در تصاویر: بدترین تصادف قطار هند در 20 سال گذشته | گالری اخبار

[ad_1]

پس از اینکه تعداد کشته‌شدگان به بیش از 230 نفر رسید، امدادگران با زمان رقابت می‌کنند تا نجات‌یافته‌ها را از خرابه‌های تصادف قطار در شرق هند بیرون بکشند.

پرادیپ ینا، مقام ارشد اداری ایالت گفت که در این حادثه در منطقه بالاسوره در شرق ایالت اودیشا، حدود 900 نفر زخمی شدند. علت در دست بررسی بود.

در یکی از مرگبارترین تصادفات قطار در دو دهه اخیر، صدها نفر دیگر در بیش از دوازده واگن ریلی آسیب دیده یک شبه گرفتار شدند.

این حادثه که عصر جمعه در حدود 220 کیلومتری (137 مایلی) جنوب غربی کلکته اتفاق افتاد، منجر به صحنه‌های آشفته‌ای شد زیرا امدادگران برای آزاد کردن بازماندگان با استفاده از مشعل‌های برش بر روی قطارهای تصادف کرده برای شکستن درها و پنجره‌های باز شده بودند.

سودانشو سارانگی، مدیر اداره آتش نشانی اودیشا، گفت که این احتمال وجود دارد که افراد در زیر زمین گیر کرده باشند، اما بعید است که آنها هنوز زنده باشند.

«تا ساعت 10 شب (جمعه) توانستیم بازماندگان را نجات دهیم. بعد از آن بحث جمع آوری اجساد بود. “این بسیار بسیار غم انگیز است. من هرگز چنین چیزی را در دوران حرفه ای خود ندیده ام.”

آمیتاب شارما، سخنگوی وزارت راه آهن، گفت که ده تا 12 واگن یک قطار از ریل خارج شد و آوار برخی از واگن های آسیب دیده در مسیر نزدیکی سقوط کردند.

وی افزود: این آوار توسط قطار مسافربری دیگری که از جهت مخالف می آمد برخورد کرد و باعث شد تا سه واگن قطار دوم از ریل خارج شود.

پرس تراست هند گفت که سومین قطار باری نیز درگیر بوده است، اما هیچ تایید فوری از سوی مقامات راه آهن وجود ندارد. PTI گزارش داد که برخی از واگن های مسافری خارج شده از ریل به واگن های قطار باری برخورد کردند.

ده‌ها جسد پوشیده از ملحفه‌های سفید روی زمین در نزدیکی ریل قطار دراز کشیده بودند و مردم محلی و امدادگران برای کمک به بازماندگان مسابقه می‌دادند.

تیم‌های نجات و پلیس صبح روز شنبه در حالی که عملیات جست‌وجو در بحبوحه نگرانی از افزایش احتمالی تعداد کشته‌ها ادامه داشت، به غربال کردن آوارها ادامه دادند.
ده ها نفر نیز برای اهدای خون در یک بیمارستان محلی حاضر شدند.

به گفته مقامات، 1200 امدادگر با 115 آمبولانس، 50 اتوبوس و 45 تیم سیار بهداشتی در طول شب در محل حادثه کار کردند.

روز شنبه در اودیشا روز عزای عمومی اعلام شد، زیرا نوین پاتنایک، وزیر ارشد ایالت برای دیدار با مسافران مجروح از این منطقه بازدید کرد.

[ad_2]