کره جنوبی قانونی را تصویب کرد که به ستاره های BTS اجازه می دهد خدمات نظامی خود را به تعویق بیندازند کره جنوبی

[ad_1]

اصلاحیه قانون خدمت سربازی استثناهایی را برای بزرگ ستاره های K-pop فراهم می کند که وضعیت فرهنگی کشور را بهبود می بخشد و اقتصاد را تحریک می کند.

پارلمان کره جنوبی لایحه ای را تصویب کرد که به مجریان K-pop Grammy ، مانند BTS ، اجازه می دهد خدمات اجباری خود را به 30 سالگی موکول کنند.

تمام مردان جسور و توانمند کره جنوبی در سنین 18 تا 28 سال باید به عنوان بخشی از تلاش های دفاعی این کشور در برابر کره شمالی ، حدود دو سال در ارتش خدمت کنند.

اصلاحیه روز سه شنبه قانون خدمت سربازی با هدف ارائه استثناهایی برای ستاره های بزرگ K-pop ، که وضعیت فرهنگی کشور را بهبود می بخشد و اقتصاد را تحریک می کند.

کره جنوبی به دانشجویان واجد شرایط اجازه می دهد تا ثبت نام را به 28 سالگی موکول کنند و استثناهایی را برای نوازندگان برجسته کلاسیک و همچنین ورزشکاران و ورزشکارانی که موفق به کسب مدال المپیک یا سایر بازی های مهم شده اند ، می کند. پسر هونگ مین ، فوتبالیست تاتنهام از جمله کسانی است که قبلاً استثنا شده است.

تاکنون هیچ ستاره K-pop استثنایی دریافت نکرده است ، اما با لایحه جدید تضمین می شود هنرمندان توصیه شده توسط وزیر فرهنگ می توانند خدمات خود را به 30 سالگی موکول کنند.

قدیمی ترین عضو BTS ، ژن 27 ساله در حالی به مهلت ضبط نزدیک می شود که گروه 7 نفره پسران مشغول بازنویسی داستان کی پاپ هستند.

رکورد زدن

از زمان راه اندازی در سال 2013 ، BTS با موسیقی جذاب و خوش بین همراه با متن شعر و کمپین های اجتماعی با هدف توانمند سازی جوانان ، باعث شور و شوق جهانی K-pop شد.

وی به تازگی اولین آهنگ تک آهنگ شماره یک خود را در جدول Billboard در ایالات متحده با آهنگ Dynamite ضبط کرده و نامزدی گرمی را به عنوان یک گروه K-pop بی سابقه به دست آورده است. آهنگ جدید او Life Goes On نیز به اولین آهنگ کره ای تبدیل شد که در جدول تک آهنگ های بیلبورد به رتبه 1 رسید.

یون یونگی ، یکی از نویسندگان این لایحه گفت: “هنرمندان موسیقی پاپ تمایل دارند که به بالاترین دستاوردهای خود در 20 سالگی برسند ، اما بسیاری از آنها برای تأخیر در خدمت خود مجبور به تحصیل در آموزش عالی بودند.”

مدیریت BTS ، Big Hit Entertainment ، به درخواست اظهار نظر در مورد تغییر قانون پاسخ نداد ، اما ژن و سایر اعضای گروه قبلاً گفته بودند كه آنها طبق تعهدات خود عمل می كنند.

“این در کره ای طبیعی است. و یک روز ، هنگامی که وظیفه فراخوان می شود ، ما آماده پاسخگویی و انجام هر کاری ممکن خواهیم بود “.

خدمت سربازی در کره جنوبی موضوعی بحث انگیز است.

یک نظرسنجی ماه گذشته توسط روزنامه محلی E-Today منتشر شد که نشان می دهد حدود 53٪ از پاسخ دهندگان از نگرش ویژه ای نسبت به BTS حمایت می کنند ، در حالی که 47٪ با آن مخالف هستند.



[ad_2]