کریکت: آفریقای جنوبی پس از 14 سال برای اولین بار به پاکستان سفر می کند اخبار آسیا

[ad_1]

آفریقای جنوبی برای اولین بار از سال 2007 تاکنون دو آزمایش و سه تست 20 را انجام می دهد.

تیم کریکت آفریقای جنوبی پس از 14 سال برای اولین بار به پاکستان سفر می کند و از ماه آینده دو مسابقه در مسابقات جهانی آزمون ICC و سری Twenty20 انجام می دهد.

هیئت کریکت پاکستان (PCB) روز چهارشنبه اعلام کرد که اولین آزمایش در 26 ژانویه در کراچی و آزمایش دوم در 4 فوریه در راولپندی انجام می شود.

سری T20 با سه مسابقه در 11 ، 13 و 14 فوریه در لاهور دنبال می شود.

آفریقای جنوبی آخرین بار در سال 2007 تور پاکستان را ترک کرد و در این سری بازی های دو بر یک پیروز شد.

پاکستان در سال های 2010 و 2013 میزبان آفریقای جنوبی در امارات متحده عربی بود ، زیرا تیم های خارجی در سفر خود به پاکستان از امنیت برخوردار بودند.

ذاکر خان مدیر کریکت بین المللی PCB در بیانیه ای گفت: “سری خانگی در برابر آفریقای جنوبی ، روند از سرگیری و بازیابی کامل کریکت بین المللی در پاکستان را که از سال 2015 آغاز شده است ، تکمیل خواهد کرد.”

در طول سه سال گذشته چندین کرکتور آفریقای جنوبی تور پاکستان را گشتند. کاپیتان فاف دو پلسیس در سال 2017 تیم XI را در آنجا هدایت کرد و سال بعد بازگشت و در پلی آف سوپرلیگ پاکستان بازی کرد.

بازدید کنندگان بیشتر

در سال 2021 ، PCB چندین تیم خارجی از جمله نیوزیلند ، انگلیس و هند غربی را رتبه بندی کرد.

خان گفت: “اگر این مجموعه های پر هیجان و هیجان انگیز با جام ملت های آسیا 2021 و جام جهانی 2021 ICC مردان T20 همراه باشد ، طرفداران کریکت در پاکستان می توانند برای یک سال هیجان انگیز و پرتحرک آماده شوند.”

چند هفته پیش یک هیئت امنیتی کریکت آفریقای جنوبی به پاکستان سفر کرد تا از نزدیک در مورد اوضاع امنیتی در آنجا اطلاعات کسب کند.

گراهام اسمیت ، مدیر کریکت CSA در بیانیه ای گفت: “گزارش یافته ها و توصیه های آنها به عنوان یک سازمان به ما اطمینان می دهد که تمام نیازهای تیم ، بازی و اقامت تیم ما برآورده خواهد شد و رفاه تیم در اولویت اصلی قرار خواهد گرفت.”

“ما مشتاقانه منتظر شروع این تور تاریخی هستیم.”



[ad_2]