کارکنان بیمارستان به دلیل لجبازی با همکار ، دستگاه اکسیژن را قطع می کنند / سه بیمار کرونر می میرند

[ad_1]

5f990de3e83c2_2020-10-28_09-51

در اواخر اکتبر امسال ، یک نماینده قانونی یکی از بیمارستان های تهران به دادگاه رفت و از یک کارمند بیمارستان شکایت کرد.

نماینده حقوقی یکی از بیمارستانهای تهران گفت: حسن کارمند بخش پزشکی بیمارستان است و وظیفه تنظیم فشار دستگاه اکسیژن را بر عهده دارد. به نظر می رسد که وی اکسیژن را در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان صرف کرده و عمداً یکی از دستگاه های اکسیژن را خاموش کرده و منجر به مرگ سه بیمار کرونر در بیمارستان شده است. تا آنجا که ما تحقیق و تحقیق کردیم ، وی با یکی از همکاران خود تماس گرفت و سپس ادامه داد.
با توجه به شکایت نماینده قانونی بیمارستان ، تحقیقات به دستور بازپرس شعبه سوم دادگاه کیفری استان تهران آغاز شد. در تحقیقات اولیه کارآگاهان دریافتند حسن با همکاران خود در بیمارستان بدرفتاری کرده است و کارکنان بیمارستان بارها این موضوع را گزارش کرده اند. از طرف دیگر ، مرد 31 ساله با یکی از همکارانش اختلافات جدی دارد. مشاجره ای که حتی چند روز قبل از حادثه باعث درگیری حسن و امیر شد. در این برخورد دو انگشت حسن شکسته و تجهیزات اتاق محل برخورد نیز آسیب دیده است که با وساطت همکارانش به پایان رسید.

علت درگیری
به گفته همکاران این شخص ، حسن از زمان شروع کار خود از دو سال پیش تاکنون هیچگونه ارتقا و مزایایی دریافت نکرده است ، اما امیر علی رغم اینکه اخیراً استخدام شده است ، موقعیت شغلی بهتری نسبت به وی داشت که باعث شد نارضایتی و اختلاف بین آنها. . تحقیقات و اظهارات قبلی کارکنان بیمارستان و کادر پزشکی حاکی از آن بود که حسن می توانست عمداً دستگاه اکسیژن را خاموش کرده و برای همکار خود کفش بسازد. حسن حتی در شب سقوط از دستگاه اکسیژن عکس گرفت تا شواهدی دریافت کند که دستگاه مشکلی در شیفت کاری ندارد. همین تیراندازی به یکی از مواردی تبدیل شد که وی را به تیم تحقیق مشکوک تبدیل کرد.

کمبود اکسیژن
در شب حادثه ، طبق گفته کادر پزشکی ، بیماران در بخش بستری شدند و آنها مجبور به استفاده از دستگاه های اضافی اکسیژن در داخل اتاق بیمار شدند ، اما اکسیژن کم بود و بیماران جان خود را از دست دادند.
براساس اطلاعات به دست آمده از دستور بازپرس ساسان گالمی ، این فرد در تاریخ 26 نوامبر دستگیر شد. وی در تحقیقات گفت: “من در زمینه الکترونیک متخصص هستم و متاهل هستم.” من با امیر دعوا و مشاجره می کنم ، اما این درست نیست که من عمداً دستگاه اکسیژن را خاموش کرده ام. ما در بیمارستان دو دستگاه اکسیژن سازی داریم که یکی از آنها لوازم یدکی است و در موارد خاص و ضروری از آن استفاده می کنیم. از آنجا که در آن شب شرایط خاصی وجود نداشت ، دستگاه دوم را خاموش کردم و عمدی نبود. آن شب من وظیفه خود را به خوبی انجام دادم.
وی ادامه داد: وظیفه من تنظیم فشار دستگاه های اکسیژن بیماران در مراقبت های ویژه است. تعداد نرمال این دستگاه ها 4 عدد است که اگر تعداد آنها کم یا زیاد شود ، باید بلافاصله این تعداد را به حالت نرمال برسانیم. طی 24 ساعتی که در بیمارستان بودم ، مرتباً دستگاه را چک می کردم و شب چندین بار دچار فشار خون می شدیم ، اما دستگاه را تنظیم کردم و مشکلی نبود. آن شب در بخش بیمارستانی که کروات ها در آنجا بستری بودند ، گزارش شد که دستگاه زنگ خطر را به صدا در می آورد. من همه چیز را بررسی کردم و حتی به بند رفتم ، اما مشکلی پیش نیامد.

تشکیل یک گروه متخصص
به دنبال اظهارات این مرد ، بازپرس جنایی دستور تحقیق را صادر كرد و گروهی كارشناسی را برای یافتن علت مرگ سه بیمار كرون به دلیل افت فشار خون و اختلال در كاركرد سیستم اکسیژن یا در اثر بیماری درگذشت. در همین حال ، خانواده های سه بیمار متوفی شکایتی را مطرح کرده و می خواهند مقصر یا مقصر این حادثه را مشخص کنند.

