سهام مسافران و بخش نفت و گاز را پشتیبانی کرد. سطح از ماه مارس.

امیلی مورفی ، رئیس خدمات عمومی ایالات متحده ، روز دوشنبه در نامه ای به بایدن نوشت که می تواند رسماً روند تحویل را آغاز کند.

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا در توئیتی گفت به تیم خود گفته است “آنچه را باید انجام شود با توجه به پروتکل های اولیه انجام دهد” ، این نشانه ای است که پس از هفته ها به چالش کشیدن قانونی نتایج انتخابات ، به سمت انتقال حرکت می کند.

اثر گوزن

سهام در ایالات متحده همچنین پس از گزارش هایی مبنی بر اینکه بایدن قصد دارد رئیس سابق فدرال رزرو ، جانت یلن را به عنوان وزیر دارایی بعدی افزایش دهد ، افزایش بیشتری یافت. معاملات آتی S&P 500 در معاملات بعد از ظهر آسیا 0.73٪ افزایش یافت.

جانت یلن ، رئیس پیشین ذخیره فدرال ایالات متحده ، به عنوان وزیر خزانه داری منصوب می شود که سرمایه گذاران احتمالاً از اقدامات محرک مالی در حال انجام حمایت می کنند [File: Richard Drew/AP]

پیش بینی خوش بینانه به گسترده ترین شاخص سهام آسیا و اقیانوسیه در خارج از ژاپن کمک کرد تا 0.19٪ در معاملات بعد از ظهر پیش رود. S & P / ASX 200 استرالیایی 1.26٪ قوی تر بود و تقریباً در 9 ماه گذشته به بالاترین سطح خود رسید و ذخایر انرژی در این بسته پیشرو بود.

Nikkei ژاپن پس از رسیدن به 26186.53 به 2:04 GMT ، بالاترین سطح از ماه مه 1991 ، با انرژی ، املاک و مستغلات و سهام مالی 2.47٪ جهش کرد. Kospi در سئول 0.54٪ بالاتر بود ، در حالی که Hang Seng در هنگ کنگ تغییر چندانی نکرد.

تراشه های آبی چین بالاتر از این بود که 0.85٪ کاهش داشت ، زیرا سرمایه گذاران پس از رشد شدید اخیر ، سود را ثبت کردند.

برخی از تحلیلگران می گویند ریاست جمهوری بایدن می تواند فرصت های بیشتری برای گفتگو بین واشنگتن و پکن را به همراه داشته باشد ، اما تفاوت زیادی در بازار سهام چین نخواهد داشت زیرا آنها انتظار دارند تغییر چندانی در سیاست های گسترده ایالات متحده در قبال چین داشته باشد.

پیشرفت در واکسن های COVID-19 ، که یک شب در قلب وال استریت بودند ، به بالا نگه داشتن تقاضای سهام کمک کرد زیرا باعث افزایش خوش بینی در مورد بهبود سریع اقتصاد جهانی شد.

AstraZeneca گفت واکسن COVID-19 آن ، تولید ارزان تر ، انتشار آسان تر و سریعتر از رقبای خود ، می تواند تا 90٪ موثر باشد.

“بازرگانان همچنان اخبار مربوط به واکسن ها را خریداری می کنند زیرا پایان بیماری همه گیر امکان پذیر است. آخرین داده های ایالات متحده با وجود رشد عفونت های COVID-19 و کمبود دردناک محرک های مالی جدید ، اطمینان به اقتصاد را متوقف کرده است. “

“و خبر معرفی احتمالی یلن برای نقش وزیر خزانه داری ایالات متحده به طور بالقوه یک کبوتر Uber بسیار دوستانه را در اختیار سیاست های مالی قرار می دهد.”

دلار آمریکا در پایان معاملات آسیا در روز سه شنبه در برابر رقبای اصلی خود کمی ضعیف تر شد [File: Scott Eells/Bloomberg]

شاخص دلار که نرخ ارز را در برابر سبد 6 رقبای اصلی دنبال می کند ، به 92.406 کاهش یافت ، در حالی که یورو با 0.11 درصد افزایش در طول روز به 1.1853 دلار رسید.

در وال استریت ، میانگین صنعتی داوجونز یک شبه 1.12٪ افزایش یافت ، S&P 500 0.56٪ افزایش یافت ، در حالی که Nasdaq Composite تنها 0.22٪ اضافه کرد ، زیرا عملکرد خرده فروشان از نام های بزرگ فناوری منحصر به فرد بود.

نگاه در امتداد باد

قیمت نفت به سودهای هفته گذشته اضافه شد زیرا تاجران انتظار داشتند اخبار واکسن تقاضای انرژی را افزایش دهد.

استفان برناک ، تحلیلگر PVM گفت: “سرمایه گذاران از باد کوتاه مدت که بیشتر آنها در حال رشد عفونت های COVID جهانی هستند ، چشم پوشی می کنند و در عوض چشم به راه تابستان سال آینده هستند.”

ایالات متحده از زمان ابتلا به بیماری همه گیر از 255000 مرگ و 12 میلیون عفونت فراتر رفته است و روزانه تقریباً 170،000 عفونت و حدود 1500 مرگ روزانه دارد.

هر بشکه نفت آمریکا با افزایش 1.28 درصدی به 43.61 دلار رسید و برنت با 46.78 دلار رشد ، با افزایش 1.13 درصدی ، در حالی که شاخص قیمت کالاها در اوایل ماه مارس به اوج خود رسید. .

قیمت لحظه ای طلا به 1826.86 دلار در هر اونس کاهش یافت و کمی از پایین ترین سطح چهار ماهه بهبود یافت ، در حالی که معاملات آتی طلای ایالات متحده با افت 0.46٪ به 1829.30 دلار در هر اونس رسید.

سرمایه گذاران هنگامی که انتظار افزایش دارایی های دیگر مانند سهام و نفت را دارند ، تمایل به فروش طلا دارند.



[ad_2]