پیش نمایش QF لیگ قهرمانان: چلسی-رئال مادرید، ناپولی-میلان | اخبار فوتبال

[ad_1]

دو بازی جذاب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سه شنبه شب با رقابت دوباره بین دشمنان قدیمی در یکی و درگیری تند تمام ایتالیایی در دیگری در انتظار است.

رئال مادرید پس از شکست 2-0 چلسی در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی در اسپانیا، هفته گذشته راهی مرحله نیمه نهایی شد. چلسی فاقد اعتماد به نفس و فرم است، زیرا در هر سه بازی تحت هدایت فرانک لمپارد، سرمربی موقت، شکست خورده است، اما در خانه امتیازی برای اثبات دارد.

و در حالی که میلان امیدوار است قدمی به احیای افتخارات اروپایی گذشته خود بردارد، ناپولی به دنبال جبران کسری 1-0 در بازی رفت است تا برای اولین بار به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد.

چلسی مقابل رئال مادرید

چه زمانی: سه شنبه 18 آوریل
جایی که: استمفورد بریج، لندن
شروع: 19:00 GMT

رئال مادرید هفته گذشته در خانه به پیروزی مقابل چلسی رسید و مطمئن است که در 13 فصل به یازدهمین نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد رسید. مادرید قصد دارد امسال برای پانزدهمین بار قهرمان شود.

مادرید مجبور شد برای زنده ماندن مقابل چلسی در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی فصل گذشته خود در مادرید تلاش کند، علیرغم برتری 3-1 در بازی اول.

چلسی که مادرید را در مسیر قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2021 شکست داد، در فرم ضعیفی قرار دارد – در حال حاضر یازدهم لیگ برتر است. اما آنها به دنبال سرمایه گذاری در تاریخچه غلبه بر شانس خود در رقابت خواهند بود.

برنده این مسابقه در نیمه نهایی با بایرن مونیخ یا منچسترسیتی روبرو خواهد شد.

«اخبار تیم»:

کای هاورتز و روبن لوفتوس چیک از چلسی پس از مصدومیت بازگشته اند. آبی ها کالیدو کولیبالی مدافع میانی را به دلیل مصدومیت از ناحیه ران در اختیار ندارند و کارنی چوکومکا و آرماندو برویا نیز غایب هستند. بن چیلول پس از اخراج در بازی اول محروم شد.

کارلو آنچلوتی سرمربی مادرید توانست تغییراتی را در جریان پیروزی 2-0 مادرید مقابل کادیز در روز شنبه ایجاد کند تا بیشتر بازیکنان کلیدی خود را برای چلسی تازه نگه دارد. فرلاند مندی، مدافع چپ، تنها غایب مادریدی در روز سه شنبه خواهد بود.

نقل قول مربیان:

لمپارد گفت که توصیف تیمش به عنوان “شکسته” خیلی قوی بود، اما اذعان کرد که چلسی در سطحی که باید بازی نمی کند.

او گفت: “این به ما به عنوان یک تیم بستگی دارد که با میل و دانش بازی کنیم تا این بازی را تغییر دهیم.” من شب‌های زیادی در لیگ قهرمانان اینجا بوده‌ام که نمی‌دانم جو عالی خواهد بود. این به ما بستگی دارد که جمعیت را درگیر کنیم.”

آنچلوتی، سرمربی سابق چلسی معتقد است که چلسی همچنان مصمم خواهد بود تا با خیره کردن مادرید در بازی برگشت، یک امتیاز را به اثبات برساند.

چلسی روزهای سختی را سپری می کند. آنچلوتی به خبرنگاران گفت: فکر می کنم بازی فردا می تواند فرصت خوبی برای آنها باشد تا از این وضعیت خارج شوند.

او گفت: نود دقیقه مانده به پایان و در این نوع مسابقات هر اتفاقی ممکن است بیفتد. ما آماده خواهیم بود تا بهترین بازی خود را انجام دهیم.”

ناپولی مقابل میلان

چه زمانی: سه شنبه 18 آوریل
جایی که: ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا، ناپل
شروع: 19:00 GMT

جدال تمام ایتالیایی پس از یک بازی پر تنش باز است. میلان از پیروزی 4-0 خارج از خانه مقابل ناپولی در لیگ در 2 آوریل اعتماد خواهد کرد. اما ناپولی که در آستانه اولین اسکودتو به مدت 33 سال قرار دارد، شانس خود را در مقابل تماشاگران خانگی خشمگین خواهد داشت، به خصوص با بازگشت ستاره خود از مصدومیت.

میلان آخرین قهرمانی از هفت عنوان اروپایی خود را در سال 2007 به دست آورد، در حالی که ناپولی برای اولین بار در یک چهارم نهایی حضور دارد.

برنده این مسابقه در نیمه نهایی با اینترمیلان یا بنفیکا روبرو خواهد شد.

«اخبار تیم»:

ویکتور اوشویسیم، بهترین گلزن سری آ، پس از مصدومیت رباینده پای چپ که او را از باخت 1-0 ناپولی در بازی رفت هفته گذشته دور نگه داشت، بازگشت. شکست سن سیرو همچنین دو بازیکن کلیدی ناپولی را برای درگیری سه شنبه شب با آندره فرانک زامبو آنگویزا هافبک و کیم مین جائه مدافع میانی که هر دو محروم شدند، به همراه داشت.

اولیویه ژیرو، مهاجم میلان، پس از مشکل تاندون آشیل، اجازه حضور در بازی برگشت را گرفت، اما هنوز سوالاتی در مورد آمادگی او وجود دارد.

نقل قول مربیان:

لوچیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی می گوید بازگشت اوشویشیم بیشتر از جبران بازیکنان غایب است.

او به خبرنگاران گفت: “ما چند غیبت داریم، اما با حضور اوشویشیم بیشتر از باخت با آن غیبت ها به دست می آوریم زیرا او احتمالاً در حالی که میلان بعد از شما می آید، تک به تک خواهد ماند. آنها دوست دارند زور بزنند.»

او گفت: “شما همیشه این شانس را دارید که بر هر نقصی غلبه کنید و من از تیم انتظار دارم در طول بازی هر کاری که لازم است برای انجام این کار انجام دهد.”

استفانو پیولی، سرمربی آث میلان، گفت که معتقد است این “50-50” است که پیشرفت خواهد کرد.

پیولی گفت: «فکر دفاعی یک اشتباه است.

او گفت: ما در برابر تیمی که در لیگ قهرمانان اروپا میانگین 3، 4 گل را در خانه به ثمر رسانده، حداقل برتری داریم. ما باید بازی خود را به عنوان یک تیم انجام دهیم و وقتی توپ را در اختیار داریم به خوبی کنترل کنیم.»

[ad_2]