ویژگی این بک لینک ها چیست؟

بک لینکها به دلیل اینکه بهبود رتبه سایت در گوگل، بک لینک pbn موجب اعتبار یک وب سایت میشوند در سئو اهمیت دارند. از رتبهی الکسای وبسایت هم میتوانید به اعتبار یک دامنه پی ببرید. اما واقعیت این است که صرفا دریافت انبوهی از بک لینک اهمیت ندارد و شبکه لینک سازی خصوصی می توانند مانند یک شمشیر دو لبه عمل کند. اگر بخواهیم خیلی مختصر و مفید راجع به PBN صحبت کنیم باید بگوییم که مانند راه رفتن روی لبه یک دیوار است اگر کمی خود را به راست یا چپ منحرف کنید قطعاً سقوط خواهید کرد ! سپس با انتشار اون در سایت به طور مرتب اونو آپدیت کردم و یک محتوای اصطلاحا EverGreen در سایت داشتم که هر هفته آپدیت میشد این کار رو برای تقریباً ۱ ماه انجام دادم تا نهایت به یک مقاله ۶۰۰۰ کلمهای رسیدم. برای مثال اگر 10 وبلاگ دارید نباید در هر 10 وبلاگ به یکدیگر لینک دهید زیرا گوگل متوجه می شود بلکه راه درست این است به صورت جدا (اگر هم میتوانید با IP متفاوت و در زمان های متغییر) برای هر وبلاگ در سایت های دیگر لینک بسازید به طوری که گوگل نفهمد بین این وبلاگ ها ارتباطی است و نباید متوجه بشود شما صاحب تمام این وبلاگ ها هستید.

همچنین اگر متخصص سئو هستید و قصد فروشنده شدن و کسب درآمد را دارید با ثبت نام و گذراندن پروسه تایدیه وبسایت، می توانید به جمع ده ها متخصص و سئوکار آرا سئو بپیوندید. هدف از سئو سایت ، بهبود رتبه سایت در گوگل و افزایش بازدید سایت است ، اگر شما از نتایج حذف شوید یعنی هرگز نمی توانید از گوگل بازدیدی کسب کنید. 1. ساخت چندین وبلاگ در سایت های مختلف و بازنشر محتوا در آنها با هدف ساخت بک لینک. وب سایت تسمینو بیشتر برای فروش ریپورتاژ شناخته میشود تا بک لینک… به عقیده بسیاری ، بک لینک های pbn موثرتر از بک لینک های عادی و طبیعی هستند زیرا تصمیم گیری در مورد نحوه ساختن آنها و انتخاب وب سایت های قدرتمند کاملا در اختیار شماست. اگرچه ممکن است که باتوجه به مزیت های بالا ، به نظر برسد که لینک سازی pbn قطعا نتایج مثبتی در سئو دارد ، اما اینگونه نیست.

این مورد بستگی به نوع PBN شما دارد در صورتی که PBN اجرایی از نظر گوگل چیزی کاملاً اصولی به نظر برسد میتواند شما را تا رتبه 1 گوگل نیز پیشرفت دهد. درواقع pbn روند ساخت بک لینک ها را تسریع می نماید. اگر میخواهید خودتان برای خودتان لینک سازی کنید حتما باید ترکیبی اینکار را انجام دهید و نباید همه بک لینک های شما فالو یا نوفالو باشد. برخی از سایت ها به صورت مستقیم یا فالو و برخی دیگر به صورت غیر مستقیم یا نو فالو. کیفیت محتوای شما مهمترین دلیل برای دریافت لینک از سایت های دیگر است. یکی دیگر از روش های ساختن بک لینک رایگان قوی و دائمی استفاده از سایت های رزومه ساز آنلاین است. پی بی ان، در واقع یکی از روش های ایجاد بک لینک می باشد. باعث ایجاد ترافیک بیشتر به سمت سایت شما می شود. زیرا می تواند به راحتی باعث از دست رفتن جایگاه سایت شما در گوگل شود ! هرچقدر سایت های بیشتر و معتبرتری به صفحات شما لینک داده باشند شانس شما برای کسب جایگاه در نتایج گوگل بیشتر خواهد شد. خرید رپورتاژ آگهی منجر به تنظیم یک آگهی تبلیغاتی در مورد سایت شما خواهد شد. در این میان الگوریتم پنگوئن با هدف بررسی سلامت لینک سازی سایت ها معرفی شد.

شما می خواهید این نویسندگان را به نوعی معرفی کنید ، عکسی از آنها به اشتراک بگذارید و هدف آن ها برای دلیل شروع این بلاگ را بگویید. در این شرایط بک لینکی ارزشمند و برای گوگل قابل قبول است که بتواند تعدادی کاربر را به صفحه هدف جذب کند. سایت هایی در زمینه سئو موفق هستند که دارای بک لینک های طبیعی و محتوای خوبی هستند و بروز رسانی های مداومی دارند. دیدگاه شما مستقیما به محتوای صفحه مرتبط باشد و سوالی در همان زمینه مطرح کنید. برای لینک سازی خارجی، سایتهایی مرتبط و همراستا با سایت خود را انتخاب و در استراتژی لینک سازی خود آنها را در اولویت بالاتری قرار دهید. بهطور مثال سایتهای زیادی در صفحات خود به سایت آمازون ارجاع میدهند که معمولاً در جملات آنها کلمه “Books” به چشم میخورد به همین دلیل شما با جستجوی این کلمه در گوگل سایت آمازون را در رتبه دوم و بعد از کتابخانه گوگل مشاهده خواهید کرد ولی برای سایت آمازون به این وسعت و قدرت، کلمه “Cars” بهعنوان یک کلمه کلیدی شناخته نمیشود زیرا هیچ لینک ورودی مناسبی برای آن ندارد.