فورت لیبرتی: پایگاه ارتش ایالات متحده فورت براگ همنام کنفدراسیون را خندق می کند | اخبار نظامی

[ad_1]

فورت براگ در مراسمی که به گفته برخی کهنه سربازان کهنه کار، گامی کوچک اما مهم در استقبال بیشتر ارتش ایالات متحده از نیروهای سیاه پوست فعلی و آینده بود، نام همنام خود را رها کرد تا به فورت لیبرتی تبدیل شود.

تغییر روز جمعه بخشی از ابتکار گسترده وزارت دفاع ایالات متحده بود که به انگیزه اعتراضات عدالت نژادی جورج فلوید در سال 2020، برای تغییر نام تأسیسات نظامی که به نام سربازان کنفدراسیون نامگذاری شده اند، بود.

تکثیر مجسمه‌ها و مکان‌های تجلیل از اعضای کنفدراسیون، که بسیاری از آنها برده‌دار بودند، همچنان یک موضوع بحث‌برانگیز در ایالات متحده باقی مانده است، زیرا بحث‌ها در مورد میراث نژادپرستی این کشور ادامه دارد.

کنفدراسیون گروهی متشکل از 11 ایالت جنوبی بود که در سال 1860 از اتحادیه جدا شدند. تمایل این ایالت ها برای حفظ نهاد برده داری، انگیزه اصلی جدایی و علت اصلی جنگ داخلی آمریکا متعاقب آن بود.

اگرچه مجسمه های کنفدراسیون در سراسر ایالات متحده ساخته شده است، اما بیشتر آنها در ایالت های جنوبی متمرکز شده اند که در طول جنگ برای کنفدراسیون جنگیدند، جنگی که از 1861 تا 1865 ادامه یافت و بیش از 600000 نفر را کشت.

تظاهراتی که از زمان کشته شدن فلوید توسط یک افسر پلیس مینیاپولیس در سراسر کشور به راه افتاده است، همراه با تلاش‌های مداوم برای حذف بناهای یادبود کنفدراسیون، توجه را بر تاسیسات نظامی متمرکز کرده است.

یک کمیسیون نامگذاری که توسط کنگره ایالات متحده ایجاد شده بود، از پایگاه ها بازدید کرد و با اعضای جوامع اطراف برای دریافت نظر ملاقات کرد.

در حالی که پایگاه های دیگر به نام سربازان سیاه پوست، روسای جمهور آمریکا و زنان پیشگام تغییر نام می دهند، تاسیسات نظامی کارولینای شمالی تنها پایگاهی است که به نام یک شخص تغییر نام نداده است.

سرتیپ بازنشسته ارتش ایالات متحده، تای سیدول، سال گذشته در جلسه کمیسیون گفت که نام جدید به این دلیل انتخاب شده است که “آزادی بزرگترین ارزش آمریکا باقی مانده است.”

ژنرال کریستوفر دوناهو، فرمانده سپاه هجدهم هوابرد و فورت لیبرتی، با اشاره به شهر نزدیک پایگاه گفت: «فایتویل در سال 1775 یکی از اولین قراردادهایی را امضا کرد که تمایل ما را برای مبارزه برای آزادی و آزادی از بریتانیای کبیر اعلام می کرد. آزادی همیشه در این منطقه ریشه داشته است.

بر اساس گزارش کمیسیون، هزینه تغییر نام فورت براگ – یکی از بزرگترین تاسیسات نظامی جهان از نظر جمعیت – حدود 6.37 میلیون دلار خواهد بود.

شریل ریواس، سخنگوی پایگاه صبح جمعه قبل از مراسم گفت: «نام تغییر می کند، ماموریت تغییر نمی کند.

فورت پولک لوئیزیانا نصب بعدی خواهد بود که نام خود را در 13 ژوئن به افتخار گروهبان ویلیام هنری جانسون به فورت جانسون تغییر می دهد.

پایگاه کارولینای شمالی در ابتدا در سال 1918 به نام ژنرال براکستون براگ، یک ژنرال کنفدراسیون اهل وارنتون، کارولینای شمالی، که به داشتن بردگان و از دست دادن جنگ های کلیدی جنگ داخلی که به سقوط کنفدراسیون کمک کرد، معروف بود.

نینا سیلبر، مورخ دانشگاه بوستون، گفت که چندین پایگاه نظامی به نام سربازان کنفدراسیون در طول جنگ های جهانی اول و دوم به عنوان بخشی از “تظاهرات آشتی” با سفیدپوستان جنوبی در بحبوحه تلاش های گسترده تر برای متحد کردن ملت برای جنگیدن به عنوان یک واحد نامگذاری شدند.

او گفت: “این نوعی ژست “بله، ما میهن پرستی شما را به رسمیت می شناسیم” بود، که تشخیص میهن پرستی افرادی که علیه کشوری شورش می کنند پوچ است.

روند نامگذاری اولیه شامل اعضای جوامع محلی بود، اگرچه ساکنان سیاه پوست از مذاکرات کنار گذاشته شدند. پایگاه ها به نام سربازانی که در آن نزدیکی متولد یا بزرگ شده بودند، بدون توجه به اینکه چقدر وظایف خود را به طور مؤثر انجام می دادند، نامگذاری شدند. سیلبر گفت که براگ به طور گسترده در میان مورخان به عنوان رهبر بدی شناخته می شود که برای سربازانش احترام قائل نبود.

برای آیسیا جیمز، افسر ارشد سیاست در پروژه کهنه سربازان سیاه، تغییر نام پایگاه ها یک تغییر “مدت زمان طولانی” است که امیدوار است به بهبودهای اساسی تر برای اعضای سرویس سیاهان منجر شود.

وی گفت: «آمریکا نباید آثار بردگی و تجزیه طلبی داشته باشد و آنها را جشن بگیرد.

ما نباید آنها را ستایش کنیم و آنها را بالا نگه داریم و به آنها احترام بگذاریم تا جایی که هر بار که یک سرباز سیاه پوست وارد یک پایگاه می شود، این پیام را دریافت می کنند که این پایگاه براگ به نام کسی است که می خواست دارایی های انسانی شما را حفظ کند.

وزیر دفاع طبق قانون موظف است تغییرات پیشنهادی کمیسیون را تا اول ژانویه 2024 اجرا کند.

[ad_2]