ژاپن تحریم های روسیه را در راستای G7 تشدید کرد | اخبار جنگ روسیه و اوکراین

[ad_1]

ژاپن دارایی های 78 گروه و 17 فرد از جمله افسران نظامی در روسیه را مسدود کرده و صادرات به 80 سازمان روسی را ممنوع خواهد کرد.

ژاپن پس از آن که نشست گروه هفت (G7) که هفته گذشته میزبان آن بود، با تشدید اقدامات برای مجازات مسکو به دلیل تهاجم تمام عیارش به اوکراین، تحریم های بیشتری را علیه روسیه اعلام کرد.

بر اساس بیانیه وزارت امور خارجه ژاپن در هماهنگی با سایر اعضای گروه 7، ژاپن دارایی های 78 گروه و 17 فرد از جمله افسران ارتش در روسیه را مسدود خواهد کرد و صادرات به 80 نهاد روسی مانند آنهایی که به آزمایشگاه های تحقیقاتی نظامی مرتبط هستند را ممنوع خواهد کرد. جمعه.

وزارت بازرگانی ژاپن در بیانیه ای اعلام کرد که ژاپن همچنین ارائه خدمات ساختمانی و مهندسی به روسیه را ممنوع خواهد کرد، اگرچه جزئیات این اقدام در تاریخ بعدی اعلام خواهد شد.

هیروکازو ماتسونو، دبیر ارشد کابینه، سخنگوی ارشد دولت توکیو نیز اقدام روسیه برای استقرار تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی در بلاروس را محکوم کرد و گفت که این وضعیت را بیشتر تشدید می‌کند.

ماتسونو روز جمعه در یک کنفرانس مطبوعاتی منظم گفت: ژاپن به عنوان تنها کشوری که در زمان جنگ متحمل بمباران اتمی شده است، هرگز تهدید هسته‌ای روسیه را نپذیرفت، چه رسد به استفاده از آن.

رهبران گروه ۷ از جمله فرانسه، آلمان، بریتانیا و ایالات متحده بر عزم خود برای حمایت از اوکراین با کمک‌های نظامی بیشتر و تحریم‌ها علیه روسیه در جریان نشست سران خود در هیروشیما تاکید کردند.

آنها گفتند که این محدودیت ها صادرات ماشین آلات صنعتی، ابزار و فناوری مفید برای تلاش های نظامی روسیه را پوشش می دهد، در حالی که تلاش هایی برای محدود کردن درآمد روسیه از تجارت فلزات و الماس انجام می شود.

[ad_2]