تاج ، قرنطینه ، زندگی آخرین خبرها

تاج ، قرنطینه ، زندگی  آخرین خبرها


5fb8ea79443de_2020-11-21_13-52

زندگی در یک محیط قرنطینه ای و محدودیت های اعمال شده توسط شرایط فعلی نیاز به تغییرات موقت در زندگی روزمره دارد.

پزشکان می گویند که این اقدامات برای کند کردن شیوع ویروس کرونا ضروری است ، اما در عین حال روانشناسان بر این باورند که تأثیر این محدودیت ها بر سلامت روان را نمی توان فراموش کرد. 5 نکته زیر به شما کمک می کند تا این دوره محدود را با سرعت بیشتری پشت سر بگذارید.
1. غیرفعال نکنید: زندگی در یک محیط محدود به معنای قطع ارتباط نیست ، بلکه محدود کردن ارتباط فیزیکی و ترافیک غیرضروری است. روانشناسان توصیه می کنند تماس های تلفنی ، ویدئویی و ویدئویی را فرصتی برای برقراری ارتباط با خانواده و دوستان خود بدانید.
2. یک برنامه منظم داشته باشید: قسمت مهمی از محدودیت های جدید ماندن در خانه است. خطر اصلی بی خانمانی نقض برنامه روزمره است. سعی کنید هر روز طبق معمول برنامه کاری خود را شروع و به پایان برسانید. تغییر برنامه کاری روزانه و تغییر کار روزمره به استراحت روزانه ممکن است در ابتدا انتخاب جذابی به نظر برسد ، اما می تواند منجر به اختلالات اضطراب موقتی شود.
3- خرید آنلاین: فرصت های خرید آنلاین روز به روز در حال افزایش است. طی 9 ماه گذشته ، حجم فروشگاه های اینترنتی کالاها و کالاهای مختلف افزایش یافته است. اگر به خرید سنتی خود ادامه می دهید ، نحوه خرید در برنامه ها و فروشگاه های آنلاین را بیاموزید و این را به سایر اعضای خانواده انتقال دهید.
4- شرایط موقت را در نظر بگیرید: نتیجه بارز اقامت طولانی در خانه احساس خستگی و بی حوصلگی است ، اما اگر فکر می کنید این شرایط کاملاً موقتی است ، پذیرش محدودیت ها آسان تر می شود. توصیه های عملی – فرسودگی شغلی را اجازه ندهید. ساعت کاری خود را محدود کنید و بخشی از وقت خود را در خانه به تماشای فیلم ، مطالعه کتاب و چیزهای دیگر بگذرانید.
5. به دیگران کمک کنید: تاج و محدودیت های آن فرصت های بیشتری را برای همراهی با خانواده فراهم کرده است ، که همچنین می تواند در شرایط فعلی پیامدهای منفی داشته باشد و باعث افزایش تنش و اختلافات بالقوه در خانواده ها شود. عکس و خنثی سازی این آسیب ، تلاشی برای همدلی بیشتر ، نادیده گرفتن کاستی ها و کاستی ها و توانایی تحمل و برقراری ارتباط در خانواده است.

زندگی در یک محیط قرنطینه ای و محدودیت های اعمال شده توسط شرایط فعلی نیاز به تغییرات موقت در زندگی روزمره دارد.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5fb8ea79443de_2020-11-21_13-52

پزشکان ادعا می کنند که این اقدامات برای کاهش سرعت ویروس کرونا ضروری است ، اما در عین حال روانشناسان بر این باورند که تأثیر این محدودیت ها بر سلامت روان را نمی توان فراموش کرد. 5 نکته زیر به شما کمک می کند تا این دوره محدود را با سرعت بیشتری پشت سر بگذارید.
1. غیرفعال نکنید: زندگی در یک محیط محدود به معنای قطع ارتباط نیست ، بلکه محدود کردن ارتباط فیزیکی و ترافیک غیرضروری است. روانشناسان توصیه می کنند تماس های تلفنی ، ویدئویی و ویدئویی را فرصتی برای برقراری ارتباط با خانواده و دوستان خود بدانید.
2. یک برنامه منظم داشته باشید: بخش مهمی از محدودیت های جدید مجبور کردن ما در خانه است. خطر اصلی بی خانمانی نقض برنامه روزمره است. سعی کنید برنامه کاری خود را هر روز در یک زمان مشخص طبق معمول شروع و به پایان برسانید. تغییر برنامه کاری روزانه و تغییر کار روزمره به استراحت روزانه ممکن است در ابتدا انتخاب جذابی به نظر برسد ، اما می تواند منجر به اختلالات اضطراب موقتی شود.
3- خرید آنلاین: فرصت های خرید آنلاین روز به روز در حال افزایش است. طی 9 ماه گذشته ، حجم فروشگاه های اینترنتی کالاها و کالاهای مختلف افزایش یافته است. اگر به خرید سنتی خود ادامه می دهید ، نحوه خرید در برنامه ها و فروشگاه های آنلاین را بیاموزید و این را به سایر اعضای خانواده انتقال دهید.
4- شرایط موقت را در نظر بگیرید: نتیجه بارز اقامت طولانی در خانه احساس خستگی و بی حوصلگی است ، اما اگر احساس می کنید این وضعیت خیلی موقتی است ، پذیرش محدودیت ها راحت تر خواهد بود. توصیه های عملی – فرسودگی شغلی را اجازه ندهید. ساعت کاری خود را محدود کنید و بخشی از وقت خود را در خانه به تماشای فیلم ، مطالعه کتاب و چیزهای دیگر بگذرانید.
5. به دیگران کمک کنید: تاج و محدودیت های آن فرصت های بیشتری را برای همراهی با خانواده فراهم کرده است ، که همچنین می تواند در شرایط فعلی پیامدهای منفی داشته باشد و باعث افزایش تنش و اختلافات بالقوه در خانواده ها شود. برعکس ، و خنثی سازی این آسیب سعی در همدلی بیشتر ، نادیده گرفتن نقص و کاستی و توانایی تحمل و برقراری ارتباط در خانواده دارد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>