کمیسیون ایالات متحده گفت که کارکنان پزشکی ابتدا باید واکسن COVID-19 را دریافت کنند آمریکا و کانادا

[ad_1]

یک هیئت ارشد ایالتی ایالات متحده توصیه کرده است که کارمندان بهداشت و ساکنان خانه های سالمندان اولین عکس های واکسن ویروس کرونا را در کشور بگیرند ، زیرا مرگ و میر ناشی از COVID-19 این کشور حداکثر به یک روز در شش ماه رسیده است .

کمیته مشورتی در زمینه روشهای ایمن سازی روز سه شنبه با رأی 13-1 رأی داد و توصیه کرد که این گروهها در اولین روزهای برنامه واکسیناسیون در اولویت قرار گیرند ، در حالی که انتظار می رود دوزهای موجود محدود شود. این دو گروه حدود 24 میلیون نفر را در ایالات متحده با جمعیتی در حدود 330 میلیون نفر تشکیل می دهند.

خوزه رومرو ، رئیس کمیسیون گفت: “من معتقدم که آرای من حداکثر منافع ، حداقل آسیب ها ، ارتقا of عدالت و کاهش نابرابری های بهداشتی موجود در توزیع این واکسن را منعکس می کند.”

سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) هنوز هیچ واکسنی را تأیید نکرده است ، اما گروهی از مشاوران خارجی در 10 دسامبر جلسه می گیرند تا اجازه استفاده اضطراری از دو واکسن را بدهند – یکی ساخته شده توسط Pfizer و دیگری از Moderna.

تخمین های فعلی پیش بینی می کند که بیش از 20 میلیون دوز از هر واکسن تا پایان سال 2020 در دسترس نخواهد بود ، و هر محصول به دو دوز نیاز دارد. در نتیجه ، عکسها در مراحل اولیه توزیع می شوند.

https://www.youtube.com/watch؟v=6rWc08WoJV8

مشاور رئیس جمهور دونالد ترامپ گفت که دولت قصد دارد واکسیناسیون آمریکایی ها را در برابر COVID-19 از اوایل ماه دسامبر آغاز کند.

برنامه ای که مونسف اسلاوی ، برخی از واکسن ها را در برنامه Warp Speed ​​نظارت می کند ، توصیف می کند که به نظر می رسد تایید FDA برای اولین واکسن چند روز پس از جلسه 10 دسامبر خواهد بود.

وی در یک مراسم به میزبانی واشنگتن پست گفت: “طی 24 ساعت ، شاید حداکثر 36 تا 48 ساعت پس از تأیید ، این واکسن می تواند در دست افراد باشد.”

‘راه درست’

اما رئیس مرکز ارزیابی و تحقیقات FDA در مورد محصولات ارگانیک FDA ، دکتر پیتر مارکس هفته گذشته به گروه های حمایت از بیمار گفت که ممکن است “چند روز تا چند هفته” طول بکشد.

استفان هان ، کمیسار FDA نیز گفت که این فرآیند ممکن است بیشتر طول بکشد.

هان روز سه شنبه در مصاحبه ای با اینستاگرام زنده به ABC گفت: “همه بسیار سخت کار می کنند تا به این برنامه ها نگاه کنند و آن را انجام دهند.” “اما ما کاملاً باید این کار را به روش صحیح انجام دهیم.”

شیوع بیماری در ایالات متحده با بیش از 13.5 میلیون مورد تأیید شده منجر به کشته شدن نزدیک به 270،000 نفر شده است. موارد ، بستری شدن و مرگ و میر در هفته های اخیر افزایش یافته است.

2295 مرگ دیگر در سراسر کشور مربوط به COVID-19 در روز سه شنبه ، حتی قبل از اینکه کالیفرنیا ، پرجمعیت ترین ایالت ایالات متحده ، آخرین آمار خود را منتشر کند.

مقامات چندین ایالت گفتند که تعداد آنها به دلیل شکرگذاری تا حدی بیشتر بود.

https://www.youtube.com/watch؟v=PJdkso8gtVk

پیش بینی می شود ماهانه تعداد مرگ و میر ناشی از COVID-19 در ماه دسامبر دو برابر افزایش یابد و به بیش از 70،000 بیماری همه گیر مبتلا شود و در ماه ژانویه بیش از 76،000 نفر فوت کند. و ارزیابی.

کمیته مشورتی در اقدامات ایمن سازی به اتفاق آرا از واکسیناسیون کارکنان بهداشتی ابراز داشته است – طبق گفته
کارمندان مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC).

