ایالات متحده پرونده های ویروس را ثبت می کند ، کالیفرنیا محاصره جدیدی را آماده می کند آمریکا و کانادا

[ad_1]

فرماندار کالیفرنیا گفت که در روزهای آینده که انتظار می رود واحدهای مراقبت های ویژه به ظرفیت خود ادامه دهند ، در حالی که ایالات متحده به ثبت رکورد های جدید در مورد عفونت ها و مرگ و میرها می پردازد ، سخت ترین دستورات را برای ماندن در خانه صادر می کند.

بر اساس اطلاعات دانشگاه جان هاپکینز ، روز پنجشنبه بیش از 200000 مورد جدید و 2،900 مرگ جدید تایید شده است. در سطح ملی ، ویروس کرونا ویروس جدید بیش از 275000 مورد مرگ و 14 میلیون مورد عفونت مورد تایید قرار گرفته است.

هنگامی که فضای بستر ICU موجود در هر 5 منطقه جغرافیایی به 15 درصد ظرفیت برسد ، آخرین دور محدودیت ها در کالیفرنیا ، دورتر از هر ایالت دیگر ایالات متحده ، اعمال می شود.

محدودیت های ماندن در خانه در کالیفرنیا ، پرجمعیت ترین ایالت ایالات متحده ، با اطلاع 48 ساعته آغاز می شود و حداقل برای سه هفته پس از سفارش ، لازم الاجرا است. [File: Gabriela Bhaskar/Reuters]

فرماندار گاوین نیوزوم گفت که چهار منطقه ، از جمله جنوب کالیفرنیا ، در آستانه رسیدن به آستانه 15 درصد در این هفته قرار دارند ، انتظار می رود که منطقه خلیج سانفرانسیسکو از اواسط تا اواخر دسامبر دنبال شود.

محدودیت های ماندن در خانه با اطلاع 48 ساعته آغاز می شود و حداقل برای سه هفته پس از دستور آنها همچنان ادامه خواهد داشت. کالیفرنیا پرجمعیت ترین ایالت با نزدیک به 40 میلیون نفر ساکن است.

“اگر اکنون اقدام نکنیم ، سیستم بیمارستان ما بیش از حد بار خواهد شد. اگر ما اکنون اقدام نکنیم ، شاهد افزایش مرگ و میر خواهیم بود. “

بر اساس این محدودیت ، کالیفرنیایی ها مجبورند در خانه بمانند و از سفر اجتناب کنند ، مگر اینکه برای فعالیت های مجاز مانند خرید مواد غذایی ، جلسات پزشکی ، سگ گردی و ورزش های شخصی در فضای باز لازم باشد.

هنگام فعال شدن ، سفارش همچنین محدودیت های جدیدی را برای بسیاری از فعالیت های تجاری ایجاد می کند.

طبق پروژه پیگیری COVID ، در حال حاضر بیش از 100000 نفر در بیمارستان بستری هستند ، این رقم در ماه گذشته بیش از دو برابر شده است. [Shannon Stapleton/Reuters]

مقامات ایالتی و محلی در سراسر کشور محدودیت های گسترده ای را در زندگی اجتماعی و اقتصادی اعمال کرده اند به این امید که بتوانند دوباره احیای نگران کننده ویروس کرونا را پس از وقفه در اواخر تابستان کاهش دهند.

دکتر رابرت ردفیلد ، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده (CDC) ، در اوایل هفته جاری گفت که دسامبر ، ژانویه و فوریه احتمالاً “دشوارترین دوره در تاریخ سلامت عمومی این کشور” است. .

ردفیلد گفت: “قبل از دیدن ماه فوریه ، ممکن است نزدیک به 450،000 آمریکایی باشیم که بر اثر ویروس مرده اند.”

روسای جمهور سابق آمریکا باراک اوباما ، بیل کلینتون و جورج دبلیو بوش برای ارتقا to امنیت خود داوطلبانه فیلم COVID-19 را در تلویزیون فیلمبرداری کردند [File: Richard Carson/Reuters]

امیدها روی واکسن ها دوخته شده اند

این واکسن ها با داشتن دو نامزد آینده دار آماده دریافت مجوز اضطراری از سازمان غذا و داروی ایالات متحده در این ماه هستند ، امیدواری یک بارقه امید است.

