چهار خردسال و 5 بزرگسال در تیراندازی در ساحل فلوریدا در آمریکا مجروح شدند | اخبار سلاح

[ad_1]

پلیس گفت که چهار نوجوان بین 1 تا 17 ساله به همراه پنج بزرگسال زخمی شدند.

در پی شلیک گلوله در یک پیاده‌روی در هالیوود، فلوریدا، 9 نفر مجروح شدند و مردم را دیوانه‌وار در طول تعطیلات روز یادبود در ایالات متحده برای سرپوش در امتداد ساحل شلوغ دویدند.

دیانا بتینسکی، سخنگوی پلیس گفت که چند تن از مجروحان دوشنبه شب به بیمارستان کودکان منتقل شدند.

بتینسکی گفت که چهار نوجوان بین 1 تا 17 ساله و پنج بزرگسال بین 25 تا 65 ساله مورد اصابت قرار گرفتند. او گفت که یکی از آنها اواخر دوشنبه شب تحت عمل جراحی قرار داشت، در حالی که بقیه وضعیت پایداری داشتند.

بتینسکی گفت که تیراندازی درست قبل از ساعت 19:00 (23:00 به وقت گرینویچ) زمانی رخ داد که درگیری شروع شد و حداقل یک اسلحه کشیده شد و تیراندازی شد. حداقل یک نفر بازداشت شده است، اما پلیس در جستجوی مظنونان بیشتری است.

رئیس پلیس کریس اوبراین گفت که هزاران نفر در منطقه حضور داشتند و ده ها افسر از جمله تعدادی از آنها که در نزدیکی بودند، پاسخ دادند.

وی گفت: مایه تاسف است که ما شهروندان قانونمندی داریم که به سواحل ما می آیند و گروهی از مجرمان این کار را قطع می کنند.

ویدئوهای منتشر شده در توییتر نشان می دهد که تیم های فوریت های پزشکی در حال واکنش و درمان مجروحان هستند.

پلیس اعلام کرد با ادامه تحقیقات، حضور پلیس افزایش خواهد یافت. مقامات همچنین یک منطقه تجمع برای اعضای خانواده ایجاد کردند.

جاش لوی، شهردار هالیوود در بیانیه ای گفت: از سامری های خوب، امدادگران، پلیس و پزشکان و پرستاران اورژانس برای پاسخ فوری آنها برای کمک به قربانیان تیراندازی امروز تشکر می کنیم.

روزنامه سان سنتینل فلوریدا جنوبی به نقل از شهردار این شهر نوشت: «سالانه میلیون‌ها ساحل‌رو در ساحل ما حضور دارند. این یک مقصد بسیار محبوب و زیبا است. معمولا ساحلی آرام است.

هالیوود که یک مقصد ساحلی محبوب است، انتظار داشت به دلیل تعطیلات روز یادبود، بازدیدکنندگان بیشتری از حد معمول ببیند.



[ad_2]