کانادا قبل از قانون واردات دارو در ایالات متحده ، مقررات جدیدی را تصویب می کند ایالات متحده

[ad_1]

قانون جدید دولت ترامپ که به داروسازان و عمده فروشان ایالات متحده اجازه می دهد داروهای تجویز شده از کانادا را وارد کنند از روز دوشنبه اجرا می شود.

دولت کانادا اقدامات جدیدی را اعلام کرد که به گفته آنها برای جلوگیری از کمبود دارو درست چند روز قبل از اینکه قانون جدید دولت ترامپ به داروسازان و عمده فروشان در ایالات متحده اجازه داد داروها را از کانادا وارد کنند ، اعلام کرد.

در بیانیه ای روز شنبه ، کانادا گفت که از روز جمعه ، توزیع برخی داروها برای بازار کانادا در خارج از کشور ممنوع شده است “اگر این فروش باعث کمبود دارو شود یا آن را بدتر کند.”

شرکت ها همچنین باید در صورت درخواست اطلاعات مربوط به کمبودهای موجود یا احتمالی را به دولت ارائه دهند. در این بیانیه آمده است: در صورت وجود خطر جدی یا قریب الوقوع برای سلامتی ، این درخواست ها باید ظرف 24 ساعت پاسخ داده شوند.

“سیستم مراقبت های بهداشتی ما نمادی از هویت ملی ما است و ما مصمم به محافظت از آن هستیم. اقداماتی که امروز انجام می دهیم به محافظت از دسترسی کانادایی ها به داروهایی که به آنها اعتماد می کنند کمک خواهد کرد. “

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده ، اواخر سال گذشته برنامه هایی را برای اجازه دادن به ایالات متحده و دولت های بومی برای برنامه ریزی برای واردات داروهای تجویز شده از کانادا ، به عنوان بخشی از تلاش ها برای کاهش هزینه های اغلب بیش از حد برای مصرف کنندگان آمریکایی ، اعلام کرد.

این آیین نامه جدید ، که به عنوان قاعده واردات داروهای تجویزی شناخته می شود ، از روز دوشنبه به اجرا در می آید.

براساس مقررات جدید ، دولت های محلی ، داروسازان و عمده فروشان مجاز به ارائه پیشنهادات واردات دارو به سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) هستند.

واردکنندگان باید طبق این قانون نحوه مطابقت این پیشنهادها با مقررات ایمنی و بهداشت ایالات متحده و کمک به کاهش هزینه ها را نشان دهند.

مطابق قانون جدید “هدف … دستیابی به کاهش چشمگیر در هزینه محصولات تحت پوشش برای مصرف کننده آمریکایی است ، در حالی که خطری اضافی برای سلامت و ایمنی عمومی ایجاد نمی کند”.

اتاوا گفت واردات دارو از کانادا هیچ کمکی به هزینه های بالای ایالات متحده نمی کند ، زیرا بازار داروهای تجویز شده در کانادا تنها دو درصد از فروش جهانی را تشکیل می دهد.

هزینه داروهای تجویزی در ایالات متحده اغلب گران است [File: George Frey/Reuters]

الکس هازارد ، رئیس وزارت بهداشت و خدمات انسانی (HHS) سال گذشته گفت ، اما چندین ایالت آمریکا ، از جمله فلوریدا و ورمونت ، برای واردات دارو از کانادا ابراز علاقه کرده اند.

در 23 نوامبر ، فرماندار جمهوری خواه فلوریدا رون دسانتیس اعلام كرد كه پیشنهادی را برای واردات دارو از كانادا به HHS ارائه داده است.

DeSantis در بیانیه ای گفت ، این کشور واردات دارو را برای کمک به افراد مبتلا به بیماری های مزمن از جمله آسم ، دیابت و HIV / AIDS آغاز خواهد کرد.

وی گفت: “برای مدت طولانی ، فلوریدا هزینه های گزافی را برای داروهای تجویز شده پرداخت می کند.” امروز ما گام دیگری در جهت کاهش این قیمت ها برمی داریم. »

با این حال ، شرکت های دارویی ایالات متحده مقاومت خود را افزایش داده اند و اوایل این هفته سه گروه صنعتی علیه این مقررات جدید شکایت کردند و گفتند “این قانون حمایت های اساسی را نادیده گرفته است … برای اطمینان از ایمنی بیمار طراحی شده است”.

جیمز استنزل ، معاون اجرایی تحقیقات دارویی و تولیدکنندگان آمریکایی ، در بیانیه ای گفت: “این نگران کننده است که دولت تصمیم گرفته سیاستی را تهدید کند که سلامت عمومی را تهدید می کند در حالی که با یک بیماری همه گیر جهانی مبارزه می کند.”



[ad_2]