اما تعداد قابل توجهی از آمریکایی ها که نسبت به ایمنی واکسن های ساخته شده با نرخ رکورد محتاط هستند ، تلقیح با اکراه روبرو می شود. برخی نیز تماس رهبران سیاسی برای استفاده از ماسک صورت در فواصل عمومی و اجتماعی را رد می کنند.

روسای جمهور سابق آمریکا باراک اوباما ، جورج دبلیو بوش و بیل کلینتون داوطلبانه از تلویزیون COVID-19 برای ارتقا safety امنیت خود عکس گرفته اند.

رئیس جمهور منتخب جو بایدن روز پنجشنبه گفت که وی همچنین ویروس کرونا را علناً شلیک خواهد کرد. وی از بزرگترین مشاور بیماری همه گیر کشور ، دکتر آنتونی فاوسی خواست که زیر نظر بایدن باقی بماند.

رئیس جمهور منتخب جو بایدن گفت که وی همچنین ویروس کرونا را علناً شلیک خواهد کرد [File: Leah Millis/Reuters]

در همین حال ، ایالات متحده برنامه هایی را برای افرادی که در ابتدای ماه جاری اولین دوزهای واکسن COVID-19 در دسترس قرار می گیرند ، به خط مقدم رسانده است.

از آنجا که منابع اولیه واکسن مطمئناً محدود خواهد بود ، فرمانداران و سایر مقامات دولتی هنگام تصمیم گیری در مورد ترتیب شلیک ، نگرانی های بهداشتی و اقتصادی را ارزیابی می کنند.

ایالت ها برای درخواست دوز واکسن Pfizer و تعیین محل ارسال آنها ، روز جمعه مهلت دارند و به نظر می رسد بسیاری از آنها گوش به گوش دستورالعمل های غیر الزام آور این هفته CDC هستند تا متخصصان مراقبت های بهداشتی را در درجه اول و مهمترین قرار دهند. بیماران در خانه سالمندان.

برنامه واکسن در حال آشکار شدن است ، زیرا شیوع همه گیر بیماری های آمریكا را تحت فشار قرار داده و پرستاران و سایر كارگران بهداشتی را به كار و سوزاندن وا می دارد.

طبق پروژه پیگیری COVID ، در حال حاضر بیش از 100000 نفر در بیمارستان بستری هستند ، این رقم در ماه گذشته بیش از دو برابر شده است.

از آنجا که منابع اولیه واکسن قطعاً محدود خواهد شد ، فرمانداران و سایر مقامات دولتی در تصمیم گیری در مورد ترتیب شلیک ، نگرانی های بهداشتی و اقتصادی را ارزیابی می کنند. [Lucy Nicholson/Reuters]

قانون گذاران آریزونا و کالیفرنیا گفته اند که آنها می خواهند معلمان اولویت داشته باشند تا مدارس باز بمانند. مقامات یوتا گفتند كه كاركنان بهداشت در خط مقدم اولویت اصلی خواهند بود.

تگزاس کارکنان بیمارستان ها ، کارمندان خانه های سالمندان و پیراپزشکان را در بالای لیست قرار داده و پس از آن بیماران سرپایی ، داروسازان ، کارکنان خانه های تدفین و پرستاران مدارس قرار دارند. بیماران از خانه سالمندان برای مرحله اول این کاهش را انجام ندادند.

آیووا واکسن ها را در ابتدا در دسترس کارکنان مراقبت های بهداشتی و ساکنان و کارکنان خانه های سالمندان قرار می دهد.

در همین حال ، سه معیار اصلی نشان داد که کشوری بیشتر در بحران فرو می رود ، شاید بدترین وضعیتی که تاکنون رخ داده است – بخشی از آن به دلیل تأخیر تأثیرات شکرگذاری است ، زمانی که میلیون ها آمریکایی هشدارها را برای ماندن در خانه و جشن فقط با اعضا نادیده گرفتند. خانواده شما

کارشناسان بهداشت پیش بینی می کنند که جهش حتی بزرگتر طی دو ماه آینده می تواند باعث کشته شدن حدود 3000 نفر در روز شود.



[ad_2]