یوفا مورینیو را به سوء استفاده از داوران پس از فینال لیگ اروپا متهم کرد | فوتبال

[ad_1]

سرمربی رم پس از باخت تیمش مقابل سویا، فیلمی را منتشر کرد که داور انگلیسی را مایه شرمساری خواند.

اتحادیه فوتبال اروپا، یوفا، علیه ژوزه مورینیو، سرمربی رم به دلیل استفاده از الفاظ توهین آمیز و توهین آمیز نسبت به داور بازی فینال لیگ اروپا مقابل سویا، رسیدگی انضباطی را آغاز کرد.

مورینیو 60 ساله پس از فینال روز چهارشنبه که رم پس از تساوی 1-1 بازی در وقت های تلف شده در ضربات پنالتی شکست خورد، بارها و بارها در پارکینگ ورزشگاه بوداپست، داور انگلیسی آنتونی تیلور را در فحاشی “ننگ” خطاب کرد.

سرمربی رم که توسط تیلور کارت زرد دریافت کرده بود در نشست خبری پس از بازی خود از داور نیز انتقاد کرد.

این دیدار شاهد درگیری بازیکنان و مسئولان در زمین و محوطه فنی بود.

یوفا هر دو تیم را به رفتار نادرست متهم کرد – معمولاً با حداقل پنج کارت زرد نشان داده می شود – و رم به بی نظمی جمعیت و اعمال آسیب متهم شد.

سویا نیز به دلیل اینکه ده ها تن از هواداران آن پس از بازی به زمین حمله کردند، متهم شد.

تیلور 13 بازیکن را جریمه کرد که هفت نفر از آنها از رم بودند، زیرا بازی ضعیف به دلیل تعداد خطاهای غیرعادی زیاد با تاخیر همراه بود.

روز پنجشنبه، تیلور و خانواده اش توسط هواداران رم در فرودگاه بوداپست مورد آزار و اذیت و آزار لفظی قرار گرفتند. او و خانواده اش در نهایت توسط نیروهای امنیتی فرودگاه از یک کافه بیرون و به یک منطقه امن منتقل شدند.

سازمان داوری PGMOL گفت: “ما از توهین ناعادلانه و مشمئز کننده ای که به آنتونی و خانواده اش وارد شد، در حالی که تلاش می کند از قضاوت فینال لیگ اروپا به خانه بازگردد، وحشت زده ایم.”

لیگ برتر در توییتی نوشت: «هیچکس نباید رفتار غیرقابل توجیهی را که دیروز تحمل کرد، تحمل کند. آنتونی یکی از باتجربه ترین و کارکشته ترین مقامات ماست و ما کاملا از او و خانواده اش حمایت می کنیم.



[ad_2]