کودک شش ماهه پس از نجات از مدیترانه می میرد اروپا

[ad_1]

سازمان نجات پناهندگان با اعلام خبر مرگ دلخراش نوزاد گفت: “Med یک گورستان بدون سنگ مزار است.”

م charسسه خیریه نجات پناهندگان اسپانیایی Open Arms روز پنجشنبه گفت ، یک کودک شش ماهه جان خود را از دست داده و از مدیترانه خارج شده است.

پسر گینه ، جوزف ، در میان 111 بازمانده بازوهای بازو بود که روز چهارشنبه پس از اعزام نیروهای امدادی به غرق شدن یک لنج در سواحل لیبی ، به اسارت گرفته شد.

در این عملیات پنج جسد نیز پیدا شد.

مرگ جوزف تعداد کشته ها را به شش نفر رساند.

آدا کولائو ، شهردار بارسلونا ، در توییتر خود نوشت: “هر زندگی مهم است. می توانست مال ما باشد [baby]. “

سخنگوی Open Arms گفت: جوزف و مادرش ، به علاوه یک زن باردار ، توسط گارد ساحلی ایتالیا تخلیه و به جزیره لامپدوسا منتقل شدند.

سه بازمانده دیگر که نیاز به مراقبت های پزشکی فوری دارند – یک دختر سه ماهه ، مادرش و یک جوان 25 ساله با مشکلات جدی قلبی – به مالت منتقل شدند.

گارد ساحلی ایتالیا در بیانیه ای جداگانه با اشاره به اینکه مقامات مالت در انتقال کمک کرده اند ، آنها به آنجا منتقل شدند که مالت نزدیکترین بیمارستان را ارائه داد.

Open Arms که در حال حاضر تنها کشتی نجات خیریه فعال در مرکز مدیترانه است ، پس از سه عملیات جداگانه بین سه شنبه و چهارشنبه ، 257 پناهنده دارد.

Open Arms در توییتر اعلام کرد که پنج جسد نیز همچنان در کشتی هستند.

این سازمان گفت: “Med یک گورستان بدون سنگ مزار است.”

ماه هاست که قایق های کوچک حامل پناهندگان و مهاجران لیبی و تونس را ترک می کنند و معمولاً سعی در رسیدن به ایتالیا دارند.

طبق گفته وزارت کشور ایتالیا ، در سال 2020 این کشور تقریباً 31000 پناهنده تازه وارد را ثبت نام کرده است ، در حالی که در مدت مشابه سال گذشته تقریبا 10 هزار نفر بوده است.

بر اساس اعلام سازمان بین المللی مهاجرت (IOM) تاکنون در این سال حداقل 796 نفر در تلاش برای رسیدن به اروپا از طریق مدیترانه کشته شده اند.



[ad_2]