کره جنوبی در حال ساخت تخت های بیمارستانی کانتینر دار با بهبود موارد COVID است کره جنوبی

[ad_1]

عود عفونت ها ترس از کمبود حاد تخت بیمارستان را افزایش می دهد ، زیرا 3000 مورد در هفته گذشته گزارش شده است.

روز پنجشنبه ، مقامات کره جنوبی تلاش کردند بیمارستان های موقت در کانتینرهای حمل و نقل ایجاد کنند تا امکانات پزشکی کشیده شده توسط آخرین موج ویروس کرونا را کاهش دهند ، زیرا دولت هشدار داد که “احیای” در سراسر کشور “تسریع می شود”.

مقامات همچنین تعداد مراکز درمانی و کلینیک هایی را که به طور کامل به معالجه بیماران مبتلا به COVID-19 اختصاص داده شده اند افزایش داده اند تا بتوانند کمبود تخت بیمارستان را آماده کنند.

روز پنجشنبه ، آژانس کنترل و پیشگیری از بیماری کره (KDCA) 682 مورد جدید ویروس را گزارش کرد – بیشتر آنها در بیشتر پایتخت ، سئول.

یونهاپ گزارش داد که هشت مورد دیگر از مرگ ویروس کرونا گزارش شده است که شمار کشته شدگان را به 564 نفر رسانده است.

در حالی که موارد جدید کاهش ناچیز 686 در روز چهارشنبه را نشان می دهد ، مقامات بهداشت توجه دارند که تعداد آنها هنوز سومین مورد از ماه ژانویه است که اولین مورد در کشور گزارش شده است.

طی هفته گذشته بیش از 3000 عفونت جدید در سراسر کشور شناسایی شده است.

از این تعداد ، بیماران با علائم شدید به 172 نفر رسید ، در حالی که در روز چهارشنبه 149 نفر.

“همه تلاشها”

تجدید حیات عفونت ها بار دیگر نگرانی هایی را در مورد کمبود شدید تخت بیمارستان ایجاد کرده و باعث شده است که شهر سئول برای اولین بار از زمان ابتلا به بیماری همه گیر نصب تخت های کانتینری را آغاز کند.

مقامات بهداشتی همچنین قصد دارند آزمایشات خود را با افتتاح امکانات موقت در حدود 150 مکان در بیشتر سئول افزایش دهند.

پارک نیونگ هو ، وزیر بهداشت ، در جلسه روز پنجشنبه گفت: “ما تمام تلاش خود را می کنیم تا با بسیج همه منابع موجود از گسترش در منطقه شهری سئول جلوگیری کنیم.”

“بیش از هر چیز ، ما مراکز درمانی و تخت های بیمارستانی کافی برای موارد بحرانی را فراهم خواهیم کرد تا بتوانند به موقع درمان مناسب را دریافت کنند.”

مقامات بهداشتی تعداد مراکز درمانی و کلینیک هایی را که به طور کامل به درمان بیماران مبتلا به COVID-19 اختصاص داده شده ، افزایش داده اند تا بتوانند کمبود تخت بیمارستان را آماده کنند. [File: Ahn Young-joon/AP]

در هفته گذشته حدود 600 مورد جدید باقی مانده است که توسط خوشه های کوچکتر و سخت تر قابل ردیابی در پایتخت پرجمعیت اداره می شود. دو موج قبلی بر تعداد معدودی از گروه ها یا مناطق متمرکز بودند.

با افزایش عفونت های ویروسی ، مقامات بهداشتی از مردم می خواهند که دستورالعمل های تشدید شده برای فاصله اجتماعی را که از روز سه شنبه در بیشتر سئول اجرا شد ، دنبال کنند. ستاد مرکزی کنترل بیماری این کشور همچنین اعلام کرد که تعداد افراد مورد آزمایش ویروس را گسترش می دهد.

علاوه بر این ، مقامات بهداشتی تعداد مراکز درمانی و کلینیک های اختصاص داده شده به درمان بیماران مبتلا به COVID-19 را برای آماده سازی برای کمبود احتمالی تخت بیمارستان گسترش داده اند.

این هفته ، کره جنوبی اعلام کرد که برای خرید واکسن برای 44 میلیون نفر ، تقریباً 90 درصد از جمعیت کشور ، به توافق رسیده است.

“انتهای یک تونل طولانی [in the anti-virus fight] رئیس جمهور مون جه این گفت: “سرانجام دیده می شود.”

کره جنوبی می تواند واکسیناسیون را در فوریه یا مارس 2021 ، زمانی که انتظار می رود دسته اولیه واکسن ها وارد شود ، آغاز کند.

اما مون همچنین هشدار داد که برای تسویه حساب خیلی زود است.



[ad_2]