لیلا خاتمی از گروه دختران جدا شد خبر فوری

[ad_1]

5fba0837d92d6_5fba0837d92d8

“گروه دختران” دومین استعفای روزنامه نگار لیلا خاتمی در دو سال گذشته است و دلیل آن هنوز مشخص نیست.

مدتی پیش نام لیلا خاتمی به عنوان اولین بازیگر فیلم جدید مونیر تیدی به نام “باند دختران” اعلام شد. داستان این فیلم درباره نقش یک زن در مقاومت 34 روزه حرمشهر در دوران دفاع مقدس است و حضور لیلا خاتمی در آن به معنای بازگشت او به سینمای دفاع مقدس بود که سالها بعد انجام شد ، اما چند روز پیش خبری در مورد نیکی کریمی وجود داشت این فیلم ، و لیلا خاتمی استعفا داد اعلامیه و همکاری این ستاره فیلم با منیر تزیدی لغو شد.

“گروه دختران” دومین استعفای روزنامه نگار لیلا خاتمی در دو سال گذشته است و دلیل آن هنوز مشخص نیست.

بازی نهنگ آبی را لغو کنید

تقریباً دو ماه پس از انتشار سریال “نهنگ آبی” به کارگردانی Feradown Down Girona در نمایش خانگی شایعاتی در مورد جدایی لیلا خاتمی از پروژه و مرگ شخصیت “آناهیتا” برای جبران غیبت بازیگر مطرح شد. مدتی پس از انتشار اخبار غیررسمی و سکوت عوامل سریال ، سرانجام لیلا خاتمی سکوت خود را شکست و با انتشار یادداشتی از لغو نقش در این مجموعه خبر داد. وی در این یادداشت تفصیلی توضیح داد که وعده های تغییر نقش و بازنویسی فیلمنامه تحقق نیافته است و سرانجام از شرکت در این سریال خودداری کرد. لغو “نهنگ آبی” به دلیل عدم موفقیت سریال و عدم استقبال به نفع این بازیگر تمام شد اما داستان “دختران” متفاوت است.

خروج از “گروه دختران”

اکنون ، کمتر از دو سال از حادثه ، لیلا خاتمی برای دومین بار لغو پروژه با “دختران” را در فاصله کمی تجربه می کند. اگر به بیوگرافی لیلا خاتمی نگاهی بیندازیم ، هرگز اتفاق نیفتاده است که این بازیگر زن در کمتر از دو سال ، پس از تایید حضورش در یک فیلم یا سریال و انتشار اخبار در رسانه ها ، دو بار ظاهر خود را پرتاب کند ، بنابراین استعفای دوم با ‘ در سالهای فعالیت معمول است.

در مورد “دختران” ، نتیجه لغو به راحتی قابل پیش بینی نیست. با توجه به تجربه خوب مونیر هایدی در “ویلاها” و تاریخچه زنان در بحبوحه جنگ تحمیلی و بازگشت لیلا خاتمی به سینمای دفاع مقدس پس از 22 سال ، پیش بینی می شد که تأثیر متفاوتی در کارنامه لیلا خاتمی خواهیم دید ، اما اکنون حضور او در این فیلم که لغو شد ، هنوز در فاصله دو دهه ژانر دفاع مقدس باقی خواهد ماند و فرصت فیلمبرداری در ژانر دیگری غیر از آثاری که طی دو دهه گذشته در آن فیلمبرداری شده است ، از دست رفته است.

“گروه دختران” دومین استعفای روزنامه نگار لیلا خاتمی در دو سال گذشته است و دلیل آن هنوز مشخص نیست.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5fba0837d92d6_5fba0837d92d8

مدتی پیش نام لیلا خاتمی به عنوان اولین بازیگر فیلم جدید مونیر تیدی به نام “باند دختران” اعلام شد. داستان این فیلم درباره نقش یک زن در مقاومت 34 روزه حرمشهر در دوران دفاع مقدس است و حضور لیلا خاتمی در آن به معنای بازگشت او به سینمای دفاع مقدس سالها بعد بود اما چند روز پیش خبری در مورد نیکی کریمی وجود داشت این فیلم ، و لیلا خاتمی استعفا داد اعلامیه و همکاری این ستاره فیلم با منیر تزیدی لغو شد.

“گروه دختران” دومین استعفای روزنامه نگار لیلا خاتمی در دو سال گذشته است و دلیل آن هنوز مشخص نیست.

بازی نهنگ آبی را لغو کنید

نزدیک به دو ماه پس از انتشار سریال “نهنگ آبی” به کارگردانی فریدان ژیرونا در نمایش خانگی شایعاتی در مورد جدایی لیلا خاتمی از پروژه و مرگ شخصیت “آناهیتا” برای جبران غیبت بازیگر مطرح شد. مدتی پس از انتشار اخبار غیررسمی و سکوت عوامل سریال ، سرانجام لیلا خاتمی سکوت خود را شکست و با انتشار یادداشتی از لغو نقش در این مجموعه خبر داد. وی در این یادداشت تفصیلی توضیح داد که وعده های ایجاد تغییر در نقش وی و بازنویسی فیلمنامه تحقق نیافته است و سرانجام از بازی در این مجموعه منصرف شد. لغو “نهنگ آبی” به دلیل شکست سریال و عدم استقبال به نفع این بازیگر تمام شد اما داستان “دختران” متفاوت است

خروج از “گروه دختران”

اکنون ، کمتر از دو سال پس از این حادثه ، لیلا خاتمی برای دومین بار لغو پروژه ای با “دختران” را در فاصله کمی تجربه می کند. اگر به بیوگرافی لیلا خاتمی نگاه کنیم ، هرگز اتفاق نیفتاده است که این بازیگر زن در کمتر از دو سال ، پس از تایید حضورش در یک فیلم یا سریال و انتشار اخبار در رسانه ها ، دو بار ظاهر خود را پرتاب کند ، بنابراین استعفای دوم با ‘ در سالهای فعالیت معمول است.

در مورد “دختران” پیش بینی نتیجه لغو آسان نیست. با توجه به تجربه خوب مونیر هایدی در “ویلاها” و داستان زنان در بحبوحه جنگ تحمیلی و بازگشت لیلا خاتمی به سینمای دفاع مقدس پس از 22 سال ، پیش بینی می شد که تأثیر دیگری را در کارنامه لیلا خاتمی شاهد باشیم ، اما اکنون این فیلم که منسوخ شده ، در طی دو دهه ژانر دفاع مقدس ادامه خواهد یافت و فرصت بازی در ژانر دیگری غیر از آثاری که طی دو دهه گذشته در آن فعالیت کرده است ، از دست رفته است.

[ad_2]