پلیس پرو آجرهای کوکائین پیچیده شده در نمادهای نازی را کشف و ضبط کرد | اخبار مواد مخدر

[ad_1]

پلیس 58 کیلوگرم (127 پوند) کوکائین با پرچم نازی ها و ممهور به نام رهبر زمان جنگ آلمان هیتلر پیدا کرد.

پلیس مبارزه با مواد مخدر پرو 58 کیلوگرم (127 پوند) کوکائین را که به مقصد بلژیک ارسال شده بود، در بسته‌هایی با نمادهای نازی‌ها که با نام رهبر جنگ آلمان، هیتلر چاپ شده بود، کشف و ضبط کرد.

بر اساس عکس هایی که پلیس روز پنجشنبه منتشر کرد، مواد مخدر در 50 بسته به اندازه آجر پنهان شده بود که در هر بسته یک صلیب شکسته نازی وجود داشت. برخی از بسته‌ها با عبارت «هیتلر» با نقش برجسته بر روی پودر سفید فشرده باز شده بود.

این مواد مخدر در یک قایق با پرچم لیبریا در شهر کوچک بندری پایتا، در نزدیکی مرز با اکوادور، کشف شد. این کشتی از گوایاکیل، شهر بندری در اکوادور که به عنوان نقطه اصلی ورود مواد مخدر آمریکای جنوبی به مقصد ایالات متحده و اروپا شناخته می شود، آمد.

پلیس نگفته است که آیا کسی دستگیر شده است یا خیر.

اداره مبارزه با مواد مخدر پلیس پرو فیلم ها و عکس هایی را به آسوشیتدپرس نشان داد که نشان می داد مواد مخدر در سیستم تهویه یک کانتینر پنهان شده است. پلیس به جستجوی بیش از 80 کانتینر در کشتی ادامه داد.

مواد مخدر پیچیده شده در نمادهای نازی ها پیشرفت جدیدی برای پلیس پرو است که پیش از این از کشف کوکائین در بسته های آجری با نمادهای متفاوت و عجیب خبر داده بود.

پس از کشور همسایه کشور کلمبیا، پرو بزرگترین تولیدکننده کوکائین در جهان است و بر اساس آمار رسمی، سالانه حدود 400 تن کوکائین تولید می شود.

این کشور همچنین یکی از بزرگترین تولیدکنندگان برگ کوکا است، محصولی که برای جویدن یا تهیه دمنوش استفاده می شود، اما ماده اصلی کوکائین نیز می باشد.

[ad_2]