پلیس آلمان به خانه های چهار مرد مرتبط با یک مهاجم از وین حمله کرد اروپا

[ad_1]

پلیس گفت این افراد مشکوک به دست داشتن در تیراندازی روز دوشنبه نبودند ، اما با مهاجم ارتباط داشتند.

پلیس آلمان به منازل و مشاغل چهار مرد مرتبط با یک متحد داعش (داعش) که این هفته حمله مهلکی را در وین انجام داد ، حمله کرده است.

پلیس فدرال روز جمعه گفت که افسران ، از جمله اعضای واحد ضد تروریسم GSG9 ، در Osnabrück ، Kassel و Pineberg County جستجو کردند.

پلیس گفت این افراد در حال حاضر به مشارکت در تیراندازی روز دوشنبه مشکوک نیستند ، با این شواهد که آنها با مهاجم ارتباط داشتند.

در این حمله چهار نفر و مهاجم کشته شدند و 20 نفر از جمله یک افسر پلیس زخمی شدند.

دادستانی فدرال آلمان گفت که دو نفر از این افراد در تابستان امسال در وین با مهاجم دیدار می کردند. مرد سوم از طریق اینترنت با او تماس گرفت ، در حالی که نفر چهارم ارتباط مستقیمی با مهاجم نداشت اما با افرادی که او را می شناختند در ارتباط بود.

دادستان ها گفتند که آنها در تلاش بودند تا مدارک احتمالی را هنگام جستجو جمع آوری کنند و کسی دستگیر نشد.

مقامات در اتریش مهاجم را کویتیم فجزولای 20 ساله ، دو تابعیتی اتریش و شمال مقدونیه شناسایی کردند که قبلاً به جرم تلاش برای پیوستن به داعش در سوریه محکوم شده بود و اوایل ماه دسامبر آزاد شد.

تحقیق در مورد اینکه چرا اتریش فیزولای را تحت نظر قرار نداد ، آغاز شده است ، با وجود اینکه توسط مقامات اسلواکی مطلع شده بود که وی در ماه ژوئیه سعی کرده است مهمات اسلحه های تهاجمی را در یک مغازه در براتیسلاوا خریداری کند.

مقامات اتریشی در رابطه با این حمله 18 خانه را بازرسی و 15 نفر را در این کشور دستگیر کردند. چهار نفر از آنها سابقه محکومیت مربوط به ترور داشتند و چندین نفر دیگر سابقه کیفری داشتند. مقامات همسایه سوئیس نیز در این هفته دو نفر را دستگیر کردند.



[ad_2]