یکپارچه دیگر این بار در جنوب کالیفرنیا برپا شد آمریکا و کانادا

[ad_1]

این سازه بلند نقره ای پس از انتشار عکس در شبکه های اجتماعی ، گردشگران را به این منطقه جلب کرد.

یک سنگ یکپارچه در جنوب کالیفرنیا مشاهده شده است که به نظر می رسد مشابه آنچه در صحرای یوتا پیدا شده و دیگری در رومانی پیدا شده است.

تلویزیون KEYT روز چهارشنبه گزارش داد که مشخص نیست چه کسی یکپارچه را در مسیر گردشگری در آتاسکادرو قرار داده است ، تقریباً در نیمه راه بین سانفرانسیسکو و لس آنجلس. این سازه بلند نقره ای پس از انتشار عکس در شبکه های اجتماعی ، گردشگران را به این منطقه جلب کرد.

ظاهر یکپارچه کالیفرنیا پس از آن منتشر شد که چندین ورزشکار در اینستاگرام و یوتیوب ارسال کردند که آنها عضوی از گروهی در یوتا هستند که ساختار فولاد ضد زنگ توخالی را هل داده و آن را با ویلچر حمل می کنند. یک ساختار مشابه ، که هفته گذشته در رومانی ظاهر شد ، نیز ناپدید شده است.

یکپارچه درخشان که در اعماق صحرای یوتا پیدا شد ، یک فانوس دریایی خیره کننده و مرموز بود که بلافاصله توجه جهانی را که با یک همه گیری تنبیهی در حال پرتاب درخت نخل در فصل تعطیلات مبارزه می کرد ، جلب کرد.

اندکی پیش از روز شکرگذاری برای عموم آشکار شد ، صدها نفر را به قسمت دوردست صخره های سرخ برای دیدن و لمس زندگی پس از مرگ کشاند ، و این باعث تحریک داستان های علمی و آثار معروف این ایالت شد.

اما تازه واردان همچنین گیاهان را با ماشین های خود صاف کرده و زباله های انسانی را در کشور بدون دستشویی پشت سر گذاشتند.

دو مرد ، معروف به ورزشهای شدید در مناظر گسترده بیرونی یوتا ، می گویند این نوع آسیب ها باعث شده است که آنها اواخر شب بیایند و آن را زمین بزنند.

سیلوان کریستنسن و اندی لوئیس پیروان آنلاین بسیار خوبی برای چتربازی BASE و پستهای پرش در لیگ دارند که مانند راه رفتن با طناب در فضای باز است.



[ad_2]