کره جنوبی بیشتر موارد COVID-19 را از ماه مارس تأیید می کند کره جنوبی

[ad_1]

وزارت دفاع پس از انفجار در اردوگاه کفش ارتش ، ممنوعیت موقت تعطیلات و سفر به خارج از تاسیسات را اعلام کرد.

کره جنوبی نزدیک به 600 مورد جدید ویروس کرونا را گزارش کرده است – بالاترین میزان در بیش از هشت ماه – در حالی که این کشور علی رغم ماه ها اقدامات امنیتی شدید در سراسر کشور برای مهار موج سوم عفونت ها تلاش می کند.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری کره (KDCA) گفت: “عفونتهای خوشه ای پراکنده در سراسر کشور” از اجتماعات خصوصی ، تأسیسات عمومی ، بیمارستانها و ارتش بیشتر 583 مورد جدید در روز پنجشنبه بوده است.

آخرین رقم یادآور می شود که برای اولین بار ، موارد روزانه COVID-19 از 6 مارس ، زمانی که این رقم به 518 نفر رسید به دلیل شیوع در شهر Daegu ، از 500 نفر عبور کرد.

یونهاپ گزارش داد که این تعداد از موج دوم 441 مورد در 27 آگوست نیز بیشتر است.

عفونت های روزانه از 8 نوامبر به سه شکل است.

شیوع اردوگاه ارتش

با تسریع در پرونده ها ، وزارت دفاع ممنوعیت موقت تعطیلات و مسافرت های خارج از سایت را برای همه نیروها اعلام کرد ، این کار از روز جمعه پس از بروز گروهی از موارد در یک اردوگاه رزمی ارتش آغاز شد.

تا 7 دسامبر ، همه نیروها در پادگان های خود نیز تحت مقررات سختگیرانه تری برای فاصله اجتماعی قرار می گیرند.

روز چهارشنبه ، ده ها نفر از سربازان تازه استخدام شده آزمایش آزمایش COVID-19 را در یک مرکز نظامی در شهر مرزی مرکزی یونچئون انجام دادند.

موج سوم COVID-19 این کشور هم اکنون کنکور سراسری کالج را برای پنجشنبه آینده تهدید می کند [File: Heo Ran/Reuters]

از روز پنجشنبه ، 66 سرباز تازه استخدام شده و چهار افسر در این واحد برای این بیماری تأیید شده بودند.

موج سوم COVID-19 این کشور هم اکنون یک آزمون ورودی کالج سراسری را تهدید می کند که باید طی یک هفته انجام شود.

تعداد کل موارد از آغاز همه گیری در حال حاضر به 32318 رسیده است ، اگرچه تعداد مرگ و میرها در 515 مورد نسبتاً کم باقی مانده است.

واکنش کره جنوبی به بیماری همه گیر اغلب توسط متخصصان بهداشتی با آزمایش گسترده ای که در مراحل اولیه همه گیری انجام می شود ، یکی از موثرترین آنها ارزیابی می شود.

فناوری ردیابی تماس آن نیز برای اثربخشی ذکر شده است ، اگرچه نگرانی درباره حریم خصوصی نیز مطرح شده است.

در پاسخ به آخرین موج عفونت ها ، مقامات بهداشتی سطح محرومیت اجتماعی را به سومین سطح بالاترین سطح در منطقه سئول پایتخت ، که بیشترین موارد را در کره جنوبی دارد ، افزایش داده اند.

به گفته یونهاپ ، مقامات بهداشتی در حال بررسی سایر گزینه ها برای قوانین سختگیرانه تر برای فاصله اجتماعی در سراسر کشور هستند.



[ad_2]