پزشک آمریکایی به دلیل صحبت درباره سقط جنین به کودک توبیخ و جریمه شد | اخبار سلامت

[ad_1]

پزشکی که در ایالات متحده به دلیل افشای انجام سقط جنین یک قربانی تجاوز جنسی 10 ساله توجه ملی را به خود جلب کرد، به دلیل نقض قوانین حفظ حریم خصوصی بیمار توسط هیئت پزشکی مورد توبیخ و جریمه قرار گرفت.

هیئت صدور مجوز پزشکی ایالت ایندیانا دریافت که کیتلین برنارد، متخصص زنان، قوانین حفظ حریم خصوصی را نقض کرده است، وقتی که به طور علنی در مورد پرونده بدون رضایت بیمار یا قیم او صحبت می کند. او رای به جریمه 3000 دلاری او داد و در عین حال به او اجازه داد به طبابت ادامه دهد.

در یک جلسه استماع تقریبا 13 ساعته در روز پنجشنبه، هیئت مدیره دو اتهام دیگر را در شکایت دادستان کل ایندیانا تاد روکیتا رد کرد و دریافت که برنارد قوانین را برای گزارش مشکوک به کودک آزاری نقض نکرده است و از گزارش های مربوطه و حفظ حریم خصوصی مطلع نشده است. قوانین

هیئت مدیره هیچ محدودیتی برای فعالیت پزشکی او اعمال نکرد.

این پرونده بر شکاف سیاسی شدید در مورد سقط جنین در ایالات متحده و چالش‌هایی که ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی پس از تصمیم دادگاه عالی ایالات متحده در ژوئن گذشته برای لغو رو در مقابل وید، که از سقط جنین تحت قانون فدرال حمایت می‌کرد و مقررات را به ایالت‌ها واگذار می‌کرد، با آن مواجه بودند، تأکید کرد.

این تصمیم قانون اوهایو را تایید کرد که سقط جنین را پس از شش هفته بارداری ممنوع می کرد، قبل از اینکه بسیاری از زنان بدانند باردار هستند، و هیچ استثنایی برای تجاوز جنسی یا زنای با محارم وجود نداشت.

برنارد پیوسته از اقدامات خود دفاع کرده است، و او پنجشنبه به هیئت مدیره گفت که با اطلاع رسانی به کارکنان اجتماعی بیمارستان در مورد کودک آزاری، از الزامات گزارش دهی و سیاست بیمارستانی ایندیانا پیروی می کند – و اینکه تجاوز به دختر در حال حاضر توسط مقامات اوهایو تحت بررسی است. وکلای برنارد همچنین گفتند که وی هیچ اطلاعات شناسایی درباره این دختر ارائه نکرده است که قوانین حریم خصوصی را نقض کند.

ایندیاناپولیس استار در داستانی در تاریخ 1 ژوئیه به پرونده این دختر اشاره کرد که هفته ها پس از تصمیم دادگاه عالی، جنجال سیاسی ملی را برانگیخت.

برخی از خبرگزاری ها و سیاستمداران جمهوری خواه به دروغ پیشنهاد کردند که برنارد داستان سقط جنین این دختر 10 ساله را ساخته است تا اینکه یک مرد 27 ساله به تجاوز جنسی در کلمبوس، اوهایو متهم شد. در جریان یک مراسم کاخ سفید، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، تقریباً خشم خود را از این حادثه فریاد زد.

دکتر جان استروبل، رئیس هیئت پزشکی، گفت که فکر می‌کند برنارد با گفتن یک خبرنگار در مورد سقط جنین قریب‌الوقوع دختر، زیاده‌روی کرده و پزشکان باید مراقب رازداری بیمار باشند.

استروبل در مورد برنارد گفت: “فکر نمی‌کنم او انتظار داشت که ویروسی شود.” “من فکر نمی کنم او انتظار داشت که این توجه به این بیمار داده شود. پس این اتفاق افتاد. اتفاق افتاد.”

آلیس موریکال، وکیل برنارد، روز پنجشنبه به هیئت مدیره گفت که دکتر بارها در سال به بیماران کودک آزاری را گزارش کرده است و یک مددکار اجتماعی بیمارستان با مقامات رفاه کودکان اوهایو تایید کرده است که خروج دختر با مادرش بی خطر است.

