پلیس پاریس سیاه پوستان را شکست داد و باعث خشم تازه فرانسه شد فرانسه

[ad_1]

ماموران پس از فیلمبرداری از حمله به شخصی که میشل شناخته شده بود در حادثه ای که فرانسه سعی در جرم انگاری پلیس فیلمبردار داشت ، معلق شدند.

وزیر کشور فرانسه ، جرالد دارمانین ، دستور داد چند افسر پلیس پاریس در پی انتشار فیلم هایی که نشان می دهد وی بدون دلیل مشخصی یک سیاه پوست را ضرب و شتم می کند و علیه او گاز اشک آور استفاده می کند ، به حالت تعلیق درآیند.

این حادثه زمانی اتفاق افتاد که دولت رئیس جمهور امانوئل مکرون بر لایحه جدیدی که امکان فیلمبرداری از پلیس را محدود می کند ، پافشاری کرد ، که اعتراض گروه های آزادی مدنی و روزنامه نگاران علاقه مند را برانگیخت تا اجازه دهند خشونت پلیس بدون شناسایی و مجازات شود.

ویدئوهایی که روز پنجشنبه توسط وب سایت خبری فرانسه Loopsider منتشر شد ، دستگیری خشونت آمیز یک تولید کننده موسیقی را نشان می دهد که فقط به نام وی میشل ، در منطقه 17 پایتخت فرانسه در روز شنبه شناسایی شده است.

تهیه کننده موسیقی ، که فقط با نام خود میشل شناخته می شود ، در حال رفتن به بازرسی کل پلیس ملی در پاریس است [Thibault Camus/AP Photo]

لوپسایدر گزارش داد ، سه افسر پلیس پس از آنکه ظاهراً او را دیدند که در خیابان بدون پوشیدن ماسک راه می رود ، میشل را به استودیوی موسیقی او تعقیب کردند. تصاویر ویدئویی منتشر شده ، هم از دوربین امنیتی در استودیو و هم از همسایگان خارج ، نشان می دهد که کارمندان به طور مکرر به او مشت و ضرب و شتم می دهند.

به گفته لوپسایدر ، پلیس سپس آنجا را ترک کرد ، خواستار تقویت شد و یک نارنجک گاز اشک آور به داخل استودیو انداخت. گفته می شود که نه نفر دیگر که در زیرزمین استودیو موسیقی ضبط می کردند مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. میشل به لوپسایدر گفت که پلیس بارها او را مورد تجاوز قرار داده و او 48 ساعت بازداشت شده است.

دارمانین در توئیتر خود نوشت كه بدن در حال بررسی ادعاهای سو police رفتار پلیس ، بازرسی كل پلیس ملی كه با نام اختصاری فرانسوی آن IGPN شناخته می شود ، در حال بررسی پرونده است و می گوید: “من می خواهم پرونده های انضباطی در اسرع وقت انجام شود.”

بخش پلیس پاریس در بیانیه ای گفت که IGPN به دنبال تعیین شرایط دقیق دستگیری این مرد است.

دادستانی پاریس همچنین در حال بررسی اقدامات پلیس است. روز پنجشنبه ، دادستان ها گفتند که آنها دادرسی علیه میشل را متوقف کردند ، روز بازداشت وی آغاز شد و در عوض تحقیقات درباره “اقدامات خشونت آمیز توسط یک مقام عمومی” و “اعلامیه دروغ” را آغاز کردند.

این دومین تحقیقات پلیس در این هفته در پاریس است که ناشی از ضبط فیلم است. روز سه شنبه پس از فیلمبرداری از افسران پلیس در حالی که پناهندگان و مهاجران را از چادرها به بیرون پرتاب می کردند و هنگام تخلیه یک اردوگاه معترضانه عمداً بر روی یکی می افتادند ، دولت دستور تحقیقات داخلی پلیس را صادر کرد.

در همان روز ، مجلس عوام پارلمان فرانسه لایحه ای را تصویب کرد که برای تقویت پلیس محلی و حفاظت بیشتر از همه کارمندان طراحی شده است. به ویژه انتشار تصاویر افسران به قصد آسیب رساندن به آنها جرم است. این لایحه که پس از حملات اخیر مورد حمایت عمومی قرار گرفته است ، اکنون به سنا ارسال خواهد شد.



[ad_2]