این گروه گسترده شامل کادر پزشکی است که از بیماران در بیمارستان ها ، خانه های سالمندان ، کلینیک ها و مطب های پزشکان مراقبت می کنند – یا با آنها تماس می گیرند. همچنین شامل کارکنان بهداشت داخلی و پیراپزشکان است. بسته به نحوه اجرای توصیه های هیئت دولت توسط مقامات دولتی ، همچنین ممکن است شامل کارکنان نظافت ، کارمندان خدمات غذا و کارمندان پرونده های پزشکی باشد.

دولت تخمین می زند که 12 درصد موارد COVID-19 در ایالات متحده مربوط به کارکنان مراقبت های بهداشتی باشد ، اما تقریباً 0.5 درصد از مرگ و میرها. کارشناسان می گویند که ضروری است که کارکنان بهداشتی روی پای خود باشند تا بتوانند عکس ها را تحویل دهند و تعداد روزافزون آمریکایی های آلوده را هدف قرار دهند.

چه کسی در صف دوم است؟

ساکنان خانه های سالمندان به ویژه تحت تأثیر همه گیری قرار می گیرند. حدود سه میلیون نفر در خانه های سالمندان ، بیمارستان های مراقبت مزمن طولانی مدت و سایر مراکز مراقبت طولانی مدت زندگی می کنند. CDC می گوید که 6٪ موارد ویروس کرونا در ایالات متحده و 39٪ مرگ و میر ناشی از آنها و کارکنان مراقبت از آنها است.

با وجود تلفات سنگین ، برخی از اعضای کمیته مشورتی در زمینه ایمن سازی گفتند که تمایلی به گنجاندن چنین بیمارانی در گروه اول واکسیناسیون ندارند.

دکتر هلن Keep Talbot ، محقق در زمینه بیماری های عفونی در دانشگاه Vanderbilt که تنها عضو کمیته رأی مخالف این پیشنهاد بود ، به مطالعه آنفولانزا اشاره می کند که می گوید واکسیناسیون کارکنان در چنین مراکزی بیشترین تأثیر را در جلوگیری از شیوع دارد. او در آنجا

دکتر ریچارد زیمرمن ، محقق واکسن آنفلوآنزا در دانشگاه پیتسبورگ که جلسه را بصورت آنلاین تماشا می کرد ، نگرانی های تالبوت را تکرار کرد.

زیمرمن به آسوشیتدپرس گفت: “من فکر می کنم که ساکنان خانه های سالمندان به عنوان یک گروه اولویت دار زودرس بودند.” “به نظر می رسد رای آنها حاکی از آن است که این افراد به واکسن واکنش خوبی نشان خواهند داد … فکر نمی کنم ما این را بدانیم.”

کمیته درمورد آنچه که بعد از مرحله راه اندازی اتفاق خواهد افتاد رای نداد ، اما کارشناسان پیشنهاد کردند که اولویت با کارگران اصلی در مرحله 1b باشد ، به دنبال بزرگسالان با عوامل خطر متعدد و بزرگسالان بالای 65 سال در مرحله 1c.

کارگران اصلی شامل معلمان ، کارگران کشتارگاه به سوپرمارکت هایی هستند که آمریکایی ها را سیر نگه می دارند و کسانی که با اتوبوس و قطار رانندگی می کنند ، به آنها دارو می فروشند ، نظم را برقرار می کنند ، یا نامه و بسته را تحویل می دهند. افراد در این مشاغل غالباً از نژاد لاتین یا سیاه پوست هستند و بطور نامتناسبی تحت تأثیر همه گیری قرار می گیرند.

این نگرانی وجود دارد که در عمل این ملاحظات اخلاقی ، اپیدمیولوژیکی و اقتصادی ممکن است در هجوم اولیه دوزها نادیده گرفته شوند.

https://www.youtube.com/watch؟v=bKT-Ii-kL4s

حتی اگر واکسنی دیده شود ، مقامات بهداشتی از آمریکایی ها می خواهند که به محدودیت های ویروس کرونا پایبند بمانند و مقامات دولتی و محلی در پاسخ به آخرین هجوم عفونت ها ، به اعمال محدودیت در مشاغل و فعالیت ها بازگشتند.

سخنگوی فدرال روز سه شنبه گفت ، در همین حال ، CDC به دنبال کاهش مدت زمان قرنطینه خودکار توصیه شده پس از قرار گرفتن در معرض ویروس کرونا در 10 روز یا هفت روز با آزمایش منفی است.

CDC در حال حاضر یک قرنطینه 14 روزه را برای محدود کردن انتقال ویروس توصیه می کند.

محدودیت های مربوط به همه گیری ، اقتصاد ایالات متحده را ویران کرده است. یک گروه دو طرفه از قانون گذاران آمریکایی روز سه شنبه از لایحه امداد COVID-19 به ارزش 908 میلیارد دلار با هدف عبور از بن بست کمک های اضطراری برای مشاغل کوچک ، صنعت و بیکاران رونمایی کرد.



[ad_2]