موریکل گفت: «دکتر برنارد نمی‌توانست بررسی‌های غیرمعمول و شدیدی که این داستان دریافت کرده است را پیش‌بینی کند. او انتظار نداشت که سیاستمداران بگویند او داستان را ساخته است.»

روکیتا که از مخالفان سرسخت حقوق سقط جنین است، در میان هجوم توجه ها به پرونده این دختر در تابستان گذشته، به فاکس نیوز گفت که درباره اقدامات برنارد تحقیق خواهد کرد و او را یک “فعال سقط جنین که به عنوان پزشک عمل می کند” نامید.

کوری وویت معاون دادستان کل روز پنجشنبه استدلال کرد که هیئت باید به آنچه که او آن را “نقض بی پروا” حریم خصوصی بیمار و عدم اطلاع برنارد به وزارت خدمات کودک و پلیس ایالتی ایندیانا در مورد تجاوز می خواند رسیدگی کند.

وویت گفت: «هیچ موردی مانند این قبل از هیئت مدیره وجود نداشته است. هیچ دکتری تا به حال اینقدر گستاخ در پیگیری دستور کار خودش نبوده است.»

وویت از برنارد پرسید که چرا به جای استفاده از یک موقعیت فرضی، پرونده دختر اوهایو را با خبرنگار روزنامه و بعداً در مصاحبه با سایر رسانه ها در میان گذاشته است.

برنارد آن را “بسیار مهم” دانست که عموم مردم از پیامدهای تغییر محیط قانونی مطلع باشند.

او گفت: «من فکر می‌کنم مهم است که مردم بدانند بیماران به دلیل قانونی که در حال تصویب است، باید چه مشکلاتی را پشت سر بگذارند، و فرضیات چنین تأثیری ندارند.

در طول جلسه استماع روز پنجشنبه، دفتر روکیتا به اظهار نظر در حساب رسمی توییتر خود ادامه داد و در یکی از پست‌هایش چنین بود: «زمانی که برنارد در مورد اولویت بالایی که برای قانون‌گذاری و صحبت کردن صحبت می‌کند، این کار را به هزینه بیمار خود انجام داد. این نشان می دهد که اولویت های او به عنوان یک فعال به جای یک پزشک کجاست.

برنارد به وویت اعتراض کرد و گفت که انتخاب او برای بحث عمومی در مورد این پرونده منجر به اتهامات سوء رفتار شده است.

برنارد گفت: «فکر می‌کنم اگر دادستان کل، تاد روکیتا، این کار را برای شیرین کاری سیاسی خود انتخاب نمی‌کرد، ما امروز اینجا نبودیم.»

هیئت مدیره ایندیانا – با پنج پزشک و یک وکیل حاضر که توسط فرماندار جمهوری‌خواه اریک هولکام منصوب یا منصوب شدند – طبق قانون ایالتی اختیارات گسترده‌ای برای صدور نامه‌های توبیخ یا تعلیق، لغو یا قرار دادن مجوز پزشک مشروط داشتند.

قانون نزدیک به سقط جنین در اوهایو حدود دو ماه قبل از آن که به دلیل شکایت علیه آن به حالت تعلیق درآمد، اجرا شد. مجلس قانونگذاری ایندیانا که تحت سلطه جمهوری خواهان است، هفته ها پس از جلب توجه پرونده دختر اوهایو، ممنوعیت سقط جنین در سراسر ایالت را تصویب کرد، اما سقط جنین در این ایالت قانونی است تا در انتظار تصمیم دادگاه عالی ایندیانا در مورد قانون اساسی بودن این ممنوعیت باشد.

برنارد در پاییز گذشته تلاش کرد تا جلوی تحقیقات روکیتا را بگیرد، اگرچه یک قاضی ایندیاناپولیس نوشت که روکیتا با نظرات عمومی خود در مورد تحقیقات دکتر قبل از ارائه شکایت برای صدور مجوز پزشکی علیه او، “نقض آشکارا غیرقانونی” قوانین حریم خصوصی ایالتی را انجام داده است.

[ad_2]