یک مادر سنگاپوری نوزادی با آنتی بادی COVID-19 به دنیا می آورد سنگاپور

[ad_1]

گفته می شود خانمی که هنگام ابتلا به COVID باردار بود ، به فرزند خود آنتی بادی علیه ویروس داد.

یک زن سنگاپوری که هنگام آلودگی به ویروس کرونا در ماه مارس باردار بود ، نوزادی با آنتی بادی های این بیماری به دنیا آورد و سرنخ های جدیدی را در مورد انتقال عفونت از مادر به کودک ارائه داد.

استریت تایمز روز یکشنبه به نقل از مادر گزارش داد ، این نوزاد که در این ماه متولد شده است ، COVID-19 ندارد ، اما دارای آنتی بادی ویروسی است.

سلین نگ-چان به روزنامه گفت: “پزشك من مظنون است كه من آنتی بادی های خود را به COVID-19 به او انتقال داده ام.”

در بیانیه آمده است که Ng-Chan کمی به این بیماری مبتلا بود و دو و نیم هفته بعد از بیمارستان مرخص شد.

Ng-Chan و بیمارستان دانشگاه ملی ، جایی که وی زایمان کرد ، بلافاصله به درخواست نظر پاسخ ندادند.

انتقال نادر

سازمان بهداشت جهانی می گوید هنوز مشخص نیست که آیا یک زن باردار مبتلا به COVID-19 می تواند ویروس را در دوران بارداری یا زایمان به جنین یا کودک خود منتقل کند یا خیر.

تا به امروز ، ویروس فعال در نمونه های مایع در اطراف نوزادان در رحم یا شیر مادر تشخیص داده نشده است.

طبق مقاله ای که در ماه اکتبر در مجله Emerging Infection Diseases منتشر شد ، پزشکان در چین از کشف و کاهش آنتی بادی COVID-19 در نوزادان خبر دادند.

انتقال ویروس کرونا از مادران به نوزادان نادر است ، در ماه اکتبر پزشکان از مرکز پزشکی اروینگ دانشگاه نیویورک-پروتستان / دانشگاه کلمبیا در JAMA Pediatrics اعلام کردند

در حالی که سنگاپور بیش از 58000 عفونت COVID را ثبت کرده است ، بر اساس اطلاعات جمع آوری شده توسط دانشگاه جان هاپکینز در ایالات متحده ، اکنون بیش از 62.2 میلیون عفونت در سراسر جهان وجود دارد که حداقل 1.45 میلیون مرگ داشته است.



[ad_2]