یکپارچه مرموز از صحرای یوتا ناپدید می شود آمریکا و کانادا

[ad_1]

مقامات در غرب یوتا “گزارش های معتبر” مبنی بر حذف این سایت “توسط یک طرف ناشناس” نقل کردند.

مقامات گفتند كه یك مانیتور فلزی مرموز كه در یك صحرای دور افتاده در غرب آمریكا پیدا شده ناپدید شده است.

دفتر مدیریت سرزمین یوتا گفت روز شنبه “گزارش های معتبری” درباره حذف این سایت “توسط یک حزب ناشناس” در روز جمعه دریافت کرده است.

در این بیانیه آمده است: “دفتر سازه ای را که مالکیت خصوصی محسوب می شود حذف نکرد.”

“ما جرایم مالکیت خصوصی را که توسط کلانتری محلی اداره می شود ، بررسی نمی کنیم.”

ستون مثلث درخشان ، که در حدود 3.7 متر (12 فوت) از سنگ های قرمز در جنوب یوتا قرار داشت ، در تاریخ 18 نوامبر توسط مقامات محلی مشاهده شد که گوسفندان را از شاخ از هوا می شمرد.

اعضای خدمه ایمنی عمومی یوتا پس از فرود هلی کوپتر خود برای تحقیق ، “یک مانیتور فلزی را که در زمین نصب شده بود” یافتند ، اما “هیچ نشانه مشخصی از اینکه چه کسی می تواند یکپارچه را در آنجا قرار داده باشد وجود ندارد.

کارگران یوتا در حال قدم زدن در نزدیکی یک مونولیت فلزی در زمین در منطقه ای دور افتاده از سنگ های قرمز در یوتا هستند [Utah Department of Public Safety via AP Photo]

این ساختار مرموز توجه گسترده رسانه ها را به خود جلب می کند و نظریه هایی را مبنی بر اینکه کار بیگانگان است تحریک می کند.

بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی به شباهت این سایت با یکپارچه های عجیب و غریب بیگانه اشاره دارند که باعث جهش های بزرگی در پیشرفت انسان در فیلم علمی تخیلی کلاسیک استنلی کوبریک در سال 2001 می شود: ادیسه فضایی.

در همین حال ، برخی از ناظران به شباهت این سایت با کارهای آوانگارد جان مک کراکن ، هنرمند آمریکایی که مدتی در نزدیکی نیومکزیکو زندگی کرد و در سال 2011 درگذشت ، اشاره کرده اند.

پسرش ، پاتریک مک کراکن ، اخیراً به نیویورک تایمز گفت که پدرش در سال 2002 به او گفت که “دوست دارد آثار هنری خود را در مکان های دور دست بگذارد تا بعدا کشف شوند.”

برت هاچینگز ، خلبان هواپیمایی که به طور تصادفی بر فراز یکپارچه پرواز کرد ، اظهار داشت که توسط “برخی از هنرمندان موج جدید” کاشته شده است.

او گفت این “عجیب ترین چیزی است که من در تمام سالهای پروازم آنجا دیده ام”.

وی به کانال خبری محلی KSLTV گفت: “به نوعی شوخی کردیم که اگر یکی از ما ناگهان ناپدید شود ، بقیه ما هم به این مسئله رسیدیم.”

اگرچه مقامات از ترس اینکه انبوهی از گردشگران کنجکاو به کویر دور دست سرازیر شوند ، از فاش کردن مکان این سایت خودداری کردند ، اما برخی از محققان موفق به یافتن مکان آن شده اند.

دیوید سربر ، کاربر اینستاگرام گفت که با استفاده از مختصات ارسال شده در Reddit به یکپارچه رسید.

بعدا گفت: “بدیهی است که یکپارچه از بین رفته است.”

“فکر می کنم طبیعت به حالت طبیعی خود برگشته است. چیزی مثبت برای اتحاد مردم در سال 2020. “



[ad_2]