در اواخر اکتبر امسال ، یک نماینده قانونی بیمارستان تهران به دادگاه رفت و از یکی از کارکنان بیمارستان شکایت کرد.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5f990de3e83c2_2020-10-28_09-51

نماینده حقوقی یکی از بیمارستانهای تهران گفت: حسن کارمند بخش پزشکی بیمارستان است و وظیفه تنظیم فشار دستگاه اکسیژن را بر عهده دارد. به نظر می رسد که او اکسیژن را در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان صرف کرد و به عمد یکی از دستگاه های اکسیژن را خاموش کرد ، که منجر به مرگ سه بیمار کرونر بستری در بیمارستان شد. تا آنجا که ما تحقیق کردیم ، وی با یکی از همکاران خود تماس گرفت و سپس اقدام به این کار کرد.
با توجه به شکایت نماینده قانونی بیمارستان ، تحقیقات به دستور بازپرس شعبه سوم دادگاه کیفری استان تهران آغاز شد. در جریان تحقیقات اولیه ، عوامل عملیاتی متوجه شدند حسن با همکاران خود در بیمارستان بدرفتاری کرده است و کارکنان بیمارستان بارها این موضوع را گزارش کردند از طرف دیگر ، مرد 31 ساله با یکی از همکارانش اختلافات جدی دارد. مشاجره ای که حتی چند روز قبل از حادثه باعث درگیری حسن و امیر شد. در این برخورد دو انگشت حسن شکسته و تجهیزات اتاق محل برخورد نیز آسیب دیده است که با وساطت همکارانش به پایان رسید.

علت درگیری
به گفته همکاران این شخص ، حسن از زمان شروع کار خود از دو سال پیش تاکنون هیچگونه ارتقا و مزایایی دریافت نکرده است ، اما امیر علی رغم اینکه اخیراً استخدام شده است ، موقعیت شغلی بهتری نسبت به وی داشت که باعث شد نارضایتی و اختلاف بین آنها. . تحقیقات و اظهارات قبلی پرسنل بیمارستان و کادر پزشکی نشان می داد که حسن برای ساخت کفش برای همکار خود عمدا دستگاه اکسیژن را خاموش کرده است. حسن حتی از ماشین اکسیژن در شب سقوط عکس می گیرد تا شواهدی دریافت کند که دستگاه از نظر شیفت مشکلی ندارد. همین تیراندازی به یکی از مواردی تبدیل شد که وی را به تیم تحقیق مشکوک تبدیل کرد.

کمبود اکسیژن
در شب حادثه ، طبق گفته کادر پزشکی ، بیماران در بخش بستری شدند و آنها مجبور به استفاده از دستگاه های اضافی اکسیژن در داخل اتاق بیمار شدند ، اما اکسیژن کم بود و بیماران جان خود را از دست دادند.
طبق اطلاعات دریافت شده به دستور بازپرس ساسان گلمی ، این فرد در تاریخ 26 نوامبر دستگیر شد. وی در تحقیقات گفت: “من در زمینه الکترونیک متخصص هستم و متاهل هستم.” من با امیر دعوا و مشاجره می کنم ، اما این درست نیست که من عمداً دستگاه اکسیژن را خاموش کرده ام. ما در بیمارستان دو دستگاه اکسیژن سازی داریم که یکی از آنها لوازم یدکی است و در موارد خاص و ضروری از آن استفاده می کنیم. از آنجا که در آن شب شرایط خاصی وجود نداشت ، دستگاه دوم را خاموش کردم و عمدی نبود. آن شب من وظیفه خود را به خوبی انجام دادم.
وی ادامه داد: وظیفه من تنظیم فشار دستگاه های اکسیژن بیماران در مراقبت های ویژه است. تعداد نرمال این دستگاه ها 4 عدد است و اگر تعداد آنها کم یا زیاد شود ، باید بلافاصله این تعداد را به حالت نرمال برسانیم. طی 24 ساعتی که در بیمارستان بودم ، مرتب دستگاه را چک می کردم و شب چندین بار فشار خون داشتیم ، اما دستگاه را تنظیم کردم و مشکلی نبود. آن شب ، بیمارستان بیمارستان ، جایی که کروات ها در آنجا بستری بودند ، گزارش داد که دستگاه زنگ خطر را به صدا درآورده است. من همه چیز را بررسی کردم و حتی به بند رفتم ، اما مشکلی پیش نیامد.

تشکیل یک گروه متخصص
به دنبال اظهارات این مرد ، بازپرس جنایی دستور تحقیق را صادر كرد و گروهی كارشناسی را برای یافتن علت مرگ سه بیمار كرون به دلیل افت فشار خون و اختلال در كاركرد سیستم اکسیژن یا در اثر بیماری درگذشت. در همین حال ، خانواده های سه بیمار متوفی شکایتی را مطرح کرده و می خواهند مقصر یا مقصر این حادثه را مشخص کنند.

[ad_2]