کفش ایمنی کاترپیلار بولگانو

کفش ایمنی کاترپیلار

کفش های ایمنی کاترپیلار متداول ترین نوع کفش کاترپیلار مردانه به حساب می آیند. استفاده از این کفش برای محیط هایی است که نیاز به ضد برق و ضد لغزش دارند.

این نوع کفش خزنده مانند بوت مچ پا از مقاومت در برابر آب بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل دیگر نگران آسیب دیدن پاها با پوشیدن این کفش های محکم و بادوام نخواهید بود.

کفش های ایمنی کاترپیلار عمر بیشتری نسبت به سایر کفش های محل کار دارند. زیرا سطح آن در برابر سایش و خطرات احتمالی بسیار مقاوم است. در عین حال ، مواد فوقانی کرم های نر یک تور است که به پا اجازه می دهد نفس بکشد و احساس خنکی کند.

یکی از بهترین ویژگی های کفش ایمنی کاترپیلار بی بو بودن آن است. بنابراین اگر پاهای شما بیش از 4 ساعت در این کفش باشد ، پای شما عرق نمی کند و احساس خفگی نمی کنید.

خوب است بدانید که مزیت دیگر کفش ایمنی کاترپیلار انعطاف پذیری آن است. به طوری که در طول روز احساس نکنید که پاهای شما حالت خوبی دارند.

. کفش ورزشی کاترپیلار

اگر به دنبال کفش غاز مردانه برای مسابقات ورزشی یا پیاده روی طولانی هستید ، کفش کتانی غاز در اولویت شما است. از آنجا که کفش های ورزشی کاترپیلار می توانند خستگی پا را تا 90٪ کاهش دهند.

بنابراین سرعت راه رفتن و حرکت پا با پوشیدن این نوع کفش ها افزایش می یابد. به طور کلی ، وزن کفش ورزشی اصلی کاترپیلار آنقدر زیاد نیست که پس از یک پیاده روی طولانی احساس خستگی کنید.

یکی دیگر از ویژگی های مهم کفش های کاترپیلار ضد تعریق بودن آن است که اجازه نمی دهد سلامت پاهای شما به خطر بیفتد. کفش های کتانی کاترپیلار معمولاً از چرم کرکی ساخته می شوند که مانع نفس کشیدن پای شما هنگام راه رفتن و ورزش نمی شوند.

کفش کت Cat اصلی را از فروشگاه Bulgano بخرید

انواع کفش های غاز اصلی در خارج از کشو تولید می شوند. کشورهایی مانند ویتنام و ایالات متحده به عنوان مهمترین تولیدکنندگان کرم مضر شناخته می شوند. برای خرید کفش کت گربه اصلی باید با فروشگاه های ایرانی که این محصولات با کیفیت را وارد می کنند تماس بگیرید.

بولگانو (bolgano.com) یک فروشگاه اینترنتی ایرانی است که انواع کفش های کاترپیلار را به فروش می رساند. قیمت استثنایی و کیفیت بالای کفش کاترپیلار ، این فروشگاه اینترنتی را به یکی از محبوب ترین تامین کنندگان انواع کفش تبدیل کرده است.

کفش ایمنی ، کفش گربه ای ، کفش کتانی ، نیم بوت و چکمه غاز در فروشگاه Bulgano اصل است و محصولات تقلبی در آن به فروش نمی